بهترین رنگ رژ لب دخترانه چیست؟

یکی از چالش های دختران در زمان خریدن رژ لب انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ آن است. اینکه دقیقا چه رنگ رژ لبی را انتخاب می کنید به طور کلی بستگی به رنگ پوست صورت، نوع آرایش و سلیقه شخصی شما دارد. اما با این حال در ادامه بهترین رنگ های رژ لب برای دختران را معرفی و بررسی می کنیم تا در هنگام خرید رژلب بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

رژ لب صورتی
رژ لب صورتی بهترین انتخاب برای آرایش دخترانه است. استفاده از این رژ لب برای خانم های روشن و پوست تیره بی خطر است. اما خانم های با پوست روشن باید از رنگ های نزدیک به قرمز و یاقوتی استفاده کنند. در عوض، زنان با پوست تیره می توانند از رژ لب های صورتی در نود رنگ طبیعی کمک بگیرند. انتخاب رنگ رژ لب صورتی برای داشتن آرایشی شیک بسیار مهم است.

رژ لب هلویی
اگر پوست سفید یا گندمی دارید، بهترین رنگ رژ لب دخترانه رژ لب هلویی است. این رژ لب به لطف ترکیب قرمز و نارنجی می تواند چهره شما را درخشان کرده و زیبایی خاصی به آن ببخشد. این رنگ رژ لب به شما انرژی می دهد و در عین حال وقار و سنگینی مورد نظر شما را القا می کند.

رژ لب با پایه نارنجی
بسیاری از دختران جوان از رژ لب نارنجی و رژلب های پایه نارنجی برای آرایش دخترانه استفاده می کنند. رنگ های کالباسی، گوشتی و آجری از محبوب ترین انواع رژ لب هستند. همه این رنگ ها برای آرایش دخترانه مناسب است زیرا به چهره انرژی می دهد و در عین حال رنگ های باوقاری هستند.

رژ لب قرمز
رژ لب های قرمز گیلاسی مخملی، قرمز گوجه ای، قرمز تمشکی، قرمز زرشکی، قرمز مرجانی و حتی قرمز تیره برای آرایش دخترانه مناسب هستند به شرطی که به درستی و ملایم روی لب ها زده شوند. شما می توانید یک لایه نازک از این رنگ ها را روی لب ها بزنید و سپس با استفاده از بالم لب یا براق کننده آن را به استانداردهای آرایش سبک و دخترانه نزدیک کنید.


رژلب قهوه ای
اگر پوستی سبز و تیره دارید، رژ لب های نزدیک به قهوه ای می توانند زیبایی و وقار دلخواه را به شما ببخشند. این رنگ ها شامل قهوه ای روشن، قهوه ای شکلاتی و بژ بوده و برای برجسته سازی لب های شما بسیار مناسب هستند.

رژ لب های فانتزی
امروزه بسیاری از زنان جوان دوست دارند متفاوت دیده شوند. این خانم ها می توانند از رژلب های بنفش، برنزی، بادمجانی و یاسی در آرایش خود استفاده کنند. این رنگ ها جلوه زیبایی به پوست شما می بخشند و در عین حال در استانداردهای آرایش سبک و دخترانه قرار می گیرند.


رژلب های نود
در آرایش نود از رنگ های مات و خاص برای ایجاد یک آرایش زیبا و تقریباً زنانه استفاده شده است. با توجه به وجود تعداد زیادی رژلب در بازار، این شما هستید که می توانید رنگ های مورد نظر را با توجه به تمایل و علاقه خود انتخاب کنید. اما پیشنهاد می کنیم رژ لب قرمز، نارنجی، کالباسی، هلویی و ... را انتخاب کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا