بهترین رنگ رژگونه برای پوست سفید

The-best-blush-for-white-skin.jpg
بنا به نظر کارشناسان شباهت های زیادی بین رنگ های رژگونه مناسب برای پوست سبز، گندمی و سفید وجود دارد و رنگ های طبیعی به هر سه نوع پوست می آید. اما رنگ رژگونه ای که به پوست سفید می آید بسته به پوست و سلیقه شما متفاوت است. این افراد بهتر است از رژگونه های روشن استفاده کنند زیرا رژگونه های تیره باعث می شود صورت شما از حالت طبیعی خارج شود. با انتخاب رژگونه های زیر می توانید صورتی زیباتر داشته باشید. در ادامه بهترین رنگ های رژگونه برای پوست سفید را معرفی می نماییم.

بهترین رنگ های رژ گونه برای پوست سفید​


رنگ های صورتی با روشنایی متوسط
رنگ های رژگونه صورتی که ترکیبی طبیعی از قرمز و صورتی دارند، برای پوست های سفید مناسب هستند. این رنگ ها پوست شما را زنده و درخشان نشان می دهند.


رنگ های هلویی و بژ
رژگونه های هلویی و بژ برای پوست های سفید مناسب هستند. این رنگ ها به طور طبیعی با رنگ پوست روشن تر ترکیب می شوند و آرایش شما را طبیعی تر جلوه می دهند.


رنگ های کرم یا طلایی
رنگ رژگونه کرم یا طلایی برای پوست سفید مناسب است. این رنگ ها می توانند به پوست شما گرما ببخشند و سردی پوست سفید را کاهش دهند.


رنگ های طبیعی
اگر می خواهید ظاهر طبیعی تری داشته باشید، رنگ های رژگونه طبیعی می توانند انتخاب خوبی باشند. این رنگ ها پوست شما را طبیعی جلوه می دهند و بدون ایجاد تغییرات بزرگ، چهره شما را شاداب و گرم نشان می دهند.


رژگونه های براق
رنگ رژگونه های روشن و براق معمولاً برای مهمانی ها و مناسبت های خاص مناسب هستند. این رنگ ها باعث درخشش پوست سفید شما و برجسته ترین ویژگی های صورت شما می شود.

در نهایت انتخاب رنگ رژ گونه به فرم صورت و نوع سلیقه شما بستگی دارید و شما می توانید براساس معیارهای مورد نظر خود یکی از این رنگ های را برای خرید رژگونه تهیه کنید. هر یک از این رنگ ها می توانند پوست سفید صورت شما را جذاب تر و شفاف تر کنند و جلوه زیباتری را به چهره شما ببخشند.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا