بهترین رستوران‌های استانبول (نکات راهنمای داخلی ۲۰۲۳)

caren99

New Member
استانبول طیف گسترده ای از غذاهای ترکی را در انواع رستوران های خوب، خوب و مجلل استانبول ارائه می دهد. استانبول همچنین طیف گسترده ای از غذاهای جهانی مانند غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، هندی، چینی، پرتغالی و تایلندی را ارائه می دهد. استانبول طیف گسترده ای از رستوران های با کیفیت را در سراسر مناطق و محله های خود ارائه می دهد.
البته نمی توان صدها رستوران با کیفیت و درجه یک استانبول را در اینجا ذکر کرد، بنابراین ما بهترین رستوران های استانبول را برای شما جمع آوری کرده ایم زیرا بسیار محبوب هستند و خدمات درجه یک جهانی دارند و برای تنوع جهانی جوایز دریافت کرده اند.

انتخاب ما از بهترین رستوران های استانبول​


رستوران و بار اسپاگو – در نیسانتاسی​


اسپاگو که در محله نیسانتاسی در نزدیکی تقسیم قرار دارد، مکانی نمادین است که در آن استاد آشپز ولفگانگ پاک به عنوان یک نیروی آشپزی و رهبر در غذاخوری‌های خوب نقشی پیشرو دارد.
این رستوران و سالن استراحت روی پشت بام، منظره عالی پارک ماکا و تنگه بسفر را با طراحی منحصر به فرد معاصر و فضای سالن خود ترکیب می کند. Spago در تمام طول سال یک تراس روباز ارائه می دهد. می‌توانید از موسیقی محیط، کوکتل‌های خاص، ارواح منحصر به فرد و شامپاین تصفیه شده لذت ببرید. این مکان همچنین یک مکان عالی برای دیدن افراد مشهور در استانبول است. (ممکن است برای مسافران ارزان قیمت گران باشد)

رستوران نیکول – در بی اوغلو​


رستوران نیکول در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و نام نیکول از مادر آگنس مارته نیکول الهام گرفته شده است که بیماران زیادی را در این ساختمان تاریخی که تا اوایل قرن بیستم به عنوان صومعه فرانسیسکن مورد استفاده قرار می‌گرفت، شفا داد.
این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای معاصری را ارائه می‌کند که در یک تراس زیبا سرو می‌شود که منظره‌ای باشکوه از شبه جزیره تاریخی استانبول، جزایر پرنس و فراتر از آن ارائه می‌کند. سرداب نیکول بسیار چشمگیر است و شامل شراب سازان محلی به سبک قلعه از مناطق دریای اژه، تراکیه و آناتولی و همچنین انواع وارداتی است.

رستوران امپوریو – در بشیکتاش​


Emporio Ristorante & Emporio Pizza Pasta یکی از معروف ترین رستوران ها و پیتزا فروشی های ایتالیایی در استانبول است. آنها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با دستور العمل های اصلی، مواد اولیه با کیفیت و مکان های مرکزی سرو می کنند که سال هاست از سراسر ایتالیا جمع آوری می کنند. آنها 2 شعبه از جمله Emporio Ristorante در و Emporio Pizza Pasta در Akaretler دارند.
آنها با بالاترین استانداردهای خدماتی از مهمانان خود پذیرایی می کنند و با دقت لذیذترین نمونه های غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی را ارائه می دهند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا