ali_tavanaie
Well-Known Member
سلام
فرض کنید من یک مدل دارم مثل یک منشور 6 ضلعی که میخوام گوشه های تیزش رو از بین ببرم، برای یک طرح ساده استفاده از meshsmooth جواب میده اما مثلا اگر در یک صفحه چند تا poly داشته باشید که بخواهید هم سطح باشند، با اعمال meshsmoth یا توابع مشابه مثل smooth,tessallate,turbosmooth, و غیره کار خربا میشه و صفحات بیشتر شکسته به نظر میرسند،حالا میخواستم بدونم بهترین راه برای ساخت یک جسم با زوایای نرم چیه؟
فرض کنید من یک مدل دارم مثل یک منشور 6 ضلعی که میخوام گوشه های تیزش رو از بین ببرم، برای یک طرح ساده استفاده از meshsmooth جواب میده اما مثلا اگر در یک صفحه چند تا poly داشته باشید که بخواهید هم سطح باشند، با اعمال meshsmoth یا توابع مشابه مثل smooth,tessallate,turbosmooth, و غیره کار خربا میشه و صفحات بیشتر شکسته به نظر میرسند،حالا میخواستم بدونم بهترین راه برای ساخت یک جسم با زوایای نرم چیه؟