بهترین داروی درمان اختلال نعوظ افراد دیابتی چیست؟

healthybody123

New Member
اختلال عملکرد جنسی یا ناتوانی جنسی به شرایطی گفته می شود که فرد برای برقراری رابطه ی جنسی، قادر به رسیدن به نعوظ و حفظ آن نباشد. اختلال عملکرد نعوظ (ED)، علت های بسیاری دارد که شامل مشکلات روحی، جسمی و یا هردو می شوند. یکی از رایج ترین علل اختلال عملکرد جنسی، دیابت است.

تحقیقات نشان می دهند که 35 الی 75 درصد مردان مبتلا به دیابت دچار اختلال نعوظ می شوند. همچنین، معمولاً این افراد نسبت به افراد غیر دیابتی، حدوداً 10 تا 15سال زودتر ناتوانی جنسی را تجربه می کنند.
درمان اختلال نعوظ دیابتی ها با دارو.jpg

چه داروهایی برای درمان اختلال نعوظ افراد دیابتی تجویز می شوند؟​

اگر پزشک تشخیص دهد که به اختلال عملکرد نعوظ مبتلا هستید و مشکل دیگری ندارید، ممکن است برای کمک یک یا چند دارو تجویز کند. اکثر این داروها به افزایش جریان خون در آلت تناسلی کمک می کنند.

ویاگرا (سیلدنافیل)، سیالیس (تادالافیل) یا لویترا (وردنافیل)​

این داروها با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، به نعوظ کمک کرده .هر یک مزایا و معایبی دارند.

کاورجکت (آلپروستادیل)​

این دارو مستقیماً به آلت تناسلی تزریق می شود تا باعث عملکرد نعوظ شود. این دارو 70% مواقع اثر می کند، گرچه باید در نظر داشته باشیم که بسیاری از مردان قبل از امتحان کردن این روش، داروی خوراکی را ترجیح می دهند. کاورجکت برخلاف داروهای بالا، برای دستیابی به نعوظ نیازی به تحریک جنسی ندارد و فوراً عمل می کند.

میوز (آلپروستادیل)​

این دارو به جای تزریق، 10-5 دقیقه قبل از رابطه ی جنسی از راه مجرای ادرار وارد بدن می شود و موجب نعوظی می شود که تقریباً یک ساعت طول می کشد.

درمان خانگی اختلال نعوظ برای مردان دیابتی​

تغییرات سبک زندگی​

با تغییراتی در سبک زندگی می توان دیابت را درمان کرد. بسیاری از این تغییرات نه تنها به کاهش قند خون کمک می کنند، بلکه انجام این کار می تواند به تقویت بدن و کاهش احتمال اختلال عملکرد جنسی نیز کمک کند. بررسی های بالینی نشان داده اند که کنترل بهتر قند خون، عملکرد نعوظ را بهبود می بخشد و احتمال ناتوانی جنسی را کاهش می دهد.

ترک سیگار​

سیگار کشیدن با افزایش فشار خون، احتمال اختلال عملکرد نعوظ را افزایش می دهد و به مرور زمان می تواند به رگ های خونی کوچک در آلت تناسلی آسیب برساند. اگر دیابت دارید، این شرایط بدتر هم می شود، زیرا دیابت می تواند به رگ های خونی آسیب برساند.

کاهش چربی و کلسترول در رژیم غذایی: تحقیقات نشان داده اند که مردان مبتلا به کلسترول بالا، بیشتر در معرض اختلال عملکرد نعوظ قرار دارند و تغییر در رژیم غذایی می تواند سطوح چربی و کلسترول را کاهش دهد.

منبع: داروی نعوظ برای افراد دیابتی - فروش تجهیزات پزشکی فانی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا