بهترین خانه سالمندان خصوصی برای افراد آلزایمری کجاست؟

خانه سالمندان پارسایان با تکیه بر اصول نوین توانبخشی و درمانی، در کنار جمعی از متخصصین، پزشکان، روانپزشکان، پرستاران مجرب و کادری حرفه ای، آماده خدمت گذاری است. مرکز سالمندان پارسایان در جهت فراهم آوردن فضایی امن و دلنشین برای عزیزان شما، برترین خدمات نگهداری و مراقبتی سالمندان را ارائه می کند.

معرفی بخش آلزایمر مرکز سالمندان پارسایان​

بخش آلزایمر یکی دیگر از بخش های مهم خانه سالمندان پارسایان است. در جهت رفاه کامل و درمان بهتر سالمندان عزیز شما این بخش هم مانند دیگر بخش های مرکز دارای بهترین امکانات رفاهی و درمانی می باشد. امکاناتی که در این بخش وجود دارد مطابق با نیازهای فرد مبتلا به آلزایمر قرار داده شده است.

بخش آلزایمر مناسب چه کسانی است؟​

بیماری آلزایمر یک نوع اختلال مغزی در حال پیشرفت است و تا به حال درمان قطعی برای آن یافت نشده است. آلزایمر حافظه و مهارت های فکر کردن را از بین می برد و بر روی توانایی های فرد بسیار تاثیر گذار است. به طوریکه سالمند مبتلا به آلزایمر توانایی انجام ساده ترین کارها را هم از دست می دهد و به کمک دیگران نیازمند است. به همین دلیل افرادی که به این بیماری مبتلا هستند نیازمند مراقبت بیشتری نسبت به دیگر سالمندان دارند.
سالمندانی که به بخش آلزایمر مراجعه می کنند افرادی هستند که دچار زوال عقل پیشرفته هستند و توانایی های خود را به طور کامل از دست داده اند.
اینگونه افراد تا آخر عمر نیاز به حمایت دارند و برای انجام تمامی کارهای خود باید یک مراقب در کنار آنها حضور داشته باشد.

مراقبت و نگهداری​

مراقبت و نگهداری از سالمندان مبتلا به آلزایمر به شیوه درست می تواند در ادامه زندگی آنها بسیار تاثیر گذار باشد، پرستاران بخش آلزایمر از وضعیت سالمندان به طور کامل آگاه هستند وبا استفاده از روش های مختلف به سالمندان کمک می کنند که فعالیت های روزانه خود را انجام دهند، این روش ها شامل موارد زیر است:

  • برنامه منظم برای نگهداری از سالمند​
  • داشتن رژیم غذایی مغذی و مناسب​
  • بالا بردن عزت نفس سالمند مبتلا به آلزایمر​
  • فراهم کردن محیطی امن برای سالمند​
  • افزایش ارتباطات در سالمند​

علائم آلزایمر در سالمندان را بدانید.

وظایف پرستاران بخش آلزایمر​

بخش آلزایمر مرکز مانند دیگر بخش ها برای ارائه بهترین خدمات درمانی و رفاهی از پرستاران و همچنین پرسنل های حرفه ای که برای مراقبت از سالمندان عزیز آموزش دیده اند بهره مند است.
همانطور که می دانید بیماران آلزایمری بیشتر مواقع کارهایی که انجام داده اند را فراموش می کنند، به همین دلیل پرستاران این بخش وظایفی برای انجام کارهای روزانه سالمندان برعهده دارند که شامل موارد زیر است:
  1. غذا دادن به سالمندان
  2. استحمام
  3. لباس پوشاندن
  4. مسواک زدن
  5. رسیدگی به وضع ظاهری سالمند
  6. همراهی در قدم زدن با سالمندان

سخن پایانی​

مرکز سالمندان پارسایان بهترین شرایط مراقبت و نگهداری را برای سالمندان عزیز مبتلا به آلزایمر را فراهم کرده است،پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه سالمند عزیز خود را در این بخش پذیرش کنید با مشاورین مرکز در ارتباط باشید تا از وضعیت بیمار شما اگاهی بیشتری کسب کنند که شرایط بهتری برای اقامت ایشان محیا شود.
خانه سالمندان پارسایان با ارائه بهترین خدمات و مجربترین پزشکان و پرستاران در خدمت شماست.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا