بهترین جراح فیستول و کلینیک کدام است؟

nyusha

New Member
زمانی که افراد به این بیماری دردناک مبتلا می شوند، عموما به دنبال بهترین جراح فیستول و یک متخصص خوب می گردند تا بتواند بیماری آنها را بدون کمترین درد و هیچ گونه عوارض درمان کند. از این رو مراجعه به یک پزشک خوب تاثیر به سزایی در درمان فیستول مقعدی دارد.


فیستول مقعد چیست؟

فیستول مقعدی یک مجرا غیر طبیعی است که به شکل تونل مانند ایجاد شده و می تواند اجزا مختلف مقعد را به یکدیگر متصل کند که این امر باعث ایجاد عفونت شده و زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. در اکثر افراد این تونل راهی به روی پوست پیدا کرده و از آن چرک یا خوناب خارج می شود. در صورت ابتلا به این عارضه حتما باید فرد برای درمان به یک متخصص فیستول مراجعه کند.

دکتر فیستول در تهران و کرج​


یکی از بهترین مراکز درمانی در تهران که ساکنان البرز نیز می توانند خیلی راحت به آن مراجعه کنند، طبق تجربه و گفته بیماران عزیز، کلینیک زارعی و کلینیک ما می باشد که بالای 90 درصد افراد از عمل خود رضایت کامل را داشته و تا کنون موردی که بازگشت بیماری اتفاق افتاده باشد، وجود نداشته است.


دکتر علیرضا زارعی یکی از بهترین جراحان عمومی در کشور عزیزمان ایران می باشد که تا کنون بیش از 1000 عمل موفق داشته و کادر درمانی ما همواره در خدمت مراجعین عزیز می باشند تا بدون هیچ گونه استرس و اضطراب، سلامت خود را مجدد به دست آورند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا