بهترین جاهای اطراف تهران برای خرید ویلا

afshinarabi1994

New Member

خرید ویلا اطراف تهران​

مهم‌ترین دغدغه ساکنین تهران که قصد خرید ویلا در اطراف تهران را دارند این باشد که کجا ویلا بخریم ؟ و ما نیز در این مقاله قصد معرفی مناطق نزدیک تهران را داریم ، ولی به صورت کلی بهترین مناطق اطراف تهران که برای خرید ویلا مناسب هستند و از قیمتی خوبی نیز برخوردارند : تهراندشت ، کردان و دماوند هستند ، این 3 منطقه هم رشد قیمتی مناسب و در حال توسعه هستند و ارزش سرمایه گذاری خوبی دارند.


کرج گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران​

برای اینکه بتوانید بهترین مکان برای خرید ویلا در نزدیکی تهران را انتخاب کنید و بدانید که کجاست این مقاله و پست مناسب ترین مکان برای خرید ویلا در کرج که در آن سعی شده تا سه نقطه برتر استان البرز و دشت ساوجبلاغ بررسی شده و مزایا و معایب آنها بازگو شده است تا بتوانید بهترین نقطه برای خرید ویلا اطراف تهران را پیدا کنید ،در چند سال اخیر داشتن یک ویلا روستایی ییلاقی اطراف تهران بسیار رواج پیدا کرده و ما هم می‌خواهیم بهترین روستا‌ها و شهر‌های نزدیک تهران را به شما معرفی کنیم ، خب برویم سر مطلب خودمان برای مهمانی ها و تفریحات در تعطیلات و با قیمت مناسب و آب و هوای معتدل و خوب ، همه این ویژگی ها را می توانید در تهراندشت و سرخاب پیدا کنید ، بهشت گمشده ساوجبلاغ تهراندشت با موقعیت جغرافیایی عالی و مناسب از بهترین جا ها برای داشتن یک ویلا است .
از بهترین جاهای سرخاب هم می توان به تهران ویلا اشاره کرد.

کدام مناطق برای خرید ویلا مناسب می‌باشد؟​


در اطراف تهران مناطق دیدنی و بی نظیری مانند: شهریار، دماوند، کردان و … هستند که با خرید ویلا در این نقاط می‌توانید روزهای تعطیل خوبی داشته باشید. برای خرید ویلا نیز باید چند نکته را در نظر داشته باشید: مسافت آن به تهران نزدیک باشد، از آب مناسب برخوردار باشد، خاک حاصلخیز داشته باشد، قیمت آن مناسب باشد، سطح آب آن مناسب باشد، آفتاب در ویلا برای همه ماه های سال (به خصوص برای تفریحات آبی داخل ویلا) مساعد باشد و… . منطقه ویلایی که قصد خرید آن را دارید باید از منابع آب کافی برخوردار باشد؛ زیرا می‌توانید هم برای تفریحات آبی و هم برای حاصلخیزی خاک و کشاورزی در آن، از این آب بهره ببرید. وجود آفتاب مناسب نیز در ویلا برای تفریحات آبی حائز اهمیت است.

در بعضی نقاط مانند دماوند به دلیل کوهستانی بودن سرمای هوا بیشتر است و نمی‌توان از استخر و تفریحات آبی استفاده کرد. بنابراین انتخاب منطقه مورد نظر برای خرید یا اجاره ویلا در اطراف تهران به سلیقه افراد بستگی دارد. به عنوان مثال برای کسانی که عاشق منطقه کوهستانی هستند، شهرستان دماوند گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر این افرادی هستند که به تفریحات آبی علاقه‌مندند و چهار فصل را در ویلا سپری می‌کنند که برای این افراد باید مناطق دیگری مانند تهراندهشت و سرخاب را در نظر گرفت. این مناطق دارای سطح آب مناسب، طبیعت سرسبز آب و هوای بسیار مناسب برای تفریحات آبی است. تهراندشت در واقع در یک دشت که شکل دره‌ای دارد واقع شده است و آن را نگین ساوجبلاغ نامیده‌اند. این منطقه را می توان یکی از بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا