بهترین برندهای لباس راحتی زنانه ایرانی و خارجی

padmira

New Member
بهترین مارک های لباس راحتی زنانه ایرانی و خارجی

بهترین مارک های لباس راحتی زنانه ایرانی و خارجی​

بهترین مارک های لباس راحتی زنانه ایرانی یا خارجی با درک نیاز مشتریان به لباسی با کیفیت بالا و راحتی بیشتر در دسته بهترین ها قرار گرفته اند. بهترین برند لباس راحتی زنانه لباسی است که در بیشتر وقتی که در خانه هستیم بر تن داریم. لذا برای خرید لباس راحتی زنانه به دنبال بهترین ها باشیم. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی پادمیرا به معرفی بهترین مارک لباس راحتی زنانه ایرانی، خارجی و ترکیه ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ست کبریتی ساده کد 13948

لباس راحتی زنانه

لباس راحتی زنانه به لباس هایی که خارج از محیط رسمی و بیرون و در منزل به تن داریم گفته می شود. این لباس ها اغلب شامل تیشرت، تاپ، ست های تیشرت و شلوارک زنانه، شورت، پیراهن های ساده و آزاد و شلوار های گشاد گفته می شود. تنوع رنگی این لباس بسته به سلیقه افراد و کاربرد آن ها متفاوت می باشد. اغلب مردم دوست دارند لباس های راحتی را در محیط منزل استفاده کنند. اما برخی از این مدل لباس ها برای پوشیدن در بیرون از منزل نیز کاربرد دارند.

بهترین مارک لباس راحتی زنانه ایرانی

برند های ایرانی زیادی در تولید لباس راحتی زنانه وجود دارند. ما در این قسمت سعی داریم بهترین ها را انتخاب کرده و برای شما عزیزان شرح دهیم. برند های نام برده در این قسمت را می توانید از سایت پادمیرا تهیه نمایید.

1. برند سارک

از بهترین مارک لباس راحتی زنانه ایرانی برند سارک را می توان نام برد. برند سارک یک برند تولید پوشاک ایرانی است که از سال 1376 شروع به فعالیت نموده است. این برند اکنون بیش از 6 شعبه فعال در تهران و 7 شعبه در نقاط دیگر کشور دارد. برند معروف ایرانی سارک اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان پوشاک زنانه و اکسسوری شناخته می شود. تمام مراحل تولید پوشاک در این مجموعه زیر نظر متخصصان این مجموعه انجام می شود. سبک تولیدات این برند بر مینیمال و سادگی در طراحی بنا شده است.

2. برند اندیشه

پوشاک اندیشه یک برند پوشاک ایرانی با کیفیت بالا است که بیشتر از 25 سال سابقه تولید لباس راحتی زنانه و مردانه را در کارنامه خود دارد. این برند ایرانی معروف، 123 مدل پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه را تولید و به بازار ارائه می دهد. این مجموعه 4 شعبه در مشهد دارد.


مطالعه ادامه مقاله در بهترین برند های ایرانی و خارجی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا