بهترین افزونه های وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی 2018

استفاده از وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی توسط کسب و کارهای نوپا و خصوصا کسانی که بودجه کمی دارند بسیار مناسب است و این یکی از مهم ترین عواملی است که وردپرس امروز بسیار پرطرفدار شده است. وردپرس در ایران نیز بسیار پر طرفدار می باشد و در طراحی فروشگاه اینترنتی اولین انتخاب است. افزونه فروشگاهی وردپرس ، امکانات متعددی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهند که اغلب این امکانات نیز به صورت رایگان ارائه می شود. با شروع سال 2018، افزونه های فروشگاهی وردپرس به روز رسانی شده و فروشگاه های اینترنتی می توانند از نسخه های جدید افزونه های فروشگاهی وردپرس استفاده کنند. در ادامه بهترین افزونه های وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی 2018 را معرفی می کنیم.

افزونه های فروشگاهی وردپرس eShop

eShop یک قالب فروشگاهی کامل است که امکانات زیادی را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد. معرفی محصولات، رابط کاربری ساده، اطلاعات هر محصول، پرداخت امن بانکی، اطلاع از موجودی انبار، ارائه تخفیف های دوره ای و امکانات فوق العاده ای را می توان با این افزونه در اختیار داشت.

Ecwid افزونه فروشگاهی محبوب 2018

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با قالب فروشگاهی Ecwid بسیار ساده است. این قالب ریسپانسیو شده و مناسب کاربران گوشی های موبایل طراحی شده و می تواند میزان فروش را چندین برابر افزایش دهد. Ecwid رابط کاربری ساده و ظاهر زیبایی دارد و مورد پسند کاربران است.

WP e-Commerce فروشگاهی کامل

انتخاب افزونه های فروشگاهی وردپرس از بین افزونه های رایگان، دلیلی بر امکانات محدود فروشگاه نیست. البته برخی از این قالب ها با ارائه نسخه حرفه ای امکانات تخصصی تری را فراهم می کنند که البته مستلزم پرداخت مبلغی است. برای مثال WP e-Commerce فروشگاهی کامل با همه بخش های مورد نیاز برای مدیران و کاربران است که رایگان عرضه می شود. این فروشگاه افزونه های حرفه ای را در قبال پرداخت پول به کاربران ارائه می دهد که امکانات ویژه ای دارد.

Easy Digital Downloads

معرفی افزونه های وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی را با نسخه جدید Easy Digital Downloads ادامه می دهیم. این افزونه به تازگی به روزرسانی شده و نقاط ضعف نسخه های قدیمی را پوشش داده است. برای تولید کنندگان محصولات دانلودی و دیجیتال، Easy Digital Downloads بهترین افزونه فروشگاهی است. فروش فایل های آموزشی آنلاین یکی از محبوب ترین کسب و کارهای آنلاین است.

Jigoshop

Jigoshop از محبوب ترین افزونه های فروشگاهی در سال 2018 است که هم قالب رایگان و هم قالب پولی و حرفه ای دارد. امکانات جانبی ارائه شده به همراه Jigoshop به گونه ای است که برای فروش محصولات فیزیکی و دانلودی مناسب است. همه نوع محصولی را می توان در این فروشگاه عرضه کرد و محدودیتی در فروش وجود ندارد. قابلیت جستجوی قوی از مشخصات بارز این افزونه است.

WooCommerce ووکامرس یکی از محبوبت ترین ها

همانند سال های گذشته ووکامروس در سال جدید نیز شگفتی ساز شد. بیشترین تعداد نصب افزونه های فروشگاهی مربوط به WooCommerce است. تجربه کاربری در این فروشگاه بی نظیر است. مدیریت فروشگاه و کنترل میزان فروش، آمارگیری از موجودی، برآورد هزینه های جانبی، محاسبه نرخ مالیات همگی به سادگی و در کمترین زمان قابل انجام است. اگر نسخه رایگان ووکامروس نمی تواند نیازهای فروشگاه تان را رفع کند با خرید نسخه پرمیوم می توانید از امکانات بیشتر، قالب های جذاب و افزونه های کاربردی بیشتری استفاده کنید.



منبع: پارس وب دیزاین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا