بهترین آبرسان صورت بلاگرا

ماکیاژ

New Member
در حال حاضر برندهای متعددی در زمینه تولید کرم‌های آبرسان خارجی فعالیت دارند که هریک از این برندها ویژگی‌های خاصی را در تولید محصولات خود به کار می‌گیرند که در ادامه به بهترین کرم های آبرسان قوی پوست صورت خارجی می پردازیم.

آبرسان کلینیک Clinique؛ بهترین برند آبرسان صورت خارجی

آبرسان کلینیک
یکی از معروف ترین محصولات کلینیک است که در کشور آمریکا تولید می شوند. این محصول با آبرسانی عمقی پوست گوی سبقت را در این حوزه از رقیبان خود ربوده و در طی چند سال اخیر به یکی از سه برند محبوب دنیا تبدیل گشته است. این برند آبرسان برای انواع پوست خشک و دهیدارته و چرب قابل استفاده است و با فرمولاسیون خاصی که دارد در کنار آبرسانی لایه های پوست، باعث بهبود تیرگی و لک های صورت نیز می شود.

»» ژل آبرسان کلینیک پوست چرب

ژل آبرسان کلینیک پوست چرب دراماتیکی دیفرنت Clinique با دارای بودن بافت سبک و ژله ای پوست صورت شما را به خوبی آبرسانی می کند

»» لوسیون آبرسان کلینیک پوست خشک

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس پوست شما در برابر آلودگی ها محافظت میکند و رطوبت پوست را متعادل می کند و انعطاف پذیری پوست را افزایش میدهد. این آبرسان کلینیک مدل لوسیون مناسب پوست های خشک و نرمال است.

»» سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک Clinque محصولی فوق العاده برای ازبین بردن خشکی پوست این سرم دارای بافت واترژلی وبسیار سبک وباقدرت جذب بالا و سوپرشارژ وآبرسانی وماندگاری بالا میباشد سرم آبرسان کلینیک آثار خشکی پوست وعوامل استرس زا که باعث پیری پوست میشود را ازبین میبرد این محصول جلوگیری از چین وچروک پوست را دارد .

»» آبرسان های 100 ساعته کلینیک

آبرسان مرطوب کننده صدساعته کلینیک Clinique Moisture Surge یکی ازقویتریین آبرسانهای دنیا که صدساعت ماندگاری دارد مرطوب کننده صدساعته کلینیک تمام لایه های عمیق پوست را آبرسانی میکندوازخشکی وکدری پوست جلوگیری میکنند وباعث درخشانی وروشنی پوست میگردد.

»» آبرسان مرطوب کننده صدساعته 75میل کلینیک

»» آبرسان مرطوب کننده صدساعته 125میل کلینیک

»» آبرسان مرطوب کننده صدساعته 50 میل کلینیک


آبرسان نوتروژینا Neutrogena؛ بهترین برند آبرسان صورت خارجی

آبرسان نوتروژینا یکی از محبوب ترین آبرسان های خارجی است که رضایت بالایی دارد. ترکیبات محصولات این برند بر پایه عصاره های گیاهی است و هیالورونیک اسید، پروبیوتیک، پرو ویتامین B، ویتامین C، هگزانول، ترهالوز گیاهی و رتینول است.

»» واتر ژل آبرسان هیدرابوست نوتروژیتا

واتر ژل آبرسان هیدرابوست نوتروژیتا Neutrogena Hydro Boost دارای بافتی سبک و مرطوب کننده می‌باشد که توسط هیالورونیک اسید پوست را عمیقاً رطوبت‌رسانی کرده، لطافت و درخشش بی‌نظیری به پوست می‌بخشد و به رفع خطوط خشکی پوست کمک می‌کند.

»» ژل کرم آبرسان هیدرابوست نوتروژینا

ژل کرم آبرسان هیدرابوست نوتروژینا Neutrogena Hydro Boost خواصیت ضدچروکی دارد باعث گشایش پوست و باز شدن چروک های پوست میشود و با داشتن ویتامین E وعصاره سلولوزی گیاه ترهالوز آبرسانی عمیق برای پوست به ارمغان می آورد.

»» سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا

سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا با بافت فوق سبک و بدون چربی که دارد بلافاصله بعد از استفاده جذب پوست شده و منافذ پوست را مسدود نمی کند.سرم هیدرو بوست علاوه بر آبرسانی، پر کننده خطوط چین و چروک و رفع کدری پوست نیز می باشد.

»» کرم آبرسان زردچوبه نوتروژینا

کرم آبرسان زردچوبه نوتروژینا Neutrogena این ژل دارای فرمولاسیون بسیار سبک و زود جذب می باشد که برای پوست های کم آب، مختلط و مستعد به آکنه مناسب است.

آبرسان فارماسی Farmasi؛ بهترین مارک آبرسان صورت خارجی

کرم آبرسان تی تری دکتر سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Face Cream این کرم در واقع یک مرطوب کننده بسیار قوی است که موجب از بین رفتن چربی اضافه پوست و کاهش جوش های صورت (به ویژه جوش های سرسیاه) می شود. کرم آبرسان صورت درخت چای فارماسی به گونه ای طراحی شده است که با نفوذ در پوست، پوست هایی را که مستعد جوش و آکنه هستند را با کنترل چربی پوست درمان می کند و در نتیجه استفاده از این محصول پوستی شاداب و درخشان برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آبرسان سیمپل Simple؛ بهترین مارک آبرسان صورت خارجی

کرم آبرسان و مرطوب کننده صورت سیمپل
Simple آبرسان قوی .مغذی ومرطوب کننده پوست و مناسب انواع پوست می باشد. محصول کاملا طبیعی بوده و از مواد مفید ساخته شده است. فرمولاسیون این کرم پایه حیوانی ندارد و تا 12 ساعت بدون اغراق پوست را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.

سرم تقویت کننده و آبرسان ویشی Vichy؛ بهترین برند آبرسان و روشن کننده پوست خارجی

سرم تقویت کننده و آبرسان ویشی مدل مینرال 89 Vichy Mineral با خاصیت آبرسانی قوی که دارد باعث می شود رطوبت مورد نیاز پوست تا 24 ساعت تامین شود و این سرم با دارا بودن 89% آب معدنی الکسیر شده باعث تقویت شدن سلول های پوستی می شود.

آبرسان لورآل Loreal؛ بهترین مارک آبرسان صورت خارجی

برند لورآل برای انواع پوست خشک، چرب و نرمال آبرسانهای متنوع تولید کرده است. انواع آبرسان لورآل فاقد پاران و مواد عطری هستند. این محصولات بافتی محلولی دارند که باعث جذب سریع آن می شود.

»» آبرسان لورآل پوست نرمال و حساس

آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا لورآل پوست نرمال و حساس Loreal حاوی آب آلوئه ورا و اسید هیالورونیک می باشد که باعث آبرسانی عمیق پوست می شود.

»» آبرسان لورآل پوست نرمال تا مختلط

آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا لورآل بافتی محلولی و آبکی داشته باشد، همجنین بدلیل داشتن بافت محلولی و آبکی که دارد سریع جذب پوست می شود و حس سنگینی و چربی بر روی پوست شما باقی نمی گذارد.

»» آبرسان لورآل پوست نرمال تا خشک

آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا لورآل پوست نرمال تا خشک قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد و آبرسانی آن تا 72 ساعت ماندگاری دارد. این آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست های نرمال تا خشک است که به آنها پوستی نرم و لطیف، شاداب و باطراوت میدهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا