بهترین آبرسان صورت ایرانی

◘آبرسان نوآکنه

بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی با نام نوآکنه دارای ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید که باعث جذب رطوبت آن هم به اندازه ی بسیار بالا می شود، نیاسین آمید که همان ویتامین B3 هست که در آب محلول و به صورت پودر می باشد دارای خاصیت ضد پیریست، اوره که دارای خاصیت کرانولیک بوده و قسمت های زبر پوست را بدون خشک کردن پوست از روی آن بر می دارد، اوسرین نزدیک ترین چربی طبیعی به پوست صورت انسان باعث ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست شده، عصاره برگ آلوئه ورا که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، زینک پی سی ای آنزیم های مخرب پوست را خنثی می کند و سدیم پی سی ای که باعث رطوبت رسانی بیشتر به پوست می گردد.
بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی با نام نوآکنه باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و همچنین لک های پوستی را کاهش می دهد. این کرم خاصیت روشن کنندگی نیز داشته و ضد آکنه نیز می باشد. نوآکنه با ترکیبات خود توانسته مانع از تبخیر شدن آن از سطح پوست گردد و با خاصیت ضد التهابی و ترمیم کنندگی باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود. چربی پوست را به شدت کنترل کرده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

◘آبرسان وچه

بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی را می توان آبرسان وچه نام برد که حاوی ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید برای جذب رطوبت بالا به صورت عمیق و لایه لایه، عصاره ریشه گیاه بابا آدم و بامبو برای کنترل چربی پوست و روغن مورینگا که از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند و روغن هسته انگور که سبب افزایش نرمی و انعطاف بیشتر پوست می شود، می باشد.
کرم آبرسان قوی پوست صورت وچه بافتی سبک دارد که سبب جذب سریع رطوبت می شود. همچنین از دیگر ویژگی های مهم این کرم آبرسان می توان به مات کردن پوست اشاره کرد. برای افرادی که علاقه ای به پوست های براق ندارند بسیار مناسب می باشد. همچنین به دلیل کنترل چربی پوست، برای انواع پوست خصوصاً پوست های چرب و حساس مناسب است.

بهترین آبرسان صورت خارجی 3


◘کرم آبرسان ژنوبایوتیک

کرم آبرسان قوی پوست صورت ایرانی با نام ژنوبایوتیک حاوی ترکیباتی همچون: اوره که وظیفه ی لایه برداری پوست را بر عهده دارد، کاستر اویل که باعث کلاژن سازی پوست می شود، توکوفریل استات که شبیه ویتامین E بوده و مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند، یکی از مشتقات ویتامین A که باعث جذب سریع رطوبت می شود، ویتامین B5 که وظیفه ترمیم پوست را بر عهده دارد، ویتامین C که زبری پوست را کاهش می دهد، ویتامین D مانع از پیری زودرس شده و ترکیباتی که حاوی آنتی باکتریال و ضد التهابی بوده، می باشد.
این کرم آبرسانی قوی پوست صورت با حذف سطوح خارجی و سخت شده ی پوست، سبب جوان سازی پوست می شود. همچنین با داشتن ترکیباتی سبب محافظت از پوست جوان شده در برابر رادیکال های آزاد و عوامل محیطی می گردد. چربی پوست را کنترل کرده و به کوچک شدن منافذ پوست کمک می کند. به همین علت برای انواع پوست مناسب می باشد.

◘آبرسان درماتیپیک

اما آخرین مورد از لیست بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ایرانی، آبرسان درماتیپیک است که حاوی ترکیباتی همچون: آلپافلور که سبوم پوست را کاهش می دهد، سبومین چربی پوست را کنترل می نماید، زینک پی سی ای خاصیت ضد التهابی دارد، عصاره آلوئه ورا رطوبت رسانی بسیار بالایی دارد، patch 20 باعث حفظ رطوبت پوست در مدت زمان طولانی می شود، کوآنزیم Q10 آنتی اکسیدانی که از پوست محافظت می کند، مشتقاتی از گلیسیرین که سبب درخشندگی پوست می شود و یک کمپلکس فعال محلول در چربی که باعث کاهش تولید سبوم پوست می گردد.
کرم آبرسانی قوی پوست صورت درماتیپیک به دلیل داشتن خاصیت کنترل چربی در حد بالا برای افرادی که از پوست چرب و مستعد جوش و آکنه رنج می برند بسیار مناسب می باشد. همچنین این کرم از براقیت پوست کاسته و باعث کاهش تورم و قرمزی پوست می گردد. از دیگر ویژگی های این کرم آبرسان می توان به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و محافظت از آن در برابر رادیکال های آزاد و عوامل محیطی نام برد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا