افزونه 1 بنگلورIT، براي توسعه‌ي مدارس فناوري اطلاعات برنامه‌ريزي مي‌كند

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
معاون مديركل علوم تكنولوژي كارناتاكا: به دنبال همه گير شدن ICT هستيم.

امروزه در ميان اخبار بين‌الملل حوزه‌ي كامپيوتر و اينترنت، نام BangloreIT.com بيشتر به چشم مي‌خورد، نامي كه در باطن، فعاليت‌هاي فناوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات نوين آسيا را در بر مي‌گيرد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايسنا، شركت فناوري‌هاي اطلاعاتي بنگلور يكي از واحدهاي فعال در زمينه‌ي ICT يكي از ايالت‌هاي هند با نام «كارناتاكا» است كه در سال‌هاي اخير فعاليت‌هاي زيادي براي توليد نرم‌افزارهاي كامپيوتري و فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي انجام داده است.
BangloreIT با ارتباطي كه با كشورهاي توسعه يافته و پيشرفته‌ي فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي جهان دارد تا كنون خدمات مطلوبي براي جامعه ICT آسيا ارايه داده است.
بنگلور IT اعلام كرده است كه آخرين اقدامات اين شركت در خصوص ICT مدارس نيز با موفقيت انجام شده است.
«مي كا گودا» معاون مديركل علوم تكنولوژي كارناتاكا با تأييد اين خبر گفت: در دنيايي كه فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي حرف اول را مي‌زند به دنبال همه گير شدن ICT هستيم و اين همه گير شدن نيز امري است كه براي تحقق كامل، بايد آن را از مقاطع تحصيلي ابتدايي و متوسطه‌ي تحصيلي دانش‌آموزان شروع كرد كه در اين راستا سعي داريم در چند سال آينده 61 هزار و 300 دانش‌آموز را با تخصص‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات تربيت كنيم.
وي افزود: براي ما مهمترين مطلب اين است كه پروژه‌هاي خود را از تجهيز ICT مناطق و مدارس روستايي شروع كنيم و تا كنون در خصوص برنامه‌ريزي‌هاي كلي اين طرح نيز به موفقيت‌هايي رسيده‌ايم.

منبع فناوري اطلاعات ايران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا