بنظرتون مدیریت ریسلر بصرفه هست و می تونه سود خوبی برامون داشته باشه؟

i-php-i

Active Member
بنظرتون مدیریت ریسلر بصرفه هست و می تونه سود خوبی برامون داشته باشه؟
 

Milad

Well-Known Member
فکر نکنم تو این بازار آشفته هاستینگ با ریسلر به نتایج خوبی رسید ٬ مگر گروهی و قدرتمند عمل کنید . Vps و ارائه وب هاستینگ گزینه مناسب تریه به نظرم .
 

coder

Member
برای سود خوب باید گسترده و گروهی کار کنی 24 ساعته هم وقت بذارید
 

i-php-i

Active Member
فکر نکنم تو این بازار آشفته هاستینگ با ریسلر به نتایج خوبی رسید ٬ مگر گروهی و قدرتمند عمل کنید . Vps و ارائه وب هاستینگ گزینه مناسب تریه به نظرم .
باید در سال چندتا کار سفارش بگیرم که تا سود دهی داشته باشم؟

برای سود خوب باید گسترده و گروهی کار کنی 24 ساعته هم وقت بذارید
منظورتون دقیقا چی هست؟ بازاریابی منظورتونه یا پشتیبانی و ...؟
 

Milad

Well-Known Member
کاملا به نحوه سرمایه گذاری ارتباط داره ! چقدر سود بخواید چقدر سرمایه دارید و ...

باید مدیریت قدرتمندی داشته باشید و افرادی متخصص تا کوچکترین مشکلات رو در کمترین زمان حل کنند ٬‌ پشتیبانی ۲۴ ساعته که ساعت ۳ شب کسی مشکلی داشت برطرف بشه ... بازاریابی و تبلیغات گسترده . کیفیت بالا و ...
 

coder

Member
منظورتون دقیقا چی هست؟ بازاریابی منظورتونه یا پشتیبانی و ...؟


شما از سود خوب صحبت کردین برای سود خوب باید گسترده کار کرد و سرمایه تو اینکار خوابوند مثل میهن وب هاست که تا چندین ماه فقط هزینه میکرد (تبلیغات زیاد+قیمت پایین خدمات) بدون هیچگونه سود دهی
 

i-php-i

Active Member
دوستان ظاهرا متوجه منظورم نشدید، من نمی خوام که مدیریت سرور داشته باشم، بلکه می خوام از شرکتهای معروف یه پنل ریسلر بگیرم.

کار پشتیبانی این پنلها با مدیر سرور هست و من فقط تعیین می کنم که چه کاربری چه مقدار فضا داشته باشه و......

برای این کار لازم نیست که من پاسخگوی سوالات مربوط به ایرادات سرور بشم.

اگر سرور مشکلی داشت، پشتیبان اصلی سرور باید بررسی کنه و من پاسخگو نیستم.
 

Milad

Well-Known Member
خیر اینطور نیست ! در کنار مطالبی که گفتم پشتیبانی به عهده شماست و اینکه هاستینگ ها میگن پشتیبانی مشتریان شما به عهده ما فقط شعار هست اگر مشکلی ایجاد بشه ٬ قطعی و ... مشتری شما رو میشناسه و شما باید از طریق هاستینگ پیگیر بشید و پاسخگوی مشترک خودتون باشید .
 

i-php-i

Active Member
خیر اینطور نیست ! در کنار مطالبی که گفتم پشتیبانی به عهده شماست و اینکه هاستینگ ها میگن پشتیبانی مشتریان شما به عهده ما فقط شعار هست اگر مشکلی ایجاد بشه ٬ قطعی و ... مشتری شما رو میشناسه و شما باید از طریق هاستینگ پیگیر بشید و پاسخگوی مشترک خودتون باشید .
برای سایر تنظیمات چطوره؟ مثلا یه نقص از خود سرور باشه یا مثلا کاربر فایلهای مورد نیاز سرور رو پاک کنه یا توش خراب کاری کنه، در این صورت چه کسی باید پاسخگو باشه؟
 

Milad

Well-Known Member
اگر درصدی کار کنید همه چیز به عهده هاستینگ هست اگر حجمی کار کنید به عهده شما ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا