سفر با هواپیما همیشه برای مسافران جذاب بوده است. این جذابیت به نحوی است که هر فردی در اولین انتخاب خود دوست دارد بلیط هواپیما را برگزیند. دلیل انتخاب مسافرین برای سفر با هواپیما به خاطر سرعت، امکانات، آسایش و جذابیت آسمان است. اما تنها نکته ای که می ‌تواند این وضعیت ها را با خود پایین بکشند، قیمت بلیط هواپیما است. در این مقاله سعی داریم به کمک شما بیایم تا بتوانید هزینه های سفر با هواپیما را به طور چشمگیری کاهش دهید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید با تهیه بلیط هواپیمایی ارزان با سفر خود بپردازید، در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بلیط هواپیما را با چاشنی ارزانی تهیه نمایید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد، اما هزینه های سفر شما را به طور چشمگیری کاهش می دهید.

در اواسط هفته سفر کنید​

یکی از راهکارهایی که می تواند شما را به خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت نزدیک کند سفر در اواسط هفته است. شرکت هواپیمایی در اواسط هفته قیمت های پایین تری را برای بلیط هواپیمای خود اختصاص می ‌دهند. قیمت پایین در اواسط هفته به خاطر نبود مسافر و تردد کم است. با استفاده از این حربه می توانید بلیط هواپیما را بر ارزانترین قیمت تهیه کنید.

تعطیلات سفر نروید​

هر چقدر سفر در اواسط هفته هزینه بلیط هواپیما شما را کاهش می دهد، مسافرت در ایام تعطیل می تواند هزینه های دو چندانی را برای شما داشته باشد. توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید هزینه های سفر با هواپیما را کاهش دهید در ایام مانند عید باستانی نوروز، ایام تعطیلات تابستانی و شهادت و ولادت امامان به مسافرت نپردازید.

بلیط چارتر بخرید​

توجه داشته باشید معمولاً بلیط چارتر ارزان تر از بلیط سیستمی است. بسیاری از شرکتهای چارتر کننده برای جلب رضایت متقاضیان بلیت‌ های مورد نظر خود را با قیمت پایین تری نسبت به بلیط سیستمی عرضه می کنند. همین عامل باعث شده تا بلیط چارتر بلیط سیستمی ارزان تر باشد.


خرید بلیط هواپیما

بلیط های لحظه آخری را از دست ندهید​


یکی از شگفت انگیز ترین روش ها برای کاهش قیمت بلیط هواپیما استفاده از بلیط لحظه آخری است. بسیاری از شرکت های چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل ظرفیت هواپیمای خود را با تخفیفات منحصر به فردی ارائه می دهند. با استفاده از این تخفیفات منحصر به فرد به راحتی هرچه تمام تر می توانید هزینه های سفر خود با هواپیما را کاهش دهید.

استفاده از برند های معمولی!!!​

توجه داشته باشید بسیاری از برندهای معروف هزینه برند خود را دریافت می کنند. در واقع هیچ امکاناتی بیشتری را نسبت به برندهای معمولی ارائه نمی دهند. با استفاده از برندهای معمولی به راحتی هرچه تمام تر می توانید شرایط را فراهم کنید تا قیمت بلیط هواپیما کاهش یابد. برای اینکه بتوانید برندهای معروف و معمولی را از یکدیگر تشخیص دهید کافی است هنگام خرید بلیط هواپیما بلیط های مورد نظر را با یکدیگر مقایسه کنید.

صبح پرواز کنید​

یکی دیگر از بهترین روش هایی که می توانید با استفاده از آن هزینه سفر با هواپیما را کاهش دهید، پرواز در بازه زمانی صبح است. بلیط هواپیما بازه زمانی صبح نسبت به سایر بازه های زمانی ارزان تر خواهد بود. انتخاب بازه زمانی صبح یک مزیت دیگر نیز دارد. اگر شما به هر دلیلی نتوانید به پرواز صبح برسید یا پروازتان لغو شود این امکان را دارید که در بازه ‌های زمانی عصر و شب بلیت را تهیه نماید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر​


اگر می خواهید از امکانات بی نظیر هواپیما در سفرهای انفرادی و خانوادگی خود استفاده کنید، حتما خرید بلیط هواپیما خود را از سایت های معتبر انجام دهید. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما از سایت های غیر معتبر در پای پرواز دچار دردسر شده اند. توصیه میکنیم بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبری چون تیک بان و علی بابا رزرو نمایید. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. در سامانه تیک بان به راحتی هرچه تمام تر می توانید بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید. این سایت فیلتر هایی مانند نوع بلیط، کلاس های پروازی، ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی را برای شما قرار داده است تا راحت تر بتوانید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

چرا تیک بان؟​

تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال ۱۳۹۳ فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. تیک بان به نشانی اینترنتی بلیط هواپیما: سایت معتبر خرید بلیط هواپیما | تیک بان زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای خرید بلیط هواپیما از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت سایت معتبر خرید بلیط هواپیما را سرچ نمایید. منبع : آمازینگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا