بلایی که به سره من اومد ! (yahoo id disabled)

Placebo

با سلام نمی دونم الان دارم درخواست کمک می کنم یا درده دل ...
ولی برحال می گم که هم بدونین و هم نظرتون رو در مورد این اتفاق یا اگر خدا بخواد راهکاری رو بگید
4 روز پیش یک آدم بیکار (از این وبمستر هایی که لینک باکس باز هستن) که توی لیست من بود و همیشه اسپام میداد و send 2 all می کرد
شروع کرد کار همیشه گی خودش رو کردن و دری وری سند تو آل کرد که به منم می رسید من دیگه ایندفه شاکی شدم ...
گفتم اگر یک بار دیگه سند تو آل کنی ایگنور می کنم ...
با خنده چند تا توهین به مادر و خواهر من کرد و گفت هر کاری می خوای بکن منم فرت .... ایگنورش کردم ...
با یه آیدی دیگه اومد شروع کرد به حرفای افتضاح زدن که اونم ایگنور شد

این از اون روز ... من تا شبش با خیال راحت مشغول استفاده از اکانت یاهوم بودم و مشکلی نبود

... فردا شبش (3 روز پیش) که واسه اولین بار در اون روز خواستم لاگین کنم ...

دیدم میگه یوزر پس غلطه ... حالا ازین ور به اون ور ... هرکاری کردم نه تو یاهو مستجر کانکت میشد نه تو یاهو میل

به این نتیجه رسیدم که احتمالا هک شدم (تو دلم کلی بدو بیرا باره ویستا کردم و نود 32 و اینا)
رفتم توی قسمت فورگت پسورد ایمیل یاهو ... https://edit.yahoo.com/forgotroot
آیدی مو زدم ... کد رو هم زدم نوشت :
Sorry, your password can't be reset online (9024) For security reasons, we require you to contact Customer Care If you used an alias or profile name, we recommend that you try again with the Yahoo! ID associated with the alias. If not, you can contact Customer Care to help reset your Yahoo! password

کمی سرچ کردم ... هیچ کدوم از دلایلی که اینو نشون بده به عنوان ارور شامل حال من نمی شد ...

پس کاری که گفته بود کردم contact Customer Care to help reset your Yahoo! password
بهشون از طریق همون لینک ایمیل فرستادم
در جواب یک ایمیل دادن که از من تاریخ تولد و بقیه اطلاعات رو خواست که مطمئن شن من صاحب اکانتم (ایمیل اتوماتیک بود) جوابشون رو دادم ...
چند ساعت بعدش یک ایمیل اتوماتیک دیگه دادن که مرسی از این که confrim کردی که صاحب اکانتی ...
قضیه شما بررسی میشه و تا 12 الی 48 ساعت دیگه جواب میدیم که چی شده ....

دیشب ساعت 8 شب اینا این جواب برای من اومد :
Hello Sina, Thank you for writing to Yahoo! Mail. Your Yahoo! account was disabled pursuant to the Yahoo! Terms of Service (TOS). You agreed to abide by the TOS when you created your account with Yahoo!. The TOS can be found for your review at: http://docs.yahoo.com/info/terms/ and provides in relevant part: "You agree that Yahoo! may, under certain circumstances and without prior notice, immediately terminate your Yahoo! account, any associated email address, and access to the Service. Cause for such termination shall include, but not be limited to, (a) breaches or violations of the TOS or other incorporated agreements or guidelines, (b) requests by law enforcement or other government agencies, (c) a request by you (self-initiated account deletions), (d) discontinuance or material modification to the Service (or any part thereof), (e) unexpected technical or security issues or problems, and (f) extended periods of inactivity. Termination of your Yahoo! account includes (a) removal of access to all offerings within the Service, including but not limited to Yahoo! Mail, Groups, Messenger, Chat, Domains, Personals, Auctions, Message Boards, Greetings, Alerts and Games, (b) deletion of your password and all related information, files and content associated with or inside your account (or any part thereof), and (c) barring further use of the Service. Further, you agree that all terminations for cause shall be made in Yahoo!'s sole discretion and that Yahoo! shall not be liable to you or any third-party for any termination of your account, any associated email address, or access to the Service." We take the operation of Yahoo! and the TOS very seriously. We continue to support Users who abide by the TOS. If you would like to establish a new Yahoo! account and are concerned that your intended use of our service may be a violation of the TOS, we encourage you to review the TOS and to take care to proceed accordingly. Once again, we encourage you to review our TOS: http://docs.yahoo.com/info/terms/ If we can be of further assistance, please let us know. Your patience during this process is greatly appreciated. Thank you again for contacting Yahoo! Mail. Regards, Jackson Yahoo! Customer Care ....

من طبق قوانین عمل نکردم؟ من چه گناهی کردم؟ من بیشتر از 2 ماه از اکانتم استفاده نکردم؟ من اسپام کردم؟
کارای +18 کردم با ایدیم؟
نه هیچ کدوم ازینا شامل من نمیشد ... حرف یکی از دوستان هکر رو یادم اومد که چند ماه پیش گفت ...
آیدی رو میشه سوزوند پرسیدم چطوری؟ ... گفت ... طرف با چندین آیدی تورو به عنوان اسپام به یاهو گزارش می کنه ...
یاهو هم که میبینه این همه آدم تورو گزارش کردن اکانتتو میبنده ...
(البته 90% احتمال می دم دلیل این باشه ... 10 درصد ممکنه مشکل فنی از یاهو باشه)
در کل اینجا هم ضعف یاهو در مقابل گوگل کاملا نمایان میشه ... کاش از همون 10 سال پیش که پامو گذاشتم اینترنت google messenger بود بجای yahoo messenger ...

برحال من این جوابو دادم بشهون :
Dear Yahoo Supporter ... Can u plz give me the specific reason(s) of disabling my account? and tell me how to enable my account ... and what should i do now ? i really need my inbox and my contact ... if i can transfer them to new id ... would be nice ... i will pay any amount of money for giving my account back or unlock it .. ... plz help me ... or give me a telephone number for talking live about this big issue ...

صبح امروز ... که جوابی هنوز ندادن ... حالا دوستان میگید چه خاکی بر سر بریزم؟ من آیدی های لیستم و ایمیل هام برام مهمه ...

آخرین ویرایش:

Placebo

جواب همین الان اومد :

hello,

thank you for writing to yahoo! Mail.

Yahoo! May, in appropriate circumstances and in its sole discretion,
remove or edit any content and/or terminate the accounts of users who
appear to have violated the terms and conditions.

Any action taken is confidential. We will not release this information
unless required to do so by law or under other similar circumstances.

We are unable to make exceptions to this rule.

Thank you again for contacting yahoo! Mail.

Regards,

jeph

yahoo! Customer care

for assistance with all yahoo! Services please visit:

http://help.yahoo.com/

منم این جوابو دادم :

dear yahoo supporter

im sure its a mistake ...

I did not violate the rules ...

Its more than 2 years that im using this yahoo id for chatting with my friends

pls support me :(

rahpoyan.ir

سلام
اولا بیشتر درد ودل کردی تا طرح مشکل!
ثانیا اینا این حرفا سرشون نمیشه! به الذات اشتباه کردی از یاهو استفاده کردی! آنلی گوگل! چی جیمیل چه جی تاک!
ثالثا فکر می کنم که فعالیت هایی کردی که یا با دولت ایران یا با دولت آمریکا مشکل داشته! الته من قبلا همین مشکل رو داشتم! مثلا بر علیه اسرائیل توی روم ها پیغام میفرستادم 1 روزه آی دیم رو بستند.
خلاصه از این جور موارد زیاده. ضمنا مطمئن باش وقتی کسی ریپورت اسپم میده یاهو نمی گیره آی دیت رو بسوزونه! اول چک می کنه میبینه راسته یا نه! اصولا با یک جای خیلی گنده طرفی که قطعا فکر اینجاش رو کرده! بچه بازی نیستش که!
راستی چک کن ببین Fake Page پر نکردی؟ یا اینکه اگه از ویستا استفاده می کنی و یاهو 10 آیا ویستات رو آپدیت می کردی؟
اگه آپدیت نمی کردی و نخواهی کرد بهتر که پاکش کنی یه Xp 64 بیتی بریزی!

ssret

سینا ................. کجا رسید کارت . من هم دچار همین مشکل شدم . دارم دیوانه می شم .

جدیدترین ارسال ها

بالا