بلاک اتوکد در مکس

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبید؟ تا حالا کسی با بلاک اتوکد کار کرده؟ مسلما آره.اما وقتی مثلا یه آبجکت لامپ رو توی بلاک بزاریم و 10 تا تکثیر بکنیم وقتی توی مکس میره همه به Instance هستن و جالبه که بدونین وقتی یکی رو move یا Rotate میکنیم بقیه هم عکس العمل نشون میدن.خوب
خوبی هم داره که اگه یکی ادیت بشه بقیه ادیت میشن
بدی هم داره اگه دستتون بخوره یکی moveبشه بقیه در جهت Lacal خودشون move میشن اونوقته که کار داغون میشن.

حالا سوال من درباره بخش مثبتش هست.
چطوری میشه یه بلاک رو توی مکس ادیت کرد؟
من یه پاساژ دارم.توش 1200 تا هالوژن هست.میخوام وقتی یه دونه نور فتومتریک رو ببرم توی بلاک که 1200 بار مجبور به کپی نشم.مرسی
 

spr_3d

Member
این مساله حرکت های بلوک کد در مکس برا من هم پیش امده
من که متوجه سوالتون نشدم یعنی میخوای که 1200 تا نورو داشته باشی یا نه؟ یا داشته باشی با یکی همه رو تغییر بدین؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام آره.1200 تا لامپ! البته الان با یه سری نور صفحه ای سرشو هم آوردم.
یه سوال دیگه چطور میشه از منبع نور اتوکد رو وارد کرد.چون اگه تو اتوکد لامپ رو توی بلاک ببری تکثیر میشه با قوانین بلاک .اما هر کاری میکنم نور توی مکس نمیاد
 

spr_3d

Member
من هم خیلی امتحان کردم نشد
پلان جای لامپها را بذاری میتوان بهتر تصمیم گرفت
اما تو مکس هم میتونی این کارو بکنی
اگه هم از یکی کپی instance بگیری تو همه اعمال میشه گروپ بندی هم میتونه کمک کنه
ولی 1200 نور زیاده!!!! فتو متریک که سیستمو میتکونه
باید از نورای vray استفاده کنی اگه همies تو کارت هست vray sp5یا vray2 راه حل کارته
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
عارف خوب چرا همون اول نور رو نمیزاری تو خود هالوژن و کپیش کنی؟؟؟؟!نکنه نمیخوای هالوژن رو بسازی؟!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا