*farshid*
کاربر VIP
سلام خدمت دوستان جان عزیزان دل
آخرین آپدیت 8فروردین ساعت 16
RENDERED with FRYRENDER 1.5
یه فضاییه برای خوردن شکلات و نوش جان کردن قهوه (البته فانتزیست )
میخوام روند کارمو رو از اول واستون شنون بدم
مدلینگ 3DSMAX 2011
رندرینگ VRAY 2
& fryrender
مراحل مدلینگ هم به ترتیب زیر بوده
سعی کردم مدلهامو برای رندرینگ مناسب بهینه کنم
چون میخوام با فرای و وی-ری رندر بگیرم تعداد کم پلی ها(برای کاهش زمان رندرینگ) و البته نرمی بعضی آبجکت ها برام مهم بوده.
فضای کار کنج یه فضای نیمه بسته هست که نور خورشید رو کامل جذب میکنه
برای دیوار از دیوارکوب چوبی و برای کف هم از متریال چوب میخوام استفاده کنم
سعی کردم یه سری پیچ و بست هم بکار اضافه کنم تا صحنه دیتیله تر شه و هم نحوه اتصالات مشخص بشن.
تست رندر ها رو با وی-ری گرفتم
یه سری سیمکشی هم انجام دادم . دو تا لامپ هم ساختم تا یه حالت نیمه کاره بودن به فضا بدم
یه لامپ شکسته هم اضافه کردم
کل مدلینگ تا اینجا بر مبنای پولی مدلینگ بوده
سیم ها رو هم با SPLINE سختم
آخرین آپدیت 8فروردین ساعت 16
RENDERED with FRYRENDER 1.5
یه فضاییه برای خوردن شکلات و نوش جان کردن قهوه (البته فانتزیست )
میخوام روند کارمو رو از اول واستون شنون بدم
مدلینگ 3DSMAX 2011
رندرینگ VRAY 2
& fryrender
مراحل مدلینگ هم به ترتیب زیر بوده
سعی کردم مدلهامو برای رندرینگ مناسب بهینه کنم
چون میخوام با فرای و وی-ری رندر بگیرم تعداد کم پلی ها(برای کاهش زمان رندرینگ) و البته نرمی بعضی آبجکت ها برام مهم بوده.
فضای کار کنج یه فضای نیمه بسته هست که نور خورشید رو کامل جذب میکنه
برای دیوار از دیوارکوب چوبی و برای کف هم از متریال چوب میخوام استفاده کنم
سعی کردم یه سری پیچ و بست هم بکار اضافه کنم تا صحنه دیتیله تر شه و هم نحوه اتصالات مشخص بشن.
تست رندر ها رو با وی-ری گرفتم
یه سری سیمکشی هم انجام دادم . دو تا لامپ هم ساختم تا یه حالت نیمه کاره بودن به فضا بدم
یه لامپ شکسته هم اضافه کردم
کل مدلینگ تا اینجا بر مبنای پولی مدلینگ بوده
سیم ها رو هم با SPLINE سختم
پیوست ها
آخرین ویرایش: