بعد از هک شدن اینستاگرام چه باید کرد؟

تا به حال شما اکانت اینستاگرام شما هک شود؟ در صورت هک شدن اکانت اینستا، شما در شرایط بحرانی قرار می گیرید و لازم است سریعا برای برگرداندن آن اقدام کنید. زیرا هکر می تواند با اکانت شما دست به هر کاری بزند و از این طریق اکانت اینستاگرام شما را به خطر بیندازد. بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک اکانت اینستاگرام بیافتد هک شدن اینستا توسط هکرها است. بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شاید کمی دشوار باشد اما غیر ممکن نیست. در این آموزش تصمیم داریم شما را با نحوه بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام آشنا کنیم. با توجه به محبوبیت بالای رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، هر روز شاهد هک شدن اکانت اینستاگرام کاربران هستیم. اما نگران نباشید. چند راهکار برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام وجود دارد. زمانی که یک پیج اینستاگرام از دسترس خارج گردد یا توسط هکرهای مختلف هک می شود، تلاش برای بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده اصلی ترین اقدامی است که مالک پیج هک شده باید انجام دهد. هک شدن اینستا یکی از اتفاقات بسیار حساس است که به دلیل محبوبیت بالای این برنامه و مخاطبین زیادی که دارد می تواند یک تهدید واقعی برای همه کاربران این برنامه باشد.

هک شدن اینستا و بازگردانی پیج

بعد از هک شدن اینستا به هیچ عنوان تضمینی وجود ندارد که با دنبال کردن مراحل بازگردنی پیج هک شده اینستاگرام بتوانید حساب خود را بازگردانی کنید. اما به طور معمول اگر زود متوجه هک شدن اینستاگرام خود شده و مراحل بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را دنبال کنید، امکان موفقیت در بازگردانی اکانت ایسنتا خیلی بالا خواهد بود. در روند بازگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام باید از میزان هک شدن اکانت خود آگاه شوید. اگر یک محتوا در اکانت شما منتشر شده که هیچ سرنخی از آن ندارید یا متوجه چت های ناشناخته و رفتارهای غیر عادی در حساب خود شدید نشان دهنده این است که هکر به پسورد شما دسترسی پیدا کرده است. پس اگر می توانید به حساب خود وارد شوید، به منظور بازیابی پیج هک شده اینستاگرام و قطع دسترسی های غیر مجاز می توانید درخواست تنظیم مجدد پسورد دهید و یا از طریق ایمیل دریافتی، پسورد جدیدی برای اکانت خود تنظیم نمایید. این موضوع به سادگی امکان پذیر است. توجه داشته باشید رمز جدیدی که بعد از هک شدن اینستا خود تعیین می کنید باید بسیار قوی و غیر قابل هک باشد. همچنین دسترسی برنامه های جانبی اینستاگرام را بررسی و آنها را حذف کنید.

در صفحه اصلی اینستاگرام علامت 3 خط قرار گرفته در بالای سمت راست صفحه را لمس نمایید.

recovery-hacked-instagram-page-by-app.jpg


گزینه Settings را انتخاب نمایید تا وارد صفحه تنظیمات اینستاگرام شوید.


recovery-hacked-instagram-page-by-app-guide.jpg

سپس گزینه Security را انتخاب نمایید.

recovery-hacked-instagram-page-by-app-tutorial.jpg

در منوی بعدی گزینه Password را انتخاب نمایید.

recovery-hacked-instagram-page-by-app-steps.jpg


پس از آن ایمیلی از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می گردد که به منظور ریست پسورد و حل مشکل هک شدن توسط اینستاگرام باید روی دکمه Reset Password را لمس نمایید.

recovery-hacked-instagram-page-by-app-guideline.jpg

پسورد جدید را فیلدهای مشخص شده وارد کرده و سپس علامت تیک را لمس نمایید تا تغییرات ذخیره شود. توصیه می کنیم حتما سعی کنید از رمز های قوی و تایید دومرحله ای استفاده کنید.


how-to-recover-hacked-instagram-page-by-app.jpg

البته از طریق فیسبوک نیز می توانید این فرآیند را انجام دهید. البته این روش فقط زمانی مناسب است که شما اکانت خود را به فیسبوک متصل کرده باشید. برای این کار کافی است:
در صفحه لاگین اینستاگرام گزینه Get help with logging in را انتخاب نمایید.


recover-instagram-account-by-facebook-tutorial.jpg

نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس روی لینک Log in with Facebook ضربه بزنید.

recover-instagram-account-by-facebook-tutorial.jpg


رمز جدیدی برای اکانت خود تعریف نمایید.

recover-instagram-account-with-facebook.jpg

پس سعی کنید همواره در مورد اکانت اینستاگرام خود مطمئن باشید که چیز غیرعادی در آن اتفاق نیفتاده باشد. در صرتی که چنین چیزی را در یافتید حتما ا روش هایی که در این مقاله گفته می شود برای بازگردانی اکانت خود اقدام کنید. اگر شما نیز به دنبال آشنایی با روش های مختلف بازگردانی پیج هک شده هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داشته باشید برخی از روش های ذکر شده در این مقاله برای مواقعی که اکانت اینستاگرام از دسترس خارج شده نیز کاربردی است.

در یک مقاله سعی کرده ایم روش های کاربردی را برای بازگردانی اکانت هک شده اموزش دهیم. برای مطالعه متن کامل این مقاله و آشنایی با روش های دیگر می تانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام
 

shohre_sokhan

New Member
هک شدن پیج اینستا برای کسانی که روی این پلتفرم فعالیت میکنن و درآمدشون از این طریق به دست میاد، واقعا کابوسه!
مثل اینکه مغازه آتیش بگیره و کلی ضرر کنه.
این آموزشتون میتونه مشکلشون رو حل کنه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا