بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم | اوج یادگیری

ojeyadgiri

New Member
دانش آموزان پایه‌ های مختلف که قصد شرکت در کنکور سراسری در رشته ‌های مختلف را دارند، همواره به دنبال راهی هستند که بتوانند آموزش ‌های لازم را از اساتید برجسته دریافت کنند. بسیاری از اساتید معروف کشور که در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری فعالیت می ‌کنند، این روزها در مجموعه کنکور آسان است فعالیت دارند. این اساتید همگی جزء بهترین‌ های کشور می ‌باشد، به شکلی که برای تدریس در شهرهای مختلف با پرواز جابجا می ‌شوند. البته باید در نظر گرفت که شرکت در کلاس ‌های حضوری این اساتید هزینه بالایی دارد و از طرفی ساکنین برخی از بخش ‌های ایران نمیتوانند به این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

موسسه کنکور آسان است با ارائه بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم تهیه شده توسط این اساتید که در قالب دی‌وی‌دی ارائه می ‌شود، توانسته این آموزش‌ها را با قیمت منصفانه در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بیشتر در مورد محتویات این بسته و لیست قیمت کنکور آسان است صحبت خواهیم کرد.


https://ojeyadgiri.ir/بسته-معلم-خصوصی-پایه-دوازدهم/
بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم کنکور آسان است:
موسسه کنکور آسان است در سال های اخیر توانسته مجموعه ای از اساتید حرفه‌ای را گرد آورد و از آنها برای تولید بسته ‌های آموزشی استفاده کند. این بسته‌ های آموزشی گزینه ‌های بسیار مناسبی برای افرادی هستند که قصد شرکت در کنکور سراسری پیش رو را دارند. افرادی که توانایی مالی پرداخت هزینه ‌های گزاف کلاس‌ های کنکور را ندارند یا در منطقه جغرافیایی خاصی زندگی می ‌کنند که دسترسی به کلاس ‌های حضوری اساتید برتر برای آنها دشوار است، به راحتی امکان استفاده از این محصولات را دارند.

برای دیدن لیست قیمت کنکور آسان است و تهیه آن نیز می ‌توانند وارد بخش محصولات سایت ما شوند. مجموعه کنکور آسان است علاوه بر بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم، بسته ‌های مختلف مربوط به پایه ‌های تحصیلی مختلف و دروس مهم تهیه کرده که دانش آموزان می توانند از این بسته ‌ها نیز به عنوان بسته ‌های کمک آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال دانش آموزان پایه دوازدهم که قصد خرید بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم را دارند، بهتر است برای دسترسی به مطالب آموزشی با کیفیت و پیوسته پایه ‌های دهم و یازدهم نیز بسته معلم خصوصی این پایه ‌ها را خریداری کنند.



آشنایی با اساتید کنکور آسان است
یکی از کارهای بسیار مهمی که قبل از خرید بسته ‌های آموزشی کنکور آسان است و به خصوص بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم باید انجام دهید، آشنایی با اساتید این مجموعه است. موسسه کنکور آسان است برای بهبود کیفیت محصولات آموزشی خود سراغ اساتید حرفه‌ای رفته که ممکن است همه با نام این اساتید آشنایی داشته باشند. همچنین حضور این افراد در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری باعث شده که تمامی دانش آموزان و متقاضیان شرکت در کنکور با این مدرسان آشنا باشند.

در ادامه آنها را خدمت شما معرفی می کنیم:

• استاد حسین احمدی برای تدریس ادبیات، عربی و دینی

• دکتر عرفان پازوکی و دکتر مهدی شیخی برای تدریس زیست

• استاد امیر مسعودی برای تدریس ریاضی و فیزیک

• مهندس عارف ربیعیان برای تدریس شیمی

• دکتر شهداد محجوبی و دکتر امین دانش زاده برای تدریس زبان



چطور بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم را تهیه کنیم؟
ساده ترین راه برای تهیه بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم مراجعه به سایت کنکور آسان است می ‌باشد. البته در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما باید آشنایی لازم با این محصولات، محتوای آموزشی آنها و سایر ویژگی ‌های مهم باشید. چون محصولات آموزشی کنکور آسان است جنبه ‌های مختلف را برای رفع نیاز متقاضیان شرکت در کنکور در نظر گرفته ‌اند.

برای اینکه خرید هوشمندانه ‌ای داشته باشید بهتر است قبل از همه چیز با متخصصان ما تماس بگیرید. به عنوان مثال به دانش آموزان پایه دوازدهمی که قصد استفاده از محصولات کنکور آسان است را دارند پیشنهاد می ‌شود به ترتیب سراغ بسته ‌های معلم خصوصی پایه ‌های دهم و یازدهم بروند تا به این صورت طبق برنامه ریزی ‌های آموزشی انجام شده توسط مدرسین کنکور آسان رفت، مسیر رسیدن به رتبه بالا را طی کنند.

همچنین مجموعه ما بسته ‌های آموزشی مختلفی را به صورت جداگانه و بر اساس دروس مختلف تهیه کرده که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال در صورتی که نیاز به تقویت ریاضی و فیزیک دارید، می ‌توانید از آموزش‌های استاد امیر مسعودی استفاده کنید یا برای تقویت شیمی این امکان را دارید که سراغ بسته ‌های آموزشی تهیه شده توسط مهندس عارف ربیعیان بروید.



بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم شامل چه بخش هایی است؟
بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم تولید شده توسط کنکور آسان است دارای سه نوع مختلف است که برای دانش آموزان ضعیف، متوسط و قوی طراحی شده ‌اند. هر دانش آموز بسته به شرایط و سطح خود باید سراغ یکی از این موارد برود و مشاوران می ‌توانند راهنمایی ‌های لازم را در این زمینه با خریداران در میان بگذارند. هر بسته معلم خصوصی در پایه‌ های مختلف در ابتدا به بررسی خط به خط مفاهیمی می ‌پردازد که در کتب درسی هستند، در ضمن همزمان با این کار بخش‌ های تست خیز و مهم هر کتابی به صورت جداگانه بررسی خواهد شد.

بعد از فهماندن درست مفاهیم، این بسته سراغ رمزگذاری و خلاصه سازی مطالب و فرمول‌ها می ‌رود تا به این شکل به خاطر سپردن و یادگیری آنها راحت ‌تر شود. در مرحله بعدی همراه با حل تست‌ها و نمونه سوالات مهم هر بخش، روش تست زنی نیز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. نکته مهمی که دانش آموزان پایه دوازدهم بهتر است بدانند، توجه به زمان است. ممکن است در مواردی که فرد زمان کافی در اختیار نداشته باشد، نتواند بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم را استفاده کند و از همین رو بهتر است سراغ بسته‌های آموزشی تخصصی تست زنی برود تا در فرصت باقیمانده چکیده از مطالب کاربردی را مطالعه کند.



مزایای استفاده از بسته معلم خصوصی پایه دوازدهم
محصولات کنکور آسان است مزایای زیادی را برای دانش آموزان به همراه داشته‌اند که در ادامه این موارد را با هم بررسی می‌کنیم.

• قیمت به صرفه: هزینه کلاس‌های حضوری خدمت اساتید نام برده شده هزینه بسیار زیادی را روی دوش دانش آموزان و خانواده آنها می‌ گذارد، اما استفاده از بسته ‌های اموزشی کنکور آسان است قطعا این هزینه ‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

• قابل استفاده بدون محدودیت زمانی: دی ‌وی ‌دی ‌های آموزشی را در هر شرایطی می توانید ببینید و از آموزش ‌های آنها استفاده کنید. در صورتی که برای شرکت در کلاس های حضوری باید زمان بندی خاصی را رعایت کنید.

• قابل تهیه در سراسر ایران: یکی از مشکلات برای شرکت در کلاس ‌های حضوری سطح بالا، برقرار شدن آنها در بعضی شهر‌های ایران است که ممکن است بسیاری نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. این بسته ‌ها این محدودیت را نیز کنار خواهند زد.

• کمک به برقراری عدالت آموزشی: متاسفانه این روزها در بسیاری از بخش ‌های کشور ما دانش آموزان به دلایل اقتصادی یا زندگی در بعد جغرافیایی خاص نمی توانند دسترسی به آموزش ‌های با کیفیت و مناسب داشته باشند. قابلیت استفاده از این بسته ‌های آموزشی برای همه و در همه نقاط ایران می ‌تواند بخشی از این بی‌عدالتی آموزشی را کمرنگ کند.



ارتباط با کنکور آسان است
خدمات مشاوره رایگان کنکور آسان است همیشه برای دانش آموزان مفید بوده است. شما می ‌توانید برای پرسیدن سوالات درسی، آخرین اخبار کنکور، توضیحات تکمیلی و گرفتن مشاوره در مورد محصولات و… با ما تماس بگیرید.

در ضمن با دنبال کردن کنکور آسان است در شبکه ‌های اجتماعی، آخرین خبرها و مطالب جدید روزانه زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال با عضو شدن در کانال تلگرامی ما این امکان را دارید به مطالب کمک آموزشی رایگان، تست و نمونه سوالات و… دسترسی داشته باشید.

برای عضویت در کانال و صفحه اینستاگرام می ‌توانید عبارات channel و page را به شماره همراهی که در ادامه قرار می ‌دهیم، ارسال کنید.

همچنین شماره ‌های ثابت زیر نیز پاسخگوی شما خواهند بود.

• شماره موبایل ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۰۳

• شماره‌های ثابت ۰۲۱۴۴۴۳۱۳۱۳ و ۰۲۱۴۴۲۵۴۰۳۰




کنکور آسان است

ojeyadgiri.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا