بسته اینترنت ایرانسل، بسته اینترنت همراه اول و رایتل در بهشارژ

domin4u

New Member
خرید بسته اینترنت ایرانسل، خرید بسته همراه اول و رایتل از بهشارژ و #۱۲۰۰*۷۸۹*
بسته اینترنت جزو دوست داشتنی ترین چیزهایی است که کاربران علاقه خاصی به آن دارند. طی سالهای اخیر شرکتهای مختلف از جمله ایرانسل، همراه اول و رایتل با ارائه بسته های متنوع اینترنتی سعی در جذب کاربران به سمت خود دارند. هم اکنون قابلیت خرید بسته اینترنت ایرانسل، بسته اینترنت همراه اول و بسته اینترنت رایتل هم در سایت بهشارژ به آدرس www.BehCharge.com در دسترس است و هم از طریق شماره گیری کد #۱۲۰۰*۷۸۹* از طریق سیم کارت ایرانسل، رایتل و سیم کارت شاتل در اختیار شماست.



بسته اینترنت ایرانسل
اپراتور ایرانسل نیز بسته های متنوعی را ارائه کرده که با توجه به قیمت هر بسته و نسبت به مصرف خود یکی از بسته های روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را از بهشارژ خریداری کنید.

اینترنت TD-LTE ایرانسل
اینترنت TD-LTE یا نسل چهار ثابت در واقع آخرین نسخه و پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت است و نیاز ارگانها- سازمانها- ادارات و حتی منازل مسکونی را برطرف می نماید. در مقایسه با ADSL و WIMAX این سرویس سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. بیشترین ظرفیت این سرویس به دانلود اختصاص داده شده و به این جهت بیشتر برای دانلود و یا مصارف خانگی استفاده می شود. راه اندازی اینترنت TD-LTE نیازی به خط تلفن ندارد و با یک مودم و سیم کارت مخصوص که برای انتقال داده بوده و توسط ایرانسل عرضه می شود امکانپذیر خواهد بود.

بسته اینترنت همراه اول نوترینو (بسته های آلفا و آلفا+)
بسته های نوترینو بسته اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع آلفا+ (با سرعت بدون مرز) و آلفا (با محدودیت سرعت) به مشترکین ارائه می شود.

اینترنت ۴٫۵G یا همان +۴G پلاس
سیستم‌های LTE Advanced نوع ارتقاء یافته و پیشرفتهء اینترنت ۴G به شمار می روند. این سرویس‌ها با سرعت بالاتر و بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرعت این سرویس ها ۲-۱۴ مگابایت بر ثانیه بوده و با توجه به قابلیت پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته می تواند بنابر شرایط و مکان، تغییرپذیر بوده و تا ۵ کاربر را پشتیبانی کند.

بسته اینترنت رایتل
بسته‌های اینترنت دیتای رایتل، با حجم ترافیک‌های متنوع و سرعت حرفه ای جهت پاسخگویی به نیازهای مشترکین رایتل طراحی گردیده است. در صورت خرید بسته‌ اینترنت بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های آپارات، آپارات کودک و فیلیمو نیز به‌صورت هدیه در نظر گرفته شده است. همچنین خرید این بسته‌ها، دارای حداکثر تا ۱۵درصد تخفیف نسبت به بسته‌های ۳۰ روزه و کمتر، می‌باشد.
علاوه بر قابلیت خرید بسته اینترنت، امکان خرید شارژ، شارژ مستقیم و پرداخت قبوض هم در سایت بهشارژ و هم در کد #۱۲۰۰*۷۸۹* برای شما عزیزان فراهم شده است.

کد فوق فعلا باید از طریق سیم کارتهای ایرانسل، رایتل و شاتل شماره گیری شود.
www. BehCharge .com
#۱۲۰۰*۷۸۹*
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا