بزرگترین موزه تحقیقاتی جهان پذیرای 300 اختراع استیوجابز

simo120

Active Member
موسسه اسمیتسونین بزرگترین موزه علمی، فرهنگی، تحقیقاتی جهان در نظر دارد نمایشگاهی از 300 اختراعات فناوری استیو جابز برگزار کند.
نمایشگاه اختراعات استیوجابز در موسسه اسمیتسونین روز 11 می ( 22 اردیبهشت ماه) با عنوان " اختراعات و شاخصهای تجاری استیو جابز: هنر و فناوری که جهان را تغییر داد" افتتاح می شود و تا روز 13 ژوئیه ( 23 تیرماه) در مرکز رپلی موسسه اسمیتسونین ادامه دارد.
واین کلاو دبیر این موسسه اظهار داشت: این نمایشگاه اشیائی که قرار است به نمایش گذاشته شود را از دفتر اختراعات مجموعه اسمیتسونین ارائه خواهد کرد که در آن می توان به یک رایانه مکنیتاش اپل ساخته شده در سال 1985، یک موس و یک کیبورد، یک رایانه NeXT 2005 و یک آی پد اپل 2010 و کپی 312 سند اشاره کرد.
براساس گزارش ای جی سی، کلاو یادآور شد این نخستین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه های اختراعات است که توسط این موسسه برگزار می شود.
استیون پاول جابز که در اکتبر 2011 درگذشت مخترع ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای شرکت اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.
موسسه اسمیتسونین بزرگترین موزه علمی -فرهنگی -تحقیقاتی جهان مستقر در واشنگتن، آمریکا است و در مجموعه خود 137 شی نگاهداری می کند، این موسسه متشکل از 19 موزه و 9 مرکز علمی -فرهنگی در چند ایالت آمریکا بوده و 156 موزه در آمریکا وابسته به این موسسه هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا