بر طرف کردن نویز در Render

سلام
یک جنگل رو با منتال ری رِندر گرفتم، مشکلی که برخوردم اینه که درختای دور flickr زیادی داره ولی درختای نزدیک همچین مشکلی نداره.
برای برطرف کردنش باید کدوم قسمت از تنظیمات Render رو تغییر بدم؟

یک فیلم 1 ثانیه ای با حجم 3MB آپلود کردم تا دوستان بهتر بتونند راهنمایی کنند.هر چقدر تنظیمات رندر مکس رو افزایش میدم باز این Flicker ها در فیلم وجود دارد.
به برگ های درختان توجه کنید.
http://www.mediafire.com/download/jwt2bbpmzi85xm6/Flicker.rar
----------------------------
یک مدل درخت آپلود کردم البته بدون متریال هست.همین یک مدل رو از محل دوربین در 3 فاصله مختلف کپی بگیرید بشکلی که هر مدل نسبت به دوربین فاصله بیشتری از هم داشته باشند. مثلا درخت اول تا سوم به ترتیب در فاصله 400،100،50 متری باشند.و حرکت دوربین هم صرفا جابجایی از یک محور باشه(Pan).نکته اینجاست که هر چه دورتر باشند نویز بیشتری دارند.موتور رندر هم منتال ری هست.
چیز ساده ای به نظر میرسه ولی نمیدونم راه حل چیه؟
در اکثر نرم افزار ها این مشکل هست.
لطفا این مدل رو امتحان کنید، حدود 50 فریم هم رندر کنید کافیه.لطفا راهنمایی کنید.
http://www.mediafire.com/download/0lpod74svx9ge6l/001.rar
پروژم لنگ این قضیه هست.:cry:
راجب هزینش هم من مشکلی ندارم، هر کس میدونه خواهش میکنم کمک کنید.در هر شهری که هستید میام و از نزدیک هم به من یاد بدید ، من مشکلی ندارم.
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
با سلام،

در رندر کننده های Biased مثل منتال ری و Vray و ... اگر از Gi استفاده کنیم و قصد تولید انیمیشن رو داشته باشیم با این مشکل مواجه میشیم که برای برطرف کردن اون روش های زیادی وجود داره

و باید اطلاعات تولید شده توسط Gi رو Bake و بعد Interpulate بکنیم اما در مورد مثال شما چون فقط دوربین دارای حرکته میتونید از تکنیک های مربوط به انیمیشن های Flythrough و یا با نام( Walkthrough)

استفاده کنید مثل شیوه ای که خیلی ساده در Online help توضیح داده شده

http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/...-9DA0-7E007B681A58.htm,topicNumber=d30e538004

ولی اگر دنبال مطالب بیشتری هستید

http://www.youtube.com/watch?v=-tvPN1yvFiU

و یا

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1500&catDisplay=1&roPos=1&page=1

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا