بر اساس رنگ پوست خود، رنگ تیشرت را انتخاب کنید


انتخاب رنگ تیشرت در هنگام خرید لباس آن بسیار مهم است؛ معمولاً آقایان ترجیح می‌دهند که تیشرت‌هایی با رنگ مشکی، سفید یا طوسی بپوشند. این رنگ‌ها ساده و پرطرفدار هستند و جزء اولین گزینه‌های همه افراد برای انتخاب رنگ تیشرت هستند؛ برای اینکه از رنگ‌های جذابی در استایل خود استفاده کنید، می‌توانید رنگ تیشرت را براساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.

اگر رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارید، بهتر است رنگ‌های تیره‌ را انتخاب کنید. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند. همچنین بهتر است که از انتخاب رنگ‌های روشن خودداری کنید.

اگر پوست شما، سبزه یا تیره است، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ بپوشید. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند. به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوست‌شان تیره‌تر به‌نظر نرسد.همچنین اگر که رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید. فقط باید توجه کنید که به سراغ طیف رنگ‌های میانه مانند نارنجی نروید.

تیشرت‌هایی با یقه و آستین‌های متفاوت را امتحان کنید​

وجود تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما را برای خرید تیشرت بالا برده است. از انواع تیشرت‌هایی که وجود دارد می‌شود به تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت جذب و تیشرت گشاد اشاره کرد.

طراحان لباس بر این باورند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین تیشرت یقه گرد انتخاب مناسبی است برای آقایانی که شانه افتاده دارند. آقایانی هم که گردن بلند دارند می‌توانند از تیشرت‌های یقه‌دار یا پولو شرت استفاده کنند. دقت کنید که بهتر است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌ بلند و کوتاه را امتحان کنید و در کمد لباس خود داشته باشید.



تنوع بالای تیشرت در کمد لباس شما موجب می‌شود تا شما برای اضافه کردن یک لباس به استایل کژوال خود، کار آسانی را داشته باشید. حتی اگر از یک تیشرت ساده مردانه استفاده کنید، بازهم انتخاب تیشرت مناسب می‌تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی را برای خرید تیشرت مردانه به شما ارائه دهیم. برای خرید جدیدترین مدل تیشرت‌ها و پیراهن مردانه اسپرت شیک می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی مد مراجعه کنید.
 

hana joon

Member
از پرفروش ترین لباس های دخترانه تی شرت دخترانه است که تا صبح تنوع داره و برای هر استایلی میشه از انواع تیشرت های اسپرت، نخی، توری و گیپور مجلسی استفاده کرد. وقتی صحبت از رنگ تی شرت دخترانه میشه که وارد نیایی از لباس های جذاب دخترانه میشیم که جذابیتشون حرف نداره
تی شرت دخترانه پادمیرا
 

پیوست ها

  • 10.jpg
    10.jpg
    85.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 11.jpg
    11.jpg
    133.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 12.jpg
    12.jpg
    91.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 13.jpg
    13.jpg
    71.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا