برگزاری 5 دوره مسابقه حرفه ای طراحی وب سایت

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
ارادتمند دوستان عزیز
5 دوره مسابقه طراحی وب سایت از 10 شهریور ماه شروع میشه
دوستان اگر نظری در این رابطه دارند لطفا بفرمایند.
کاربران با تجربه هم تمایل به داوری دارند بفرمایند.

موفق باشید
 

dexted

Active Member
سلام خدمت شما استاد عزیز و همه دوستان :rose:

امسال به امید خدا این جرئتو توی خودم می بینیم که با اساتید این انجمن رقابت کنم ایشالا که مسابقه با کیفیتی بشه

دو تا پیشنهاد داشتم :
1- اول اینکه کلا IE7 رو دیگه خارج کنیم از مسابقه (البته پارسال هم گویا خارج بود ولی گفتم که محکم کاری کنم) هر چند اگر میشد IE8 هم نباشه که دیگه خیلی بهتر بود :green:
2- به نظرم اگر امسال طراحی Responsive هم وارد ماجرا بشه سطح مسابقات خیلی خیلی بالاتر میره(البته چون هنوز خیلی جا نیفتاده به نظرم به عنوان امتیاز اضافه در نظر گرفته بشه بهتره)

با تشکر از دوستان عزیز
 

king75

Member
سلام خدمت شما

خیلی دوست دارم در این مسابقه شرکت کنم ولی می خواستم بدونم که کد نویسی باید باشه ؟! برای سیستم خاصی باید کد نویسی بشه یا میشه مثلا html باشه ؟ میشه بیشتر توضیح بدید چطوریه برای اونهایی که بار اولشونه ؟!
 

dexted

Active Member
من از استاد echessdesign اجازه میخام یه توضیحاتی من بدم اگر ناقص بود تکمیل کنن :)

همون طور که از اسم تاپیک معلوم هست این مسابقه دوره پنجمش هست و اون طور که من یکی دو دوره فقط مشاهده کردم به نظرم حرفه ای ترین مسابقه تو نوع خودشه

روند دوره های پیش به این صورت بوده که یک فایل PSD در اختیار هر شرکت کننده قرار می گیره و وظیفه شرکت کننده اینه که یک صفحه (بر اساس HTML - CSS - Javascript) به داوران تحویل بده.

و اصلا هم نیاز به برنامه نویسی سرور (php یا ...) و فقط طراحی کامل کلاینت ساید مد نظر هست. غیر از اینکه باید طراحی HTML دقیقا مطابق با طرح باشه یک سری قوانین هم وضع میشه که سطح کار رو بالا می بره مثل استفاده از تکنیک های جدید (html5 -css3) , استفاده از فونت های اختصاصی , تاکید بر استاندارد بودن کد و ...
این لینک هم لینک مسابقه سال پیش هست :

http://forum.majidonline.com/threads/174334-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-(%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-4)

من متاسفانه سال پیش خودم نتونستم شرکت کنم ولی اگر خدا بخواد امسال حتما شرکت می کنم
به شما هم پیشنهاد می کنم حتما شرکت کنید هم کارتون توسط افراد کاربلد داوری میشه و هم کلی چیز جدید یاد میگیرید و اشکالات خودتون رو هم متوجه میشین :)

:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا