برگزاری جدیدترین مزایده خودرو

sarahaghighi021

New Member
مزایده خودرو شیوه ای جهت فروش انواع ماشین ها اعم از: صفر کیلومتر، کارکرده و اوراقی بر مبنای مزایده می باشد و شرکت کننده ای که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه نماید به عنوان برنده مزایده خودرو اعلام می شود.

برای اطلاع از برگزاری جدیدترین مزایده خودرو از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از این روش ها و در عین حال ابتدایی ترین آنها، درج آگهی و ارائه مشخصات خودرو در روزنامه ها می باشد. با توجه به ماده 118 قانون مدنی، درج آگهی مزایده خودرو در روزنامه ها می بایست در یک نوبت انجام گیرد. در برخی مواقع نیز آگهی ها را در مراکز و معابری که محل رفت و آمد زیاد همچون: ایستگاه های مترو، اتوبوس و ... می باشد، درج می نمایند.

روش دیگر اطلاع از برگزاری جدیدترین مزایده خودرو، فضای مجازی نظیر: وب سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می باشد. با توجه به حجم انبوه مزایدات خودرو، مدیریت آگهی های آن به روش سنتی دشوار و پیچیده است و روزنامه ها جوابگوی این نوع مزایدات نخواهد بود و علاوه بر آن تمایل افراد به مطالعه روزنامه و مطالعه بخش آگهی ها کاهش یافته و در عوض انتشار این نوع آگهی ها در فضای مجازی برای مزایده خودرو دولتی بسیار مناسب می باشد؛ زیرا به دلیل نقش بسزایی که اینترنت در زندگی انسان ها دارد افراد بیشتری از انجام مزایده خودرو باخبر می شوند و این مسئله سبب رقابت تنگاتنگ بین افراد جهت فروش خودرو به بالاترین قیمت می شود.

ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام [سامانه درج آگهی هزاره]


برگزاری جلسات مزایده خودرو با حضور داور و یا نماینده دادسرا قابل برگزاری است و اگر این افراد در مزایده حضور نیابند به عنوان تخلف به حساب می آید و مزایده منقضی می شود.

تاریخ فروش و مشخصات خودرو و همچنین بالاترین قیمتی که پیشنهاد شده است و نام و مشخصات پیشنهاد دهنده نهایی در صورت مجلس نوشته می شود و به امضا خریدار می رسد. بعد از اینکه برنده مزایده قیمت پیشنهادی را پرداخت نمود، خودرو به وی تحویل داده می شود. حداکثر فرصت زمانی جهت پرداخت قیمت، یک ماه می باشد و اگر قیمت مشخص شده در موعد مقرر پرداخت نشود، مزایده مجددا برگزار خواهد شد و یا حتی به نفر دوم برنده مزایده تحویل می گردد.

بعد از آنکه از با شیوه های مختلف از جدید ترین مزایدات خودرو با خبر شدید نیاز است تا استراتژی های موفق شدن در مزایده را نیز یاد بگیرید و یکی از این شگردها این است که قیمت پیشنهادی را به گونه ای انتخاب و ارائه نمایید که از قیمت پایه اعلام شده بالاتر و در عین حال از قیمت مدل ماشین در بازار آزاد پایین تر باشد.
 

shimalasim

Member
سایت خوبیه منم یه سایت اجاره ماشین پیدا کردم که اونم خیلی امکانات خوبی داره اخیرا ازش یه 207 با قیمت 500 کرایه کردم برا شب عروسی داداشم واقعا راضیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا