بروزترین و کاملترین مرجع قیمت لپ تاپ و تبلت

slatislav

New Member

شرکت لوتوس بعد از 20 سال فعالیت در زمینه واردات لپ تاپ و تبلت و عرضه بدون واسطه، هم اینک اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات خود نموده است.

در سایت این فروشگاه به آدرس
www.lotuslaptop.com امکانات مناسبی از قبیل مشاهده جزئیات محصولات لپ تاپ- تبلت- کاپیوترهای بدون کیس و لوازم جانبی، قیمت های دقیق و بروز محصولات، مشاوره هوشمند، مقایسه کالاها، جستجوی محصولات، انتخاب بر اساس دسته بندی برندها و خرید اینترنتی از طریق درگاه امن بانک پاسارگاد جهت خریدی مطمئن و آسان برای مشتریان عزیز قرار گرفته است.

خریداران محترم در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی لوتوس از هدایای ارزنده ای شامل کیف، ماوس اورجینال، کاور ضربه گیر و تمیزکننده به صورت رایگان بهره مند می شوند.
 
آخرین ویرایش:

slatislav

New Member
افتخاری دیگر برای خانواده لوتوس:

با عنایت به پیشرفت روز افزون علوم و فناوری ارتباطات برای تسهیل شدن انتقال علم به نقاط مختلف و بهبود شیوه های تولید و ارائه مطالب جدید در زمینه های علمی و فناوری , لزوم بکارگیری از دانش های روز دنیا را دوچندان کرده است .


با ا مید به روزی که بتوان با تکیه بر توان متخصصین، پرسنل توانمند و عالی رتبه لوتوس در زمینه دانش و فناوری بتوان نیازهای جامعه را پاسخگو باشیم و امکان صادر نمودن علوم مختلف را فراهم سازیم .در همین راستا شرکت لوتوس با تکیه بر توانمندی های خود توانست رتبه برند برتر همایش دانش و فن آوری که در تاریخ 91/12/10 در محل همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد را از آن خود کند.

محور و اهداف همایش دانش و فن آوری:
1- الکترونیک و فناوری اطلاعات بستر شهر الکترونیکی
2- شرکت های دانش بنیان , خلق ارزش افزوده و نقش آنها در توسعه و استقلال کشور
3- تکنولوژی های نوین آموزش نیاز صنعت و تجارت امروز

تصاویری از برگزاری این مراسم را میتوانید در سایت فروشگاه لوتوس مشاهده نمایید.

http://www.lotuslaptop.com/Hamayesh.aspx

hamayesh.png
 

جدیدترین ارسال ها

بالا