برند تویوتا برای اجاره خودرو

خودرو تویوتا
Toyota یک شرکت خودروسازی ژاپنی، واقع در شهر تویوتا، آیچی است. این شرکت سومین کمپانی خودروسازی جهان است. اولین خودرویی که توسط این شرکت روانه بازار شد تویوتا ای‌ای بود. شرکت تویوتا صاحب چندین برند دیگر به نام‌های دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز نیز هست و همچنین در قرن بیستم در زمینه صنعت نساجی نیز فعالیت می‌کرد. این شرکت با ابداع یک ماشین بافندگی صنعتی، کارخانه تمام اتوماتیک ریسندگی تویوتا را نیز راه اندازی کرد و بعدها، دست به ساخت موتور اتومبیل و خودرو زد. اساس کار تولیدکنندگان تویوتا فلسفه حذف کامل اتلاف‌هاست! مغز متفکر این گروه تولیدی خودرو، «کیشیرو تویودا»، معتقد بود، که نیروی انسانی به همراه ماشین‌آلات صنعتی، باید با یکدیگر دست به کار شوند تا هیچ‌گونه اتلافی صورت نگیرد و ارزش افزوده حاصل گردد.
تویوتا لندکروزر 2012
اگر قصد رفتن به مسافرت های طولانی و عبور از جاده‌های بیابانی و صعب‌العبور را دارید، گروه اجاره خودرو پارسی تویوتا لندکروزر را به شما پیشنهاد می‌کند. موتور این شاسی بلند عظیم الجثه 8 سیلندر است و قدرتی برابر با 381 اسب بخار را داراست. از آپشن‌های دیگر این خودرو می‌توان به کیسه هوا، سیستم پخش صوتی مناسب، گرم کن و سرد کن صندلی، دوربین عقب و سنسور دنده عقب و پارکینگ و سیستم ناوبری و الکترونیکی مجهز اشاره کرد.
تویوتا پرادو 2013
حال اگر به دنبال یک SUV شهری لوکس هستید، پرادو گزینه مناسبی است، این خودرو ژاپنی با داشتن ویژگی 4WD، به معنی چهار چرخ متحرک و سیستم تعلیق مستقل جلو ساخته شده است. این خودرو در سه مدل متفاوت GXL، GX و VX به بازار عرضه شده، با موتورهای چهار لیتری، شش لیتری بنزینی و یک موتور دیزل سه لیتری، که مدل GXL آن وارد ایران نشد. رانندگی با این خودرو، بسیار نرم و جذاب است و می‌تواند ضربات وارده در هنگام گذر از مسیرهای سخت داخل شهر را به خوبی دفع کند و عایق بندی بسیار خوبی دارد و سر و صدای خارج از کابین را به داخل راه نمی‌دهد و با استفاده از سنسور دنده عقب به راحتی می‌توانید در جاهای تنگ پارک کنید و شایان ذکر است، پرادو مصرف سوخت مناسبی هم دارد.
تویوتا اف جی 2013
به نظر می آید که طراحی بدنه اف‌جی‌کروزر ترکیبی از بدنه هامر و لندکروزر دهه 90 است و قسمت‌های زیادی از بدنه و پلتفرم آن از تویوتا رانر 4 الگو برداری شده است، اما برخلاف سواری خشک رانر، اف‌جی سواری نرم و راحتی دارد که در جاهای صعب العبور و سنگ‌لاخی، سرنشینان خود را آزار نمی‌دهد، که البته ضربات و تکان‌هایی به فرمان انتقال می‌دهد و موجب لرزش آن می‌شود و راننده را مجبور می‌کند تا در مسیرهای کوهستانی فرمان اتومبیل را دو دستی بچسبد! اما با این حال موتور قدرتمند آن باعث می‌شود تا به آسانی از هر موقعیت دشواری عبور کنید. این خودرو کوهستانی، شش سیلندر است و ترمزهای دیسکی، به همراه سیستم کمکی و سیستم تقسیم نیروی ترمز و چراغ ترمز سوم آن ایمنی را در هنگام ترمز تضمین می‌کند. همچنین از آپشن‌های دیگر آن می‌توان به دو دیفرانسیل و قفل دیفرانسیل عقب، سیستم کنترل پایداری خودرو vsc، تعداد زیادی ایربگ در جای جای اتومبیل، سیستم صوتی JBL با 10 اسپیکر و ساب ووفر، چنجر 6 تایی، سنسور دنده عقب و … اشاره کرد.




اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا