برند با کیفیت زونکن اداری چیست؟

lunaplateada

New Member
در ابتدا به معرفی زونکن و انواع آن خواهیم پرداخت و پس از آن بهترین برند زونکن اداری را معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

زونکن چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟​

زونکن پوشه هایی با ابعاد بزرگ است که در کلیه سازمان ها، شرکت ها استفاده می شود و دارای اندازه های متنوعی میباشد. زونکن ها عموما دارای جلدهای سختی از جنس مقوا یا پلاستیک ساخته می شوند. داخل زونکن دو گیره فلزی جهت نگهداری اسناد می باشد که می توانیم برگه هایی را به زونکن اضافه و کم نماییم. کاربرد زونکن بایگانی کردن اسناد و مدارک می باشد. بنابراین عمده ترین کاربرد زونکن بایگانی کردن می باشد.

معرفی انواع زونکن اداری​

انواع زونکن از لحاظ جنس​

· جنس پلاستیکی
· جنس مقوایی

انواع زونکن از لحاظ اندازه​

1. A3
2. A4
3. A5
4. B5

انواع زونکن از لحاظ حلقه​

حلقه O شکل​

این نوع حلقه برای ورق زدن راحت اسناد درون زونکن بسیار مناسب است و بایگانی اسناد کمتری را به شما می دهد. این حلقه ها همانند کلاسور برای زونکن با عطف باریک مناسب می باشد.

حلقه D شکل​

زونکن هایی که دارای حلقه D شکل هستند باعث تراز بودن برگه ها بر روی همدیگر می شود. این حلقه روی جلد پشتی نصب شده و درصد بیشتری گنجایش بایگانی اسناد را نسبت به حلقه O دارد.

انواع زونکن از لحاظ عطف​

زونکن ها دارای سه نوع عطف می باشند.
1. زونکن با عطف 2.5 سانتی متری که به این نوع زونکن کلاسور گفته می شود و در انواع مختلف کلاسور 2 حلقه و کلاسور 4 حلقه تولید و به بازار عرضه می شود. در این زونکن تعداد 200 برگه گنجایش دارد.
2. زونکن با عطف ۴ سانتی متری که به این نوع زونکن ، زونکن باریک یا زونکن 4 سانت گفته می شود. در این زونکن تعداد 400 عدد برگه گنجایش دارد.
3. زونکن با عطف 7.5 سانتی متری که بیشتر به این نوع زونکن ، زونکن پهن یا زونکن 7.5 سانتی گفته می شود. در این زونکن تعداد 600 عدد برگه گنجایش دارد.

انواع برند زونکن اداری​

زونکن متالکو​

یکی از محبوب ترین برندهای زونکن، زونکن متالکو است. زونکن متالکو محصول کشور ایران است و دارای ابعاد گوناگون از جمله A4 - A5 و دارای عطف های متنوع شامل 4.5 و 7.5 سانت می باشد. برای خرید زونکن متالکو از تامین فلات می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید و همچنین قیمت زونکن متالکو در سایت تامین فلات موجود می باشد، برای اطلاع از قیمت ها نیز می توانید به سایت مراجعه نمایید.

زونکن A4 متالکو عطف 7.5 سانت​

زونکن متالکو در سایز a4 محصولی با کیفیت بالا است که یکی از انواع آن دارای رویه ی پی وی سی بوده تا دارای دوام بیشتر در مقابل آسیب باشد. روکش این محصول نیز مات است و این موضوع برای جلوگیری از لک شدن آن حائز اهمیت است .یکی از نکاتی که در مورد خرید زونکن مورد توجه است سایز عطف آن برای نگهداری تعداد برگ بالاست که در این مدل زونکن با وجود 7/5 یا 8 سانت عطف آن می توان حجم بالایی از کاغذ را در آن نگهداری نمود. در این زونکن می توان کاور شیت هایی که دارای سایز a4 هستند را به راحتی و بدون نگرانی از بیرون افتادن در آن قرار داد. قیمت زونکن ساده متالکو نسبت به زونکن های دیگر آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

زونکن پاپکو​

یکی دیگر از برندهای پر طرفدار و محبوب برند پاپکو است که دارای زونکن های با کیفیت می باشد. زونکن های پاپکو دارای سایز های A3 - A4 - A5 - B5 و همچنین عطف های 2.5 - 4.5 - 7.5 سانت می باشد.

زونکن A4 پاپکو با عطف 7.5 سانت​

یکی از محصولات بایگانی برتر پاپکو زونکن A4 آن می باشد. این محصول فوق العاده با داشتن مجموعه ای از نکات مثبت طرفداران بسیاری را در سازمان ها و شرکت ها دارا می باشد. یکی از این نکات وجود تقسیم کننده ای در وسط این زونکن است که کار تقسیم بندی مدارک یا اسناد را برای مصرف کننده آسان می نماید. روکش این محصول از جنس پلاستیک بسیار محکمی است که این مسئله دوام آن را بسیار بالا می برد. وجود تیگل نیز یکی دیگر از نکات مثبت آن در کنار عطف 8 سانتی متری می باشد. قیمت زونکن پاپکو کد 814 با توجه به تمامی مزایایی که دارد بالاتر از زونکن های دیگر با همین اندازه عطف است.

زونکن کلاسیک​

یکی دیگر از برندهای تولید زونکن، برند کلاسیک می باشد. این برند دارای انواع زونکن در سایزهای مختلف از جمله A3 - A4 - A5 - B5 در عطف های 2.5 - 4.5 - 7.5 تولید و به فروش می رسد.

زونکن A4 دورو لبه فلزی کلاسیک 7/5 سانت​

یکی از زونکن های پرفروش بعد از زونکن متالکو و متالیز، زونکن کلاسیک می باشد. جنس مقوای بسیار ضخیم این زونکن به دلیل داشتن روکش کتان گالینگوری و همچنین روکش داخلی پی وی سی بسیار بر عمر این محصول بایگانی افزوده است. قیمت زونکن کلاسیک در مقابل با کیفیت بالای ان بسیار مقرون به صرفه می باشد. این زونکن با داشتن تیگل می تواند حجم بالای کاغذ را به راحتی در خود نگه دارد. عطف بزرگ 7/5 سانت آن نیز می تواند کمک بسیاری در بایگانی بیشتر کاغذ داشته باشد. تنوع رنگبندی زونکن های کلاسیک بسیار انتخاب را آسان می نماید. لبه فلز این محصول نیز باعث مقاوت آن در برابر صدمه است.

زونکن متالیز​

زونکن متالیز نیز همانند سایر برندها دارای سایز های متنوع از جمله A3 - A4 - A5 - B5 با عطف های 2.5 - 4.5 - 7.5 تولید و به فروش می رسد. این برند محصول کشورهای ایران و اروپا است.

زونکن A4 متالیز با عطف 7/5 سانت​

زونکن a4 متالیز محصولی با کیفیت بالا که دارای روکش پی وی سی می باشد، مناسب برای بایگانی اسناد و مدارک در سازمان ها و شرکت ها است. این زونکن با داشتن عطف 7/5 سانتی حجم 500 برگ کاغذ را می تواند به راحتی در خود نگه دارد. رنگ بندی این مدل از زونکن های متالیز دارای 12 رنگ پر کاربرد است. در این محصول می توان کاغذ را همراه با کاور شیت بدون نگرانی از افتادن کاغذ قرار داد. روکش این زونکن مات و از جنس کتان است. این زونکن دو حلقه دارای پرچ بسیار محکم برای قفل نمودن با اطمینان خاطر می باشد.

زونکن آپادانا​

برند آپادانا نیز در زمینه تولید زونکن و سایر لوازم اداری فعالیت می کند و با نام تهران زونکن نیز شناخته می شود. این برند دارای سایز های گوناگون زونکن از جمله A3 - A4 - A5 - B5 با عطف های 2.5 - 4.5 - 7.5 تولید و به بازار عرضه می شود.

زونکن A4 آپادانا با عطف 7/5 سانت​

شرکت تولیدی محصولات تحریر تهران زونکن که با نام آپادانا نیز شناخته می شود محصولاتی با کیفیت را تولید و در بازار به فروش می رساند. زونکن سبز با کد رنگ شرکتی 0016 یکی از مدل های کامل از کالای زونکن این شرکت می باشد. این محصول در شرکت تامین فلات جهت سفارش اداری ملزومات سازمان ها با ارزانترین قیمت عمده به صورت فروش سازمانی به فروش می رسد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا