برنامه Iartist به شدت نیازمندم

hamed_mp

Member
دوستان سلام ، بچه ها کسی برنامه Iartist رو داره ؟ خیلی خیلی بهش نیاز دارم :sad: ، هر چقدر تو اینترنت می گردم دنبالش آدرسی برای دانلود پیدا نکرد م ، اگه کسی بتونه حتی بهم در این مورد راهنمایی کنه یه دنیا ممنو نش می شم :sad:
 

hamed_mp

Member
پرهام جان اگه لینکی از سازنده برنامه داشتم و حتی اگه می شد بخرن ، می خریدم ولی متا سفانه تمام google رو search کردم ولی دریغ از یه نشانه مشخصی از این برنامه ، چون این برنامه قدیمیه تنها چیزی که تو اینترنت می شه ازش پیدا کرد نقاشیهایی که توسط این برنامه کشیدن
در قسمت >> http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=4742 - بروشور تبليغاتي - هم یکی از بچه ها به این برنامه اشاره کرده ولی متا سفانه ایشون هم در حال حاضر در دسترس نیستند که ازشون بپرسم
 

Parham

Well-Known Member
دوست عزیز من هم مثل شما اسم این برنامه را نشنیدم و باید برای پیدا کردن اون نام شرکت یا نسخه های اونو بدونم اگر بتونی‌ لینکی‌ از برنامه بدی که حتی‌ نسخه آزمایشی‌ باشه شاید بتونم کمکت کنم ...
 
بالا