سلام برای برنامه نویسی حرفه ای بازی در سطح موتور های بازی و همچنین برنامه نویسی گرافیکی برای مایا کدام زیان بهتر است?
برای گرافیک حرفه ای و موتور های بازی قطعا ++C از تمامی زبان های موجود گزینه بهتریه، هم از جهت انعطاف پذیری و سرعت اجرای بالایی که ذاتا داره و هم از جهت منابع و
نمونه کد های در دسترس از سایر زبان ها غنی تره. البته این حرفه ای بودن بی تاوان نیست، نوشتن برنامه های بزرگ با ++C دشواره و رفع عیوب کد هایش وقت گیره.
در مورد برنامه نویسی مرتبط با Maya اطلاعی ندارم اما احتمالا زبان MEL یا همان Maya Embedded Language که زبان اختصاصی Maya است نسبت به هر زبان دیگری گزینه مناسبتری باشه.