برنامه دانلود فیلم از اینستا

how-download-from-instagram-in-android.png
امروزه اغلب کسب و کارها به اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی پی برده اند. یکی از بهترین این شبکه های اجتماعی اینستاگرام است. دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره پست های اینستاگرام در گالری دغدغه کاربران بسیار زیادی بوده است. افراد زیادی به دنبال روشی برای دانلود از اینستا هستند و ساعت ها مشغول جستجوی راهکاری در این زمینه هستند. اینستاگرام نیز مانند یوتیوب قابلیت دانلود زا انر ا برای کاربران قرار نمداده است. نرم افزارهای متعددی جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید تهیه و روانه بازار شده است اما از بین تمامی این نرم افزارها تنها تعداد اندکی کاربردی هستند از طرفی جستجو میان هزاران برنامه دانلود فیلم از اینستا کار زمانبری است. به همین دلیل ما در ادامه این مقاله یکی از بهترین روش ها را آموزش می دهیم. بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد.

دانلود فیلم از اینستاگرام

هم میتوانید از طریق سایت و هم میتوانید از طریق نرم افزارهای معتبر دانلود از اینستا را انجام دهید. نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تاکنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است.

Instasave یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است و دانلود همزمان چندین پست از قابلیت های این برنامه محسوب می گردد. در نظر داشته باشید برای دانلود از هر گونه حسابی باید در برنامه لاگین کرد. محیط این برنامه شبه به برنامه اینستاگرام است.

در ابتدا لینک پست مورد نظر را کپی کنید.


insta-save-education.jpg

با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد و می بایست دکمه LOGIN TO INSTAGRAM را لمس کنید.

save-instagram-post.jpg

در این مرحله از دانلود فیلم از اینستاگرام باید نام کاربری، شماره موبایل یا آدرس ایمیل ثبت شده روی اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

app-for-download-from-instagram.jpg

در این بخش تمامی اسلایدهای پست مورد نظر شما جهت دانلود ارائه می شود و می توانید تمام اسلایدهای تصویری و ویدیویی پست مورد یا تنها بخش هایی از ان را دانلود کنید. در نهایت دکمه Done را لمس کنید.

instagram-downloader-app.jpg

لحظاتی بعد پست مورد نظر شما دانلود و در گالری ذخیره می گردد.


copy-instagram-captions.jpg

در نظر داشته باشید در دفعات بعدی برای استفاده از این نرم افزار نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام نیست و با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد و به راحتی می توانید لینک پست مورد نظر را در فیلد مشخص شده وارد نموده دکمه Download را لمس کنید.

download-instagram-post.jpg

البته نرم افزارهای دیگری هم وجود دارند که می توانید از طریق آها پست های اینستاگرام را دانلود کنید. هر کدام از آنها داریا ویژگی های خوب و بدی هستند که بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید.


در یک مقاله به طور مفصل تمام برنامه های کاربردی برای دانلود از اینستاگرام را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:


ذخیره پست های اینستاگرام در گالری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا