برنامه‌های Samsung برای سال جدید: تلویزیون‌های LED سه بعدی و كتاب‌خوان‌های الكترونیكی

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


شركت Samsung كه در حال حاضر یكی از بزرگ‌ترین تولید كنندگان بازار جهانی تلویزیون است، به تازگی برنامه‌های جدیدش را برای سال میلادی جدید اعلام كرده است.


به گزارش دنیای اقتصاد این شركت كره‌ای اعلام كرده است كه تصمیم دارد تا پایان سال 2010 در حدود 35 میلیون دستگاه تلویزیون LCD شامل 10 میلیون تلویزیون LED را به بازارهای جهانی صادر كرده و به فروش برساند.
Samsung كه در سال‌های اخیر بیشتر تمركز خود را روی بازار تلویزیون گذاشته است، به تازگی از اولین فروشگاه نرم‌افزاری تلویزیون‌های HDTV پرده‌برداری كرد كه به كاربرانش امكان خرید و دانلود نرم‌افزارهای مختلف را می‌دهد.
در حقیقت این شركت قصد دارد بخش تلویزیونش را فعال‌تر كرده و رشد بازار این محصولاتش را در سال 2010 تا دو برابر برساند. این در حالی است كه طبق اعلام این شركت، قرار است در این سال بیش از 4 میلیون دستگاه تلویزیون پلاسما Samsung هم روانه بازارهای جهانی شود.
با تمام اینها، اما تحلیل‌گران و كارشناسان بازار معتقدند كه فروش تلویزیون‌های صفحه تخت این شركت در سال 2010 تا 30 درصد نسبت به سال 2009 رشد پیدا خواهد كرد. از طرفی این شركت این روزها به دنبال طراحی و تولید تلویزیون‌های سه بعدی است تا جایی كه مدیر بخش تلویزیون‌های این شركت اعلام كرده است:‌ «ما تصمیم داریم بازار جدیدی برای تلویزیون‌های LED سه بعدی به وجود بیاوریم. این محصولات می‌توانند توجه همه كاربران و خریداران را به خودشان جلب كنند.»
علاوه بر اینها این شركت اعلام كرده است كه قصد دارد به بازار پر رونق انواع كتاب‌خوان‌های الكترونیكی هم وارد شود. به این ترتیب طبق اعلام Samsung، قرار است كتاب‌خوان‌های الكترونیكی این شركت با نمایشگرهایی در اندازه‌های 6 و 10 اینچ طراحی و تولید شده و به ترتیب با قیمت 399 و 699 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسند.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا