بررسی ویژگی های تبلت فون پد ایسوس مدل me372cl

blue.s5

Member
16027314457973487790.jpg


طراحی وصفحه نمایش

فون پد 7 از یک نمایشگر 7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 (با تراکم 216 پیکسل در اینچ) بهره می برد.
شفافیت تصویر و زاویه دید و حساسیت لمسی نمایشگر این تبلت هم در حد مطلوب و قابل قبولی است. ضمن ارائه تصاویر شفاف و با کیفیت، قابلیت شناسایی 10 انگشت را نیز دارد که تجربه دلپذیری را در هنگام استفاده در اختیار شما قرار می دهد. در مجموع باید گفت که رزولوشن و کیفیت نمایشگر این تبلت نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب است.
ایسوس دو اسپیکر نسبتاً پرقدرت را در جلوی این تبلت قرار داده. در جلوی تبلت اثری از برند ایسوس و دکمه های فیزیکی دیده نمی شود.
دوربین جلویی در بالای نمایشگر و دکمه پاور، قفل صفحه نمایش، و دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند. در زیر دکمه صدا، شیار microSD قرار دارد.

سخت افزار
فون پد 7 نیز به یک چیپ دو هسته ای اتم اینتل با سرعت 1.6 گیگاهرتز و همچنین یک پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544MP2 مجهز است. این تبلت از یک حافظه رم 1 گیگابایتی بهره می برد.
حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است که تا 64 گیگابایت حافظه جانبی را نیز پشتیبانی می کند.
این تبلت سیم کارت خور، از شبکه 4G نیز پشتیبانی می کند.
نسخه بلوتوث آن هم 4 می باشد.

نرم افزار
فون پد 7 مدل ASUS Fonepad 7 ME372CL از اندروید 4.3 بهره می برد.
از اپلیکیشن های اختصاصی ایسوس می توان به App Backup برای پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها و App Locker برای محدود کردن دسترسی به اپلیکیشن ها اشاره کرد. SuperNote هم برای یادداشت برداری های چند رسانه ای کاربرد خواهد داشت.

باتری
فون پد 7 یک باتری 3950 میلی آمپر-ساعتی را در بدنه خود می بیند. ایسوس ادعا کرده که شما می توانید 10 ساعت به طور مداوم با فون ‌پد ۷ در شبکه 2G مکالمه داشته باشید. همچنین گفته شده که باتری این تبلت تا 7 ساعت وبگردی با وای-فای یا 3G و 8 ساعت پخش ویدیو HD دوام می آورد. کارکرد ترکیبی آن به 12 ساعت می رسد.
ازدیگر مزایای آن می توان به وجود دوربین جلو برای مکالمه تصویری نیز اشاره کرد.
در انتها باید اذعان داشت که تبلتی با کیفیت با قیمتی مناسب می باشد که از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

منبع : تبلت Fonepad
 

جدیدترین ارسال ها

بالا