بررسی قیمت سینک های اخوان

sareh.abbasi

New Member
انواع سینک اخوان و روش های نصب آنها
نصب سینک اخوان بر اساس نیاز افراد و شرایط آشپزخانه به سه روش مختلف انجام می شود. این روش ها شامل موارد زیر است:
نصب توکار
نصب روکار
نصب زیر کار
از طرفی باید بدانید که سینک اخوان 5 نوع مختلف دارد. هر کدام از این نمونه ها ویژگی های خاص خود را دارند که می توانند نیازها و سلایق مختلف مشتریان را برآورده کنند و همچنین قیمت سینک های اخوان را این ویژگی ها تعیین می کنند.
dZVIyY3RfQ4Puyg4g30flxDuyoYemu31uhHwynj__4COd9l5C0Mr26Q78lkdeidPjLnMC65EolpHwrH-offavvccaSGWjCj5CuiYGpZnBWcfYLqzabWdCaqheiOdZNFmQ7-5SWeXWKvGTNFfDj-Pn6w93GJzU7hlDFR189N-M9jBH9sIDXjPP1kK-g

جعبه سینک
این نوع سینک دارای ضخامت ورق 1 و 1.1 میلی لیتر و عمق 20 سانتی متر می باشد.
سینک فانتزی
ضخامت ورق 0.8 میلی لیتر و عمق لگن 16.2 / 20 تا 24 سانتی متر است. این به شما اجازه می دهد تا با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
سینک نیمه فانتزی
دارای ضخامت ورق 0.6 میلی لیتر با عمق 13.5 سانتی متر است. برای آشپزخانه های امروزی مناسب است.
سینک معمولی
این سینک که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است دارای ضخامت ورق 0.4 میلی لیتر با عمق 13.5 سانتی متر می باشد.
سینک صنعتی
و در نهایت سینک صنعتی به ضخامت ورق 1 و 1.1 میلی لیتر با عمق 24 سانتی متر می باشد وعموماً در فضاهایی غیر از فضاهای خانگی استفاده می شود.
قیمت سینک اخوان
خرید سینک اخوان را با بالاترین تخفیف و بهترین قیمت هم اکنون تجربه کنید وبا خرید از فروشگاه مرکزی و نمایندگی اصلی اخوان در سراسر کشور امنیت را در خرید تجربه کنید.

سینک های اخوان دارای بیش از 230 مدل سینک در انواع روکار، توکار، جعبه ای، فانتزی، نیمه فانتزی، زیر زمینی، معمولی و صنعتی می باشد.
مدل های اکونومی سینک های معمولی و مدل های با کیفیت در دسته های دیگر قرار می گیرند.
جدیدترین و مدرن ترین سینک ظرفشویی اخوان در دسته سینک ظرفشویی اخوان قرار می گیرد.

خرید اینترنتی سینک اخوان
کیفیت در خرید آنلاین، سرعت در خدمات، قیمت مناسب،ضمانت برگشت بی قید و شرط وجه را با ما تجربه کنید. نصب توسط نمایندگی های شرکت اخوان جم یکی از مزیت های خرید سینک ظرفشویی از بزرگترین توزیع کننده شرکت اخوان می باشد.

توضیحات نحوه ارسال کالای خریداری شده

ارسال محصولات در تهران عموما کمتر از 24 ساعت طول می کشد.اما تحویل در شهرستان سه تا هفت روز کاری طول می کشد.

چرا سینک اخوان بخریم؟
اخوان بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده سینک در ایران است. این مجموعه بیش از 250 مدل سینک ظرفشویی تولید و روانه بازار کرده است. این تنوع محصولات و همچنین کیفیت بالاو قیمت سینک های اخوان؛آن را را به یکی از محبوب ترین سینک های موجود در بازار داخلی تبدیل کرده است.
سینک توکار بهتر است یا سینک روکار؟
تفاوت اصلی سینک های توکار با سینک های روکار در نوع نصب آنهاست. سینک های کانتری روی کابینت نصب شده و به دیوار آشپزخانه متصل می شوند. در حالی که سینک های توکار پس از برش صفحه کابینت نصب می شوند. این نوع نصب باعث شد سینک توکار در آشپزخانه زیباتر و مدرن به نظر برسد. به طور کلی انتخاب نوع سینک به سلیقه شخصی و دکور هر آشپزخانه بستگی دارد.

بهترین سینک چند لگن دارد؟
همیشه مهم ترین سوال مشتریان این است که سینک دو لگنی بهتر است یا سینک تک لگنی؟ انتخاب تعداد لگن سینک به میزان فضای اختصاص داده شده برای سینک در آشپزخانه بستگی دارد. اگر فضای کافی و مناسب دارید، خرید سینک دوقلو بسیار بهتر است. زیرا داشتن دو لگن فضای بیشتری را هنگام شستن ظروف و سبزیجات در اختیار شما قرار می دهد. این امر؛کار با سینک را راحت تر می کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا