بررسی دقیق مموپد 8 ایسوس مدل me181c

blue.s5

Member
30951499292673654859.jpg






ساختار ظاهری

ایسوس از جمله شرکت هایی است که حتی در ارزان‌ترین محصولاتش یک سری استانداردهای اولیه را رعایت می‌کند. مموپد 8 مدل ME181C یکی از همین تبلت هاست. این تبلت از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری، در مقایسه با هم قیمت‌هایش، بسیار کاربردی و مفید است.

قسمت پشت تبلت، بافتی پلاستیکی و مات دارد. این بافت خاص، احتمال سر خوردن تبلت را به حداقل می‌رساند.

حاشیه دور نمایشگر نسبت به مدل‌های قبلی باز هم کاهش پیدا کرده است. این مسئله باعث خوش دستی تبلت شده است. این مدل نسبت به مدل‌ قبلی مموپد 8 وزن کمتری دارد و از ظرافت بیشتری برخوردار است. این تبلت وزنی برابر با 320 گرم و ضخامتی معادل 8.3 میلیمتر دارد.
درکل می‌توان گفت که با در دست گرفتن این دستگاه به هیچ عنوان حس داشتن یک تبلت رده پایین به شما دست نخواهد داد.

با نگاهی به نمای روبرویی تبلت Asus، دوربین جلویی را در بالای نمایشگر و لوگوی ایسوس را در پایین نمایشگر خواهید یافت. در بخش پشتی هم دوربین اصلی تبلت و لوگوی ایسوس به چشم می‌خورند. بر روی لبه سمت چپ، شیار microSD دیده می‌شود. لبه سمت راست هم جایگاه کلید کنترل صدا و کلید پاور (روشن/خاموش) است. لبه بالایی هم برای جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه Micro USB در نظر گرفته شده.

این تبلت به نمایشگری IPS با رزولوشن 800 × 1280 پیکسل مجهز شده که به پائین امد قیمت این محصول کمک کرده است.
همان‌طور که متوجه شده‌اید در ME181C از نمایشگر Full HD خبری نیست. کیفیت نمایشگر ME181C رضایت بخش است و شما در کار با آن به مشکل خاصی برنخواهید خورد. در ضمن قابلیت لمسی نمایشگر نیز به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند و شما را به دردسر نمی‌اندازد.

سخت افزار

ایسوس، مموپد 8 مدل ME181C را به پردازشگری 4 هسته ای بر روی چیپ ست Z3745 اینتل اتم مجهز کرده است. این پردازشگر با فرکانس کاری 1.33 گیگاهرتز در کنار یک گیگابایت رم، وظیفه میزبانی از سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن های مختلف را بر عهده دارد. این مشخصات سخت افزاری برای محصولی در این بازه قیمتی بسیار مناسب است. این تبلت ایسوس اکثریت اپلیکیشن ها و بازی‌های اندرویدی را بدون مشکل خاصی اجرا می‌کند.

این عضو از خانواده مموپدها 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. کاربران می‌توانند از طریق شیار microSD نسبت به افزایش حافظه دستگاه خود اقدام کنند. وجود GPS و پشتیبانی از قابلیت USB OTG از دیگر قابلیت‌های مهم این تبلت خوش ساخت هستند.

دوربین

مموپد 8 مدل ME181C از یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. دوربین اصلی این تبلت به فوکوس خودکار مجهز است .

باتری

باتری مموپد 8 مدل ME181C در کاربری مداوم و ترکیبی بیش از 9 ساعت شارژدهی می‌کند.


نرم افزار

اما می‌رسیم به قدرت نرم افزاری این تبلت 8 اینچی. مموپد 8 مدل ME181C همچون نسل‌های قبلی‌اش، از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، اما این بار نسخه 4.4.2 این سیستم عامل مهمان مموپد شده است.
با در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری و قیمت این دستگاه، می‌بایست انتظارات خود را از این محصول تعدیل کنیم.

منبع : مموپد Asus
 

جدیدترین ارسال ها

بالا