برتری Galaxy S9 بر iPhone X

zkhz981

New Member
در جدیدترین بررسی انجام شده توسط مجله آمریکایی Consumer Reports، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در صدر لیست بادوام ترین و سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قرار گرفته‌اند. کانسومر ریپورتس در این گزارش، به خروجی با کیفیت اسپیکر این دو محصول نیز اشاره کرده است. بر اساس گزارش مجله Consumer Reports، گوشی هوشمند Galaxy S9 موفق شده در ۱۰۰ تکرار آزمایش به زمین افتادن، تنها خط و خش جزئی را متحمل شود. گلکسی اس ۹ پلاس هم در ۵۰ آزمایش به زمین خوردن، آسیبی بر نداشته اما در مراحل بعدی، ترک‌های جزئی را متحمل شده است. این مجله از این حیث، برای هر دو گوشی امتیاز کلی ۸۱ را درنظر گرفته است.در خروجی این بررسی، کانسومر ریپورتس اینچنین عنوان کرده است:
گوشی‌های هوشمند جدید از مولفه‌های امنیتی سطح بالا، قابلیت فیلم‌برداری تصویر آهسته و دوربینی با توانایی تبدیل تصاویر به ایموجی‌های شخصی‌سازی شده بهره می‌برند. این در حال است که در بررسی‌های مربوط به مقاومت و دوام، سرعت پردازش و کیفیت صدای خروجی، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus یک گام جلوتر از رقبای خود قرار می‌گیرند.

بر اساس گزارش Korea Times، در بررسی‌های مشابه، iPhone X (آیفون ۱۰) موفق به ثبت امتیاز ۷۸ شده تا در جایگاه هشتم قرار گیرد. این در حالی است که آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ به ترتیب جایگاه‌های ششم و هفتم لیست را با امتیاز ۷۹ به خود اختصاص داده‌اند. هواوی میت ۱۰ در این بررسی، در جایگاه دهم قرار گرفته است.گوشی‌های دیگر سامسونگ نظیر گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ اکتیو و بالاخره گلکسی اس ۸ پلاس هم به ترتیب امتیاز ۸۰، ۷۹ و ۷۹ را به خود اختصاص داده‌اند.کانسومر ریپورتس به عنوان شرکتی مستقل، در تعامل با مشتریان سعی در شفاف سازی روند حاکم بر بازار دارد. در گزارش این مجله، به بهره‌مندی جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند از اسپیکرهای استریو بهینه‌سازی شده توسط شرکت AKG-Harman‌نیز اشاره شده است:
برخلاف ابعاد کوچک، اسپیکرهای استریو، صدایی با حجم مناسب و کیفیت خوب را تولید می‌کنند.
گلکسی اس ۹ از پردازنده پرسرعت اسنپ دراگون ۸۴۵، اسپیکرهای استریو با کیفیت، سنسور تشخیص اثرانگشت با کارایی مناسب و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به عنوان مولفه‌های کاربردی برای کاربران بهره می‌برد. این در حالی است که عملکرد باتری نه‌چندان سطح بالا در لیست محدودیت‌های این پرچمدار قرار می‌گیرد.

منبع: شهر سخت افزار - 118فایل - شهر خبر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا