برای خرید گوشی عجله نکنید! گوشی های خوبی تو راهه

fardinamiri

New Member
اکنون تلفن خریداری نکنید ، صبر کنید زیرا آیفون 12 ، وان پلاس 8 تی ، شیائومی می 10 تی و سایر گوشی ها در حال آمدن هستند

هفته و نیم آینده شاهد معرفی بزرگترین سازندگان تلفن از جمله اپل ، شیائومی و وان پلاس خواهیم بود. بنابراین در حال حاضر ، توصیه می شود برای خرید یک گوشی جدید صبر کنید. با نزدیک شدن به فصل جشن ، سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های خرده فروشی به طور یکسان شروع به ارائه پیشنهادات جذاب برای طیف گسترده ای از ابزارها و تلفن های هوشمند کرده اند. مورد اخیر به ویژه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ، سازندگان تلفن همچنین از معاملات و تخفیف در محبوب ترین تلفن های هوشمند خود خبر می دهند.

5.jpg

از تلفن های موجود سری OnePlus 8 گرفته تا Mi 10 Redmi ، و حتی سری گوشی های Galaxy S ، M و A همگی به عنوان گزینه های شایسته ای برای خریداران جدید تلفن های هوشمند مطرح شده اند. با این حال ، در میان این پچ پچ ها ، مهم است که فراموش نکنیم که این احتمالاً بدترین زمان برای خرید یک تلفن هوشمند است. سردرگم؟ بگذارید چرا توضیح دهیم.

در حالی که در حال حاضر چندین گزینه واقعا خوب در صنعت تلفن های هوشمند وجود دارد ، بسیار خردمندانه خواهد بود که توجه داشته باشید که ما واقعاً یک هفته یا چند هفته از تعداد تلفن های جدید و واقعاً چشمگیری که مخصوصاً در انتهای فوقانی تلفن های هوشمند اضافه می شوند فاصله داریم. بخش میان رده بازار. در حال حاضر ، هفته و نیم آینده قرار است شاهد عرضه پیشنهادهای جدیدی از قبیل اپل ، وان پلاس ، شیائومی ، گوگل و ویوو باشیم. حداقل این که به نظر می رسد همه این تلفن ها پیشنهادهای بسیار امیدوار کننده ای هستند.


برای شروع ، Vivo هفته آینده با راه اندازی Vivo V20 در 13 اکتبر در هند شروع به کار خواهد کرد. انتظار می رود قیمت آن زیر 30،000 روپیه باشد ، V20 قرار است یک صفحه مشخصات قابل توجه ارائه دهد و آن را با Funtouch 11 جدید Vivo جفت کند. این سیستم عامل مبتنی بر اندروید 11 است. انتظار می رود این دستگاه در دوربین ها ، طراحی و استفاده از هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 720G SoC همراه با 8 گیگابایت رم مجهز شود.


xiaomi-mi-max-3555.jpg


بعدی اپل خواهد بود که قرار است سری های مورد انتظار آیفون 12 را در سطح جهانی عرضه کند. این پرتاب دوباره در تاریخ 13 اکتبر انجام می شود ، اما زمان آن دیرتر از Vivo V20 خواهد بود. با صحبت در مورد آیفون 12 ، اپل انتظار می رود در سال جاری حدود 4 گوشی جدید را در این سری به بازار عرضه کند که مقرون به صرفه ترین آنها یعنی آیفون 12 مینی ، حدود 55 تا 60 هزار روپیه شروع به فروش می کند. به دنبال این رونمایی در اواخر شب ، روز آینده از OnePlus 8T رونمایی می شود. تلفن همراهی که نیازی به معرفی ندارد ، وان پلاس 8T در حال حاضر به یک نام خانوادگی تبدیل شده است بدون اینکه هنوز به صورت رسمی راه اندازی شود. دلیل آن این است که OnePlus 8T به دلیل ورق مشخصات چشمگیر خود ، که قبلاً می دانیم در آن به Snapdragon 865 SoC قدرتمند ، صفحه نمایش فوق العاده سریع 120 هرتز و شارژ سریع 65 وات.
مفید: مقایسه خرید اپل و سامسونگ


سپس Google Pixel 4a نیز وجود دارد که از 17 اکتبر در هند به فروش می رسد. برای یادآوری خوانندگان ما ، Pixel 4a دیروز با قیمت ویژه 29999 روپیه در هند راه اندازی شد. این تلفن از چیپ ست Snapdragon 730G توانمند بهره می برد و همچنین نوید عکاسی عالی را با استفاده از لنز قدرتمند 12.2 مگاپیکسلی می دهد که توسط الگوریتم های پیشرفته عکاسی محاسباتی گوگل پشتیبانی می شود. اپل رو بهتر بشناسید

و مبادا فراموش کنیم ، در میان همه این پرتاب ها قرار دارد و همچنین روز بزرگ پرچمدار سری Xiaomi Mi 10T است. تحت این مجموعه ، شیائومی قرار است دو گوشی جدید Mi 10T و Mi 10T Pro روانه بازار کند. از بین این دو گوشی ، Mi 10T Pro دارای حق بیمه برتر خواهد بود که یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک صفحه نمایش 144 هرتز و یک چیپ ست Snapdragon 865+ جذاب ارائه می دهد.

کافی است بگویم ، اگر در حال حاضر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند هستید ، بهتر است چند روز منتظر بمانید تا دوره پرمشغله پر از کار شود و سپس دوباره بفهمید کدام تلفن را می توانید سرمایه گذاری کنید پول سخت درامد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا