برای خدمات خانه خود در نوروز از سایت ما استفاده کنید

saeed54

Member
پین‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات منزل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را پشتیبانی می‌کند و در بهترین کیفیت موجود و با قیمت های مقرون به صرفه و شفاف ارائه می‌دهد. این خدمات شامل: نظافت منزل ، نظافت پارکینگ و راه پله ، نظافت محل کار ، کارواش سیار ، خدمات باغبانی ،سمپاشی منازل و تعمیر لوازم خانگی هستند که با توجه به نیازتان می‌توانید به راحتی در سایت یا اپلیکیشن از این خدمات استفاده کنید.
 

saeed54

Member
سعی کرده ایم در این سایت مطالب زیر را به صورت معتبر و محتوای خوب ارایه بدهیم


خشکشویی لباس‌ها به صورت حرفه‌ای کار کم هزینه‌ای نیست به‌خصوص زمانی که تعداد لباس‌هایی که نیاز به خشکشویی دارند بیش از یک عدد باشد. اگرچه روی تگ راهنمای برخی لباس‌ها عبارت “فقط خشکشویی” درج شده است اما این به معنای آن نیست که حتما باید به مغازه‌های خشکشویی سطح شهر مراجعه کنید، شما می‌توانید این کار را در منزل و با بسته‌های خشکشویی لباس در منزل انجام دهید.

آماده کردن لباس‌ جهت خشکشویی آنلاین
لباس‌هایی را که در منزل قابل خشکشویی هستند بشناسید: تگ روی لباس را که حاوی اطلاعات مفیدی درباره نحوه مراقبت از لباس است به دقت بخوانید. معمولا لباس‌هایی که از جنس پشم، ابریشم و ریون هستند باید خشکشویی شوند و شما می‌توانید خشکشویی آن‌ها را به روشی که خواهیم گفت در منزل انجام دهید. ممکن است برخی لباس‌ها قابلیت شستشو با آب را هم داشته باشند اما شما به دلایلی ترجیح دهید آن‌ها را خشکشویی کنید مثل لباس‌هایی از جنس پنبه که گلدوزی و منجوق‌دوزی‌های ظریفی دارند و شستشو با آب ممکن است به آن‌ها آسیب بزند. اما لباس‌هایی که از جنس چرم و جیر و خز هستند را نمی‌توانید در منزل خشکشویی کنید چون تمیز کردن این لباس‌ها نیاز به تکنیک‌های خاصی دارد که در منزل قابل پیاده‌سازی نیست.

فواصل زمانی شستشوی پرده بستگی به آلودگی محیط دارد. در شهرهای آلوده به دود باید مرتب و به فاصله زمانی کم پرده را شست. چرا که اگر فواصل زمانی شستشو زیاد شود حتی پس از شستشو نیز پرده کدر می شود. بنابراین نباید گذاشت که پرده زیاد کثیف شده و بعد آن را شست. برای شستشوی پرده باید جنس و رنگ آن را در نظر گرفت.



خدمات پرده‌شویی پرده تور
پرده های تور به مرور زمان و در اثر چندین بار شستشو ممکن است آهار خود را از دست داده و بی حالت شوند که برای آهار دادن مجدد آن ها میتوان یک لیوان نشاسته را در یک لیوان آب سرد حل کرده و آن را کمی گرم کرده تا لعاب دهد. سپس آن را در لگن آب سرد حل کرده و تور شسته شده را به مدت نیم ساعت در آن خیس داد سپس آن را آویزان کرد تا خشک شود.

بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز است:طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت ها به مبلغ اندک خریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است.



3) پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید.البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.



۴) اگر جعبه های هر یک از لوازم شکستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیک پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهید. در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر برای یک حمل بار عالی هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در کنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

تشریفات مجالس باید متناسب با فضا و شرایط مجلس باشد. انتخاب مکان مناسب همواره یکی از مهم ترین موارد در تشریفات مجالس می باشد. خدمات مجالس یکی دیگر از نکات مهم در برگزاری این نوع مراسمات می باشد که باید به خوبی انجام شود. در این مقاله نکاتی راجع به برگزاری تشریفات مجالس و خصوصیات یک مجلس خوب اشاره می کنیم.


خدمات مجالس و تشریفات
برای تشریفات عروسی نکاتی وجود دارد که دانستن آنها به شما برای مجلسی با تشریفات عروسی عالی کمک شایانی می کند این نکات برای تشریفات عروسی عبارتنداز گزینش یک سالن عروسی یا باغ عروسی با دسترسی مناسب بسیار دارای اهمیت میباشد.

مهمترین دلیل کمبود نیروی کار در این زمینه این است که دانش و مهارت لازم برای این کار در دانشگاه‌ها آموزش داده نمی‌شود و همچنین تعداد آموزشگاه‌های تخصصی در این حوزه، بخصوص در شهرستان‌ها بسیار کم است.

در این بین، انستیتو انفورماتیک کامتک به عنوان یکی معتبر‌ترین مراکز تخصصی تعمیرات بوردهای الکترونیکی، دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری بسیار خوبی را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

کاربرد معتبر تعمیرات موبایل و لپ تاپ، توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای و آماده سازی کامل کارآموزان برای ورود به بازار کار جزو مهمترین ویژگی‌های دوره‌های آموزشی مجموعه کامتک است.

در آموزشگاه سخت افزار کامتک دوره‌های تخصصی تعمیر بردهای الکترونیکی بصورت عملی و کاربردی تدریس می‌شود. آموزش سخت‌افزار شامل رشته‌های مهم در بازار کار ایران محسوب می‌شود.

علاقمندان به رشته‌های آموزش سخت افزار کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مشابه می‌توانند از کارگاه‌های پیشرفته کامتک دیدن کنند.

بهترین پیشنهاد این است که ابتدا تمام خدمات مورد نیاز خود را با مسول سالن زیبایی مطرح کنید و سپس کیفیت و نوع کار آن ها را در هر زمینه مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

بهترین سالن های خدمات زیبایی ساعت کار قابل اعتماد دارند
امرووز سالن های زیبایی این امکان را به مشتریان خود می دهند تا با رزرو وقت بهترین زمان را برای استفاده از خدمات زیبایی سالن های زیبایی انتخاب کنند. مهم ترین نکته در این زمینه این است که سالن زیبایی در رابطه با وقت دادن انعطاف پذیر باشد و از ساعت شروع و پایان فعالیت های سالن زیبایی مطلع باشید تا بتوانید متناسب با برنامه های کاری خود بهترین زمان را برای مراجعه به سالن زیبایی انتخاب کنید.

معمولا بهترین سالن های زیبایی برای وقت مشتریان خود ارزش قائل بوده و در زمان تعیین شده خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه می دهند.



مبل‌شویی در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی خدمات خانگی‌ است. در مبل‌شویی با دستگاه، مبلمان و مواردی مانند صندلی‌های نهارخوری، کوسن و تشک‌های خوشخواب نیز تمیز می‌شوند. با استفاده از خدمات مبل‌ شویی تخصصی و حرفه‌ای نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نیست. همچنین نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو نباشید. اگر این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید، حتی باعث افزایش عمر مفید مبل خواهد شد.

مراحل انجام سفارش مبل‌شویی در محل
اولین قدم حضور متخصص مبل‌شویی در محل برای بازدید از مبلمان است. متخصص با نگاهی دقیق به مبل و جنس آن و همچنین بررسی نوع لکه‌ها به شما خواهد گفت نتیجه شستشوی مبل چه خواهد بود. مثلا در مورد مبلمان چرم، مبل‌شویی باید با دقت بیشتری انجام شود و یا لکه‌ای مانند جوهر خودکار ممکن است از روی مبل چرم کامل پاک نشود.



این روش می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. شستشو با آب گرم و شوینده‌های غیر استاندارد موجب آسیب به فرش می‌شود. بدترین شیوه شستشو برای فرش های نفیس دستباف استفاده از پودر و آب داغ است. این روش باعث رنگ دادن فرش می شود. شستشوی فرش دستباف در قالیشویی، بهترین راه برای حفظ کیفیت فرش است.

تمیز کردن فرش با بخار
استفاده از بخارشور برای تمیز کردن فرش در منازل متداول است. در این روش، فرش به طور کامل خیس نمی‌شود. تنها با استفاده از بخار آب، فرش ضد عفونی و تمیز می‌شود. ماشین‌های قالیشویی با بخار از دستگاه‌های متداول در قالیشویی‌ها هستند. در ضمن این خدمت توسط خدمات قالیشویی معتبر انجام می‌شود.

خشکشویی فرش
در این شیوه شستشو بدون آب انجام می شود. پودر جاذب کثیفی بر روی فرش ریخته می شود. سپس تمیز کردن فرش با جارو برقی تکمیل می شود. این یک شیوه متداول برای شستشوی فرش است. شامپو فرش مثال خوبی از این روش است. بعضی از قالیشویی ها از دستگاه های خشکشویی استفاده می کنند.



نصب توری پنجره برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. هر گونه منفذی که ممکن است راه ورود حشرات مزاحم باشد باید با توری پوشانده شود.برای نصب توری روی پنجره ها باید انواع توری را بشناسید و بهترین نوع توری با توجه به جنس پنجره را انتخاب کنید.

نصب توری پنجره عالی
توری گالوانیزه یکی از انتخاب ها برای نصب توری پنجره است این نوع از توری در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. جنس توری محکم و با دوام بوده و عمر بالایی دارد. توری گالوانیزه قابل شستشوست و در مقابل تغییرات دمایی مقاومت خوبی دارد.

توری درب و پنجره آلومینیوم

نوع توری دیگری که برای درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد ، توری های آلومینیومی است . این توری ها ضد زنگ بوده و انعطاف زیادی دارد. برش دادن و کار با توری در حین ساخت بسیار ساده است و علاوه بر آن وزن کمی دارد . توری آلومینیوم قابل شستشو بوده و دید قابل قبولی را نیز برای افراد فراهم می کند .


general-split.jpg


به صورت خیلی ساده یک واکنش شیمیایی در سیستم کولر شما باعث میشود که هوا خنک تولید شود، اگر سطح خنک کنندگی آن پایین است این به معنای آن است که یک مشکلی برای این سیستم به وجود امده است و در ۹۰% موارد ضعف خنک کنندگی به دلیل نشتی گاز کولر گازی می باشد، در اولین فرصت کولر خود را برسی و نسبت به برطرف کردن این عیب اقدامات لازم را صورت دهید.

تعمیر کولر گازی :
اسپیلت با توجه به نوع فناوری و ساخت آن دقیقاً مانند همان لیوان آب در تابستان است که بدلیل سرد شدن فین ها یا کویل ها رطوبت هوا را از محیط جمع کرده و بصورت آب از خود خارج میکند و با توجه به نحوه تنظیمات آن می توانید اینکار رابه حداقل یا حداکثر برساند.

فصل تابستان که از راه می رسد، تعداد مراجعه کنندگان به شرکت های سمپاشی رشدی تصاعدی پیدا می کند، درواقع یک باور غلط در میان مردم شکل گرفته است که تابستان و شدت گرفتن گرما یعنی زمان سمپاشی؛ در صورتی که این باور کاملاً اشتباه است، زیرا در تابستان این جانوران فقط خودشان را نشان می دهند و به چشم می آیند.

بهترین زمان سمپاشی، پاییز و زمستان است، یعنی زمانی که آنها تخم ریزی می کنند و با یک سمپاشی کامل می توان در نطفه جلوی زیاد شدن آنها را گرفت.

سرویس سمپاشی منازل خوب

درباره سمپاشی هم باید چند نکته مهم را مردم مورد توجه قرار دهند. نخست اینکه به هیچ وجه خودشان این کار را انجام ندهند و حتما توسط متخصص انجام شود. سمپاشی اگر توسط مردم و با سم های غیراستاندارد انجام شود، جز مقاوم کردن جانوران و دشوار شدن کار شرکت های سمپاشی نتیجه ای دربر ندارد.



در واقع با کمبود وقتی که اغلب خانوارها با آن مواجه هستند، استفاده از لوازم خانگی برقی بسیار ضروری خواهد بود و در صورتی که این لوازم از دسترس خارج باشند، بار مشکلات زیادی بر دوش خانوارها می‌افتد و پیامدهای نه چندان خوشایندی در انتظار خواهد بود.

تعمیر لوازم خانگی : ساید و انواع یخچال
انتخاب یک مرکز تعمیر ساید به دلیل گران‌قیمت بودن قطعات این دستگاه اهمیت دارد و در صورتی که خانوارها نتوانند از خدمات یک مرکز معتبر برای تعمیر ساید استفاده کنند، در نهایت با خسارات جبران‌ناپذیری روبه‌رو خواهند شد؛ به‌طور مثال جابه‌جایی وسایل و لوازم خانگی همچون یخچال‌های سایدبای‌ساید برای افراد بسیار سخت است. حال تصور کنید که می‌خواهید این دستگاه سنگین را از برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع یک کلان شهر به سمت مرکز تعمیر ساید حمل کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا