برای بررسی پیشنهاد به زمان نیاز داریم

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
یاهو اعلام کرد؛ برای سنجش انتخاب‌های استراتژی‌ مانند استقلال این شرکت در پی پیشنهاد 45 میلیارد دلاری خرید از سوی مایکروسافت، نیاز "به کمی زمان" دارد.

در پیام آخر هفته این شرکت آمده که یاهو ملزم است در پیشنهاد مایکروسافت برای پرداخت 31 دلار نقد بابت هر سهم و یا 0.9509 از یک سهم مایکروسافت به سهامداران تعمق نماید. در این پیام اشاره شده که این بررسی " شامل ارزیابی تمام جایگزین‌های استراتژیک شرکت از جمله نگهداری Yahoo! به عنوان یک شرکت مستقل خواهد بود. چنین فرآیندی متغیر و در نتیجه کمی زمان بر خواهد بود."

در پاسخ به یک سؤال تکراری در مورد اینکه آیا یاهو پیشنهادات شرکت‌های دیگر را هم بررسی خواهد کرد یا خیر، در این پیام آمده که یاهو تمام موارد را بررسی خواهد نمود.

تحلیل‌گران از Comcast Corp. ، Viacom Inc و جنرال الکتریکز به عنوان پیشنهاددهندگان احتمالی نام برده‌اند، اگرچه بر این باورند که شرکت‌های اندکی توانایی رقابت با مایکروسافت را دارند و یا به طور طبیعی برای این الحاق تناسب دارند.
حرکت برجسته مایکروسافت برای خرید شرکت Silicon Valley نهاد ترکیب‌شده‌ای را به وجود آورد که بهتر می‌تواند پاسخگوی تسلط فزاینده گوگل در جست‌وجوی وب و تبلیغات دیجیتالی باشد.

مایکروسافت اعلام کرد در 18 ماه گذشته یاهو را دادگاهی کرده است، اما شیوه‌های اخیر این شرکت از موضوع فوق ممانعت کرده و مایکروسافت تصمیم گرفت پیشنهاد خود را به سهام داران اعلام کند.

گفتنی است در پی خبر پیشنهاد مایکروسافت، سهام یاهو با 4درصد افزایش به 28.33 دلار در هر سهم رسید.


منبع:winbeta
 

جدیدترین ارسال ها

بالا