بذرگران | خرید زرشک بدون واسطه از کشاورز قائنات

در خرید زرشک قائنات هم ممکن است گاهی تقلب هایی انجام شود. از بین این تقلب ها میتوان به قاطی کرده زرشک دانه اناری و پفکی و ... اشاره کرد.

هدف ما در بذرگران این است که محصول ارسال شده برای شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برای رسیدن به این هدف کارشناسان ما محصول را از بهترین درختچه های زرشک قرمز در قاین انتخاب کرده و سپس به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی میکنند.

زرشک، میوه ی درختچه ای تیغدار به طول 1 تا 5 متر است که با نام علمی Berberis شناخته می شود. این گیاه بسته به نوع فرآوری آن به دو دسته زرشک پفکی و زرشک دانه اناری تقسیم می شود. زرشک پفکی به دلیل طولانی بودن مدت فرآوری و با کیفیت بودن ارزشمندتر و گران تر از زرشک دانه اناری است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 98 درصد زرشک دنیا در ایران تولید میشود. در این میان شهرستان قاین با تولید 95 درصد زرشک ایران پرچم دار تولید زرشک با کیفیت در ایران است. زرشک یکی از محصولات کشاورزی ایران است که قابلیت صادرات به کل دنیا را دارد.

زرشک را بیشتر بشناسید​

انواع زرشک عبارت است از : پفکی، دانه اناری، کوهی و سیاه
زرشک پفکی را پس از برداشت همراه با شاخ و برگ به انبار های تاریک و سرد برده و از سقف آویزان می کنند تا به مرور زمان خشک شود. فرآوری زرشک پفکی ۳ تا ۶ ماه طول می کشد تا زمانی که زرشک به صورت بادکرده و پفکی خشک شود.

زرشک پفکی و دانه اناری هر دو از زرشک قرمز تولید می شوند. تفاوت میان آن ها تنها در نوع فرآوری آن است.

زرشک پفکی ظاهر خوب و مرغوبی دارد کشاورزان در پاییز زرشک ها را با شاخه ها از درختچه ها جدا کرده و در انبار های تاریک و سردی نگه داری میکنند تا زمانی که زرشک ها خشک شود.

این فرآوری زمان بر بوده و ۳ تا ۶ ماه طول می کشد اما در عوض زرشک به صورت باد کرده و پفکی خشک می شود.

استان خراسان جنوبی بزرگترین تولید کننده زرشک در ایران است و بیش از ۹۸ درصد زرشک کشور در این استان تولید می شود.

بیش از ۹۵ درصد زرشک دنیا نیز در ایران تولید شده و صادر می گردد.

زرشک پفکی به دلیل داشتن ظاهر خوب با نام های زرشک صادراتی نیز شناخته می شود.
زرشک همراه و همدم هر آشپز ماهری است. یک آشپز ماهر با به کارگیری درست زرشک خوشمزه‌ترین غذاها را تهیه می‌کند.

محصول زرشک دانه اناری بذرگران از بهترین مزارع زرشک قرمز روستای بیهود قائنات برداشت شده و سپس به صورت بهداشتی خشک شده است. این محصول در استانداردترین بسته‌بندی قرار گرفته تا کیفیت محصول را در برابر عوامل بیرونی (رطوبت هوا) حفظ کند.

تمامی محصولات بذرگران قبل از بسته بندی توسط تیم کنترل کیفی بررسی می‌شود تا از کیفیت و اصالت آن محصول اطمینان حاصل شود. ما از کیفیت محصولات بذرگران مطمئن هستیم به همین دلیل اگر از کیفیت هر یک از محصولات ما ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.



خواص و فواید​

زرشک منبع سرشار ویتامین C و B، مواد معدنی و روی است. از زرشک برای تناسب اندام، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بیماری های قلبی استفاده می شود.

شما میتوانید زرشک را همراه با غذاهای مختلف میهمان سفره های خود کنید، همینطور زرشک را به صورت مربا، شربت و آب زرشک استفاده کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا