بحث و بررسی و تبادل نظر فیلم های اکشن( جلوه های ویژه و بصری )

با سلام خدمت کاربران :rose:
قصد ایجاد این تایپیک این بود که ، درواقع فیلم هایی که خیلی از نظر جلوه های ویژه وبصری خیلی قدرتمند ساخته شده اند و در اون صحنه هایی چند ثانیه ای که شاید ماه ها طول کشیده تا ساخته بشند مثل صحنه هایی از فیلم 2012 ویا اواتار وغیره .. در مورد اون صحنه ها از چگونگی ساخته شدن اونها ، خواستم تا بین کاربران به بررسی و بحث وتبادل نظر ایجاد شه ، تا اطلاعاتی که درواقع کاربران میدونند مارو هم در جریان چگونگی ساخته شدن این جور صحنه ها بزارن واگه ماهم چیزی بدونیم دریغ نمیکنیم ..
:paint:
کلیپی که در زیر برای دانلود گذاشتم جلوه های ویژه و بصری فوق العاده زیبا از فیلمی جدا کردم ، در کلیپ زیر به چگونگی عملکرد صحنه آهسته بسیار زیبا ودقیق ، جلوه های کروماکی پیشرفته ، انیمیشن در حد رثال ، وخیلی از جلوه های دیگه ...

در این کلیپ من به صورت قسمت به قسمت مشخص کردم که هر کاربری در مورد اون قسمت اگه اطلاعاتی به چگونگی ساخته شدنه اونها داره بیان کنه و یه بررسی وبحثی بین کاربران ایجاد شه ..
:wink:
از کاربران هم درخواست دارم تا هرفیلمی که در واقع مد نظرشون هست ، تو زمینه جلوه های ویژه وبصری قدرتمند هست رو در این جا مثل بنده قرار بدن تا به بررسی اونها بپردازیم وهم اطلاعاتی نایاب ومهم تو این زمینه داشته باشیم و شاید در آینده بتونیم یه همچین صحنه هایی بسازیم (انشالله )
علی علی
clip2.jpg
clip3.png

دانلود کلیپ


 

جدیدترین ارسال ها

بالا