/باces/ رايانه رونمائي نشده؛ محبوب‌ترين محصول از نگاه كاربران

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


گزارشات رسيده حاكي از آن است در بزرگترين نمايشگاه الكترونيكي و ديجيتالي دنيا موسوم به "نمايشگاه محصولات مصرفي الكترونيكي 2010 "، محبوب‌ترين دستگاه از نظر كاربران ابزاري بوده كه اصلا به نمايش در نيامده است.


به گزارش فارس به نقل از سي‌نت،‌ رايانه لوحي اپل كه طي ماه‌هاي گذشته شايعات فراوان پيرامون آن منتشر شد، بيشترين توجه كاربران را در اين نمايشگاه به خود جلب كرد. اين در حالي بود كه اپل رايانه لوحي مذكور را به نمايش نگذاشت و البته هنوز توليد اين محصول را هم تاييد نكرده است.
به جز رايانه لوحي اپل، گوشي هوشمند گوگل نيز از جمله دستگاه‌هايي بود كه از مدت‌ها قبل توجه همه رسانه‌ها و كاربران را به خود جلب كرده بود. با اين وجود، اين گوشي هوشمند موسوم به Nexus One دو روز قبل از شروع نمايشگاه CES 2010 توسط مديران گوگل به نمايش گذاشته شد و نهايتا از طريق اين نمايشگاه در اختيار كاربران قرار گرفت.
اما در حالي كه صنعت فناوري جهان در انتظار رايانه لوحي اپل به‌سر مي‌برد، اين شركت محصول جديد خود را در بزرگترين نمايشگاه الكترونيكي جهان به نمايش نگذاشت.
برخي منابع خبري پيش‌بيني كرده‌اند كه "استيو جابز " مديرعامل اپل اين رايانه لوحي را در تاريخ 26 يا 27 ژانويه طي همايش بزرگ شركت اپل در سانفرانسيسكو معرفي خواهد كرد.
اخبار منتشر شده حاكي از آن است كه رايانه لوحي مذكور شامل نمايشگر لمسي 10 يا 11 اينچي مي‌شود و در حالي كه آخرين فناوري‌هاي بي‌سيم براي آن پيش‌بيني شده است، با قيمت كمتر از 1000 دلار به فروش مي‌رسد.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا