با چی سایت درست کنم؟

با چی سایت و انجمن درست کنم؟

سلام . من قبلا خودم با اچ تی ام ال و پی اچ پی یه چیز هایی درست کرده بودم و اونا سایت من بود البته از پی اچ بی بی بی و بعد هم از وی بولتین همراه سایت استفاده می کردم.حالا می خوام از یه سی ام اس یا چیز مشابه استفاده کنم! به نظر شما مامبو بهتره یا آجا نیوک یا ...؟
ممنون می شم نظر بدید . ضمنا من وقت ندارم تا اون رو فارسی کنم پس باید فارسی باشه و مجانی. ممنون.
 
آخرین ویرایش:

MJ Rayaneh

Well-Known Member
مامبو و نیوک خیلی مناسب هستند.
ولی مامبو بهتره چون نیوک کمی قابل نفوذ هست.
 

kambiz-g

Member
سلام
نيوك كه اصلا طرفش نري بهتره
ببين دوست من!!
مامبو و جوملا زياد با هم فرقي ندارن
اما جوملا بهتره اما پشتيباني ضعيفي داره
مامبو سرعت جوملا رو نداره اما سرعتش يه مقدار پايين تره
اما در كل من مامبو رو پيشنهاد مي كنم

يا علي

كامبيز
 
سادگی مهم نیست. چون از وی بولتین که سخت تر نیست! تازه با توجه به اینکه پی اچ پی هم بلد هستم می تونم یکمی دستکاریش کنم این هم خودش نعمتیه. پس به نظر همگی همون مامبو بهتره؟؟
 

MJ Rayaneh

Well-Known Member
سادگی مهم نیست. چون از وی بولتین که سخت تر نیست! تازه با توجه به اینکه پی اچ پی هم بلد هستم می تونم یکمی دستکاریش کنم این هم خودش نعمتیه. پس به نظر همگی همون مامبو بهتره؟؟
صد در صد.
 

kambiz-g

Member
جوملا يه چيز ديگه است
هر ماژول و كامپوننتي كه بخواي براي جوملا نوشته شده
 

mab designer

New Member
به نظر من سعي كن خودت يه سايت دايناميك بنويسي اينجوري بهتره!
حالا اگه نخواستي بنويسي يه سر اينجا بزن هرچي دلت بخواد توش داره... از جون مرغ تا شير آدميزاد..همشون هم اوپن سورس هستند!:D

http://opensourcecms.com/
 
متشکر بابت کمک های شما. ضمنا در مورد این جوملا اگر ممکنه به من اطلاعات بیشتر بدید.
+++
خودم شروع کردم asp.net یاد بگیرم و قصد دارم اگر سرم خلوت تر شد و اون زبون رو هم یاد گرفتم خودم برای تثبیت یادگیری اون یه سایت دینامیک بنویسم . اما الان که وقت نیست!
+++
من اول می خواستم از یه نسخه نال وی بی برای انجمن استفاده کنم و اگر هم لازم شد اون رو بخرم .اما الان به نظرم رسید که اگر از این مجانی ها استفاده کنم بهتر باشه . راستش مدتی هست از phpbb استفاده نکردم و نمی دونم نسخه های جدیدش چطوره . ضمنا یه چیزی هم به اسم smf دیدم که به نظر جالب بود. تا الان بهترین ها کدوم هستن؟ ضمنا به من بگید که فارسی هم دارن و یا باید خودم فارسی کنم. ممنون.
 
آخرین ویرایش:
ممنون می شم به موضوعات زیر هم سر بزنید و به من جواب بدید.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=73282
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=73283
ضمنا من به جز انجمن و برنامه مدیریت محتوا به موارد زیر هم نیاز دارم:
1-آپلود سنتر و مدیریت دانلود (که مثلا کی اجازه آپلود و کی اجازه دانلود داره) که با سایت هماهنگ باشه و کسی که تو سایت عضو هست بتونه از آپلود سنتر هم استفاده کنه . البته امکان مدیریت هم باشه. که مثلا فلان گروه اجازه استفاده رو دارن.
2-یه برنامه کتابخونه که بشه تو اون اسم کتاب ها و از این جور چیز ها رو داد و قابلیت کتابخونه مجازی هم داشته باشه و طبق بالایی با سایت هم سازگار باشه
3-آپلود سنتر عکس با قابلیت تامبنیل و مدیریت که کی اجازه آپلود داشته باشه
+++
برای این سه مورد چی کار کنم؟ و ضمنا اگر جوملا رو استفاده کنم و smf می تونم کاری کنم که هماهنگ بشن؟ یعنی فقط یه عضویت وجود داشته باشه و کسی که عضو می شه تو هر دو عضو باشه؟
+++
بهتر از smf برای انجمن چه چیز مجانی ای وجود داره و همین طور هم بهتر از جوملا برای محتوا؟
 

iranads

Active Member
خب برای قسمت اول سوال که دوستان سیستم های خوبی معرفی کردن....البته اهداف و چشم انداز آینده و این که چه انتظاری از سیستم دارید میتونه تو انتخاب cms کمک کنه....
به نظرم رو لوکال هاست چک کنید ببینید کدوم یکی بهتره.....
من e107 رو هم پیشنهاد میکنم یه تست بکنید بدک نیست...میشه منو ها و قالبشو سفارشی کرد ...که البته یه بحث جدایی و جاش اینجا نیست....به هر حال همون طور که گفتم تک تک آزمایش کنید.....
بقیه مواردم یه سرچ کنید زیاد پیدا میشه....البته از اسکریپت رایگان هم نباید انتظار زیادی داشته باشید....
 

J4vad

Member
به نظرم رو لوکال هاست چک کنید ببینید کدوم یکی بهتره.....

با اين موافقم ! برتري رو اينطوري متوجه خواهي شد ! نيوك امكاناتي داره كه مامبو و جوملا نداره و همين طور اون ها هم برتري هايي دارند ! اما مواردي كه درخواست داديد در http://aja-nuke.ir موجود است و ده ها قابليت ديگه و از فارم هاي وي بي ، Ipb و اس ام اف و Phpbb هم مي تونيد در آن استفاده كنيد !

يا حق .:razz:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا