با پیاده روی چند کیلو در ماه کم میکنیم؟

ElShokri

New Member
در سال های اخیر مشاهده گر این هستیم که افراد زیادی به دنبال ورزش ها برای خفظ سلامتی و تناسب اندام می روند. اما برخی از افراد هم هستند که از ورزش برای لاغری استفاده می کنند. ورزش های متنوعی برای کاهش وزن و یا تناسب اندام وجود دارد که برای لاغری بسیار مفید هستند. در ادامه با برخی از این ورزش ها و به خصوص لاغری با پیاده روی بیشتر آشنا می شوید.

لاغری با ورزش​

همانطور که گفتیم ورزش های متفاوتی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. این ورزش های مخصوص برای لاغری موضعی استفاده می شود. این ورزش های لاغری عبارتند از:

برای اینکه متوجه شوید که چقدر نیاز به کاهش وزن دارید می توانید با محاسبه bmi متوجه بشوید. ورزش هایی همانند اسکات می تواند به شما به عنوان ورزش برای لاغری پا کمک کند.

کالری سوزی با پیاده روی چگونه است؟​

باید تا الان متوجه شده باشید که میزان کالری که در زمان پیاده روی می سوزانید در همه یکی نمی باشد بلکه این کالری سوزی بر اساس وزن و شدت و مدت زمان پیاده روی متفاوت است در واقع افرادی که پیاده روی می نمایند اگر وزنشان زیاد باشد میزان کالری که می سوزانند بیشتر بوده البته باید بدانید در زن و مرد این میزان متفاوت می باشد و نتایج نشان می دهد که میزان کالری سوزی در مردان در ورزش برای لاغری بیشتر است.

اگر می خواهید میزان کالری سوزی در شما افزایش یابد باید پیاده روی سخت انجام دهید به نحوی که مثلا از تپه یا کوهی بالا بروید و یا پیاده روی در جهت خلاف باد و یا اگر در خانه ورزش می نمایید با تردمیل شیب دار شروع کنید. همچنین می توانید برای این که میزان کالری سوزی شما افزایش یابد یک کوله پستی به همراه داشته باشید.

اگر می خواهید در طول چند هفته نیم الی یک کیلو گرم چربی سوزی داشته باشید باید روزانه به مدت یک ساعت آرام بدوید و یا راه بروید.

منبع: https://www.dritm.ir/
 

drlaghari

New Member
سلام و وقت بخیر؛ شما عزیزان بجای ورزش و پیاده روی زیاد که ممکن است تایم آن را نیز نداشته باشید می توانید از مزایای ترواسکالپ برای لاغری استفاده کنید. ترواسکتالپ در کلینیک دکتر لاغری یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد.
>> مزایای ترواسکالپ برای لاغری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا