با خرید نت باکس این برنامه ها را ببینید

Amir2023

New Member
برنامه های تلویزیونی از بهترین سرگرمی ها برای پر کردن اوقات فراغت اند. شبکه های مختلف با برنامه های متنوع گزینه های بسیاری را سرگرم شدن در اختیار شما می گذارند. با نت باکس، علاوه بر برنامه های عادی شبکه ها می توانید هر چیزی را در تلویزیون خود ببینید. حتی به اتصال اینترنت هم نیاز ندارید. اندروید باکس نت باکس تلویزیون عادی شما را به دستگاهی هوشمند با قابلیت های فراوان تبدیل می کند. کافیست این دستگاه را بخرید تا زمان آزاد خود را با جذاب ترین فیلم، سریال و برنامه ها پر شود.

screen2.webp


نت باکس چیست؟​

نت باکس نوعی اندروید باکس است. اندروید باکس به دستگاه هایی گفته می شود که با اتصال به تلویزیون شما، امکانات هوشمند به آن اضافه می کنند. بسیاری از تلویزیون های جدید، هوشمند هستند. به این معنا که به اینترنت اتصال داشته و امکانات بیشتری نسبت به دستگاه های قدیمی تر ارائه می کنند. برای مثال، چند سال پیش نمی توانستید در تلویزیون خود برنامه ای دانلود کنید و از آن استفاده کنید. در حال حاضر، نه تنها امکان دانلود اپلیکیشن دارید بلکه می توانید در اینترنت جستجو کنید، به سایت های مختلف سر بزنید و البته، به سامانه های اشتراک ویدئو مانند فیلیمو و نماوا دسترسی داشته باشید. همه این موارد در صورتی امکان پذیر است که تلویزیون شما هوشمند باشد.

امکاناتی و محتوای که برای سرگرمی وجود دارند بسیار زیاد است؛ اما ممکن است تلویزیون شما هوشمند نباشد. تلویزیونهای هوشمند، درست مانند تلفن همراه شما، دارای سیستم عامل های مشخصی مانند اندروید هستند و اجازه می دهند این جعبه جادویی خیلی بیشتر از صفحه ای برای نشان دادن فیلم و سریال باشد. نت باکس این امکان را به شما می دهد که به جای صرف هزینه های سنگین برای خرید تلویزیون جدید، همان تلویزیونی که دارید را هوشمند کنید. اگر موقع خرید این اندرویدباکس از کد تخفیف نت باکس استفاده کنید هم مبلغی کمتر از قیمت اصلی کالا پرداخت کرده و با کمترین هزینه صاحب تلویزیون هوشمند می شوید.

نت باکس چه قابلیت هایی به تلویزیون شما اضافه می کند؟​

اندروید باکس های مختلفی در بازار وجود دارند؛ اما نت باکس توانسته با امکانات و قابلیت های بیشتر، متمایز از بقیه عمل کند. این دستگاه، سرویس های متنوعی دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله این موارد می توان به فیلم لند، موزیک لند، آموزش آنلاین، کودکان، کانال های سرگرمی، آموزش و ... اشاره کرد. در ادامه هر کدام از این سرویس ها را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

هزاران فیلم و سریال جدید در فیلم لند نت باکس​

فیلم لند از جمله مواردی است که به عنوان یک اپلیکیشن مجزا و به صورت پیشفرض، روی نت باکس نصب شده است. با این سرویس، دیگر نیازی نیست فیلم و سریال هایی که می خواهید ببینید را روی فلش بریزید یا حتی دانلود کنید. با استفاده از این قابلیت، حتی روش هایی مانند میرورینگ یا اتصال موبایل به تلویزیون با کابل و ... کارایی خود را ز دست می دهند. دقت داشته باشید که فیلم لند برای تماشای فیلم و سریال های خارجی ساخته شده است. در واقع، با خرید نت باکس، به آرشیو کاملی از آثار سینمایی و سریالهای جدید و جذاب خارجی دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن هم کاملاً رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارد.

موزیک لند نت باکس​

اپلیکیشن اختصاصی آهنگ و موسیقی نت باکس موزیک لند نام دارد. این برنامه نیز به صورت پیشفرض و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و و امکان گوش دادن به آهنگ های مختلف را به صورت آنلاین و آفلاین فراهم می کند. همچنین، می توانید پلی لیست بسازید یا حتی در بک گراند موسیقی پخش کنید. رابط کاربری موزیک لند نیز بسیار ساده است و با ریموت می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن کانال دنیایی از سرگرمی در نت باکس​

برنامه های تلویزیونی، چه در ایران و چه در خارج، هیچ وقت مختص به فیلم و سریال نبوده است. محتوای تلویزیون همیشه منبع مناسبی برای یادگیری مهارت های مختلف بوده اند. حتی شاید بخواهید برنامه یا مسابقات ورزشی تماشا کنید. اپلیکیشن کانال همه این موارد را در بر می گیرد. این اپ را می توان مجموعه ای از چندین کانال تلویزیونی مختلف دانست که هر کدام برنامه هایی جذاب در موضوعات متنوع تولید می کنند.

کانال های موجود در این قسمت دسته بندی موضوعی دارند. برای مثال، برنامه های ورزشی، آشپزی، موسیقی، انیمیشن، تکنولوژی یا حتی محتوای تولید شده توسط یوتیوبر های ایرانی جزء این دست بندی ها هستند. کافیست در دسته بندی مورد علاقه خود جستجو کنید و برنامه های آن ها را تماشا کرده یا حتی در کانال عضو شوید. بسیاری از برنامه های موجود در این قسمت آموزشی اند. یادگیری هر مهارتی که مد نظر داشته باشید، از زبان انگلیسی گرفته تا آشپزی، از طریق این قسمت امکان پذیر است. یکی دیگر از مزیت های این قسمت، امکان دسترسی به برنامه های ورزشی به صورت آرشیو شده است. بنابراین، با نت باکس همیشه می توانید مسابقات محبوب خود در تلویزیون تماشا کنید.

نت باکس برای کودکان​

کارتون و انیمیشن ها نه تنها ابزاری برای سرگرمی کودکان بلکه یکی از بهترین متد های آموزشی برای آن ها به شمار می آید. اگر کودک و نوجوان در خانه دارید، نت باکس یکی از کامل ترین مجموعه های انیمیشن و محتوای کودک در ژانر های ابرقهرمانی، فانتزی، موزیکال، آموزشی و ... را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب، همیشه و بدون محدودیت به برنامه های مناسب سن کودکان دسترسی خواهید داشت.

تماشای فیلم و سریال های ایرانی در نت باکس​

از جمله دیگر محتوا هایی که با خرید نت باکس می توانید تماشا کنید، فیلم و سریال های ایرانی است. حتماً می دانید که بسیاری از سریال های جدید ایرانی که مخاطبان زیادی جذب کرده اند، تولید شبکه نمایش خانگی بوده اند. نماوا و فیلیمو از جمله این شبکه ها هستند که آرشیو بی نظیری از هزاران ساعت فیلم و سریال را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. برای دسترسی به این دو سایت و محتوای آن ها باید با تلویزیون خود به اینترنت متصل شوید که نت باکس این امکان را به شما می دهد. علاوه بر سریال ها، امکان تماشای فیلم های سینمایی در قسمت اکران آنلاین هم وجود دارد. علاوه بر این، با این اندروید باکس، تلوبیون، یوتیوب، آپارات، آنتن و ... را هم روی تلویزیون خود خواهید داشت.

اپلیکیشن موبایل نت باکس​

به غیر از موارد گفته شده، اپلیکیشن نت باکس هم به عنوان یک ابزار مکمل طراحی شده تا دسترسی و استفاده شما از تلویزیون را ساده تر کند. با این اپ نصب و راه اندازی نت باکس روی دستگاه های مختلف، دسترسی به فیلم و اپلیکیشن ها و پخش مستقیم در موبایل، دریافت پشتیبانی و ... راحت تر از همیشه شده اند. برای انتقال تصاویر و محتوای ویدئویی از موبایل به تلویزیون هم دیگر مشکلی نخواهید داشت. گوشی های اندروید از طریق Casting و آیفون ها نیز با Airplay امکان اشتراک آسان صفحه نمایش را خواهند داشت.
 
مرتبط با این پست نیست اما شاید یکی از نیازهای شما نوبت گرفتن از یک جراح ماموپلاستی باشد. شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر بلال دلشاد با شماره تماس مندرج در مطلب عمل ماموپلاستی چیست تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا