با انواع گجت آرایشی آشنا شوید

nilojahani

New Member
gadget1_w500_h500.png

این روزها تعریف زیبایی، بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده است. در سال‌های نه چندان دور برای داشت صورت و پوستی زیبا به محصولات آرایشی متنوعی نیاز بود. اما رفته رفته این نیاز رنگ و لعاب غلیظ خود را از دست داد چرا که به مرور زمان تمایل افراد به داشتن چهره‌های ساده و طبیعی بیشتر شد و از این رو مراقبت‌های پوستی و استفاده از محصولات بهداشتی، اهمیت بیشتری یافت تا جایی که افراد حاضرند برای سلامت و زیبایی پوست خود هزینه‌های زیادی بپردازند.


اگر شما هم به پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهید، در این مقاله با ما باشید تا ما چند گجت آرایشی کاربردی و دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم. این گجت‌ها به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به محصولات آرایشی متنوع، پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.


گجت آرایشی چیست؟


پیشرفت تکنولوژی در زندگی همه افراد تاثیر گذاشت و روند آن را تا حدودی تغییر داد. اما در کنار این پیشرفت‌ها، روز به روز زندگی افراد سخت‌تر شده و این موضوع باعث افزایش استرس و نگرانی‌ها گردیده، به طبع وجود استرس و نگرانی تاثیر مستقیمی بر روی پوست دارد و می‌تواند به مرور موجب پیری و افتادگی آن شود. در صورتی که می‌توان با استفاده از گجت‌های مراقبت از پوست که حاصل پیشرفت تکنولوژی است، تاثیر نگرانی‌ها را بر روی پوست به میزان قابل توجهی کاهش داد و از سرعت پیری زودرس و خراب شدن پوست جلوگیری کرد. در ادامه چند گجت آرایشی کاربردی را معرفی خواهیم کرد و به خاطر بسپارید برای خرید هر یک از آنها می‌توانید خرید از سایت آمازون ، ebay یا هر سایت خارجی دیگری را به کمک سایت چارسوق تجربه کنید.


1. فیس براش (face brush)


اگر در شهرهای شلوغ و آلوده مانند تهران و دیگر کلان شهرهای صنعتی زندگی می‌کنید، پوست چربی دارید و یا مدام آرایش می‌کنید، باید به فکر تهیه یک فیس براش قدرتمند باشید چرا که به مرور زمان زیبایی و طراوت پوست خود را از دست خواهید داد. در سال‌های نه چندان دور برای پاک کردن آرایش صورت وسیله کاربردی وجود نداشت و معمولا افراد از صابون و شیر پاکن‌های آرایشی استفاده می‌کردند. اما اکنون فیش براش برای پاکسازی پوست به میان آمده است و به افراد مختلف کمک می‌کند تا پوستی شفاف، تمیز و جوان داشته باشند.


گجت آرایشی فیس براش با یک برس ساده و چرخشی به آرامی پوست را تمیز می‌کند اثرات گرد و غبار، مواد آرایشی، دوده و جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد همچنین از آکنه جلوگیری می‌کند.


اگر به دنبال یک فیس براش خوب هستید که با افزایش گردش خون در پوست صورت، موجب جوانسازی نیز می‌شود ما به شما فیس براش جوان ساز برند Caytraill را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید از این پاک‌ کننده سیلیکونی را برای پاکسازی پوست صورت و بدن خود استفاده کنید. این وسیله قابل شارژ است به همین دلیل می‌توانید آن را به راحتی جا به جا کنید و در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که این وسیله ضد آب بوده به همین جهت می‌توانید از آن در حمام و زیر دوش آب هم استفاده کنید. این گجت آرایشی در سایت آمازون به قیمت 26.97 دلار به فروش می‌رسد.


2. درمارولر (Derma Roller Microneedling)


اگر شما هم به زیبایی و جوانی پوستتان اهمیت می‌دهید، حتما تا کنون هزینه زیادی برای جلسات میکرونیدلینگ، PRP، لیزر آر اف و... پرداخت نموده‌اید. شما می‌توانید با تهیه یک درمارولر یا غلتک میکروودرم بدون نیاز به هزینه‌های زیاد، پوستی جوان و شاداب داشته باشید. این گجت آرایشی انتخاب مناسب برای تمامی افرادی است که به دنبال جوانسازی و افزایش کلاژن‌سازی پوست خود هستند. شما می‌توانید با استفاده از این درمارولر از شر جای جوش و چروک‌های سطحی پوستتان خلاص شوید. این وسسله نظر بسیاری از مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کرده است.


درمارولر برند Linduray Skincare یک مجموعه کامل برای جوانسازی پوست صورت شما به حساب می‌آید که در پک فروش آن علاوه بر دستگاه درمارولر، یک سرم شستشوی صورت، سوزن‌های میکرو و یک کتابچه راهنما قرار گرفته است. سرم شستشوی صورت این پک حاوی ویتامین E، اسید هیالورونیک و ویتامین C، روغن جوجوبا و گلیسیرین است که یک انتخاب مناسب برای شست و شوی صورت پس از استفاده از درمارولر می‌باشد. این گجت محبوب در سایت آمازون به قیمت 23.97 دلار به فروش می‌رسد.


3. دستگاه میکرودرم و پاکسازی پوست


قطعا متوجه شده‌اید که وجود جوش‌های سرسیاه تا حد بسیار زیادی از زیبایی و شفافیت پوست می‌کاهد. برای رهایی از این جوش‌ها و اثر کدری که بر روی پوست می‌گذارند راهکارهای مختلفی وجود دارد اما اگر به دنبال یک راهکار اساسی، تاثیرگذار و کم هزینه هستید که خودتان بتوانید انجام دهید و دائم در حال رفت و آمد به مراکز زیبایی پوست نباشید، بهتر است به فکر خرید یک دستگاه میکرودرم باشید. این دستگاه برای خارج کردن آکنه و جوش‌های سرسیاه، روشن کردن پوست، رفع چین و چروک سطحی، از بین بردن چربی اضافه و سفت کردن پوست کاربرد دارد.


این گجت کاربردی موجب لایه‌برداری پوست می‌شود و آن را از تمامی جوش‌های ریز و درشت پاک می‌کند. شما می‌توانید با توجه به ویژگی و شرایط پوست خود، از میان 5 قدرت مکش تعیین شده بر روی دستگاه، گزینه دلخواه را انتخاب نمایید.


روند کار این دستگاه با قدرت مکش است. نمونه‌ای از این دستگاه با نرخ 19.99 دلار در آمازون موجود می‌باشد.


4. دستگاه بخور صورت (Facial Steamer)


دستگاه بخور خانگی برای صورت با تولید بخور اولتراسونیک و نانو با ذرات یونی با بار منفی در پوست نفوذ می‌کند و موجب جوانسازی پوست شما می‌گردد. این یک روش ایده‌آل برای پاکسازی مواد آرایشی و گرد و غبار و همچنین ایجاد یک لایه محافظتی در برابر ذرات آلودگی و نور خورشید است همچنین بازسازی کلاژن، شفافیت پوست، افزایش گردش خون، کاهش آکنه و جوش های سرسیاه و .... از مزایای این دستگاه است.


هزینه خرید این دستگاه از سایت آمازون، 119.99 دلار است.


5. لیزر رفع چروک دور چشم (Tria Beauty Age-Defying Eye)


قطعا شما هم می‌دانید که پوست اطراف چشم بسیار نازک بوده و سریع‌تر از دیگر قسمت‌ها دچار چین و چروک می‌شود و این موضوع به راحتی در چهره تاثیر منفی می‌گذارد. دستگاه لیزر Tria با کلاژن سازی و استفاده از به روزترین تکنولوژی در جهت رفع چین و چروک دور چشم موثر می‌باشد. این دستگاه با نرخ 174 دلار در سایت آمازون موجود است.


همان طور که مطالعه کردید، برای داشتن پوستی صاف و زیبا می‌توان از گجت‌های متنوعی استفاده کرد. ما سعی کردیم کاربردی‌ترین نمونه‌های گجت آرایشی را به شما معرفی کنیم فقط کافیست لینک محصول مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید و آن را در سایتچارسوق ثبت سفارش کنید. در صورتی که سوالی در زمینه کامل کردن فرآیند خرید از سایت‌های خارجی به وسیله مجموعه چارسوق دارید، می‌توانید با شماره تلفن 8-88614156-021 تماس حاصل فرمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا