بانک صادرات سرویس اینترنتی دامون را عرضه کرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - همزمان با دهه مبارک فجر و سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي و در راستاي جلب رضايت مشتريان و ارتقاي کيفي خدمات، بانک صادرات سرويس اينترنتي جديدي را تحت عنوان دامون (درگاه پرداخت اينترنتي بانک صادرات ايران) راه اندازي کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي بانک صادرات ، دارندگان سپهر کارتهاي اين بانک و کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب مي توانند به راحتي و بدون نياز به هرگونه رمز جديد و صرفاً با رمزهاي مربوط به کارتهاي بانکي خود که از خدمات دستگاههاي خودپرداز استفاده مي کنند، نسبت به پرداخت وجوه مورد نظر، بصورت اينترنتي اقدام نمايند.
گفتني است اين سرويس اينترنتي منحصر به فرد با قادر ساختن فروشندگان کالا و خدمات براي پذيرش انواع کارتهاي بانکي جهت خريد آن لاين ، تجارت الکترونيک را رونق داده و تسهيل مي بخشد.
لازم به ذکر است سامانه دامون همانند پلي است بين فروشندگان کالا و خدمات وشبکه بانکي کشور که تراکنش هاي مالي را انجام مي دهد.
شايان ذکر است نهادها، سازمانها، مراکز آموزشي، خدماتي و توليدي مي توانند با بهره مندي از اين خدمت نوين، محصولات و خدمات خود را در اسرع وقت به متقاضيان و خريداران عرضه نمايند.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا