.:. بانک دانلود برنامه های ضد هک و امنیتی.:.

وضعیت
موضوع بسته شده است.

navidba

Well-Known Member
می دونید مه محصولات ۲۰۰۴ همشون تو آرشیو دی ماه باهم جمع شدن! ولی حالا باید محصولات ۲۰۰۶ را جمع کنیم فقط McAfee و Norton در سال ۲۰۰۵ آپدایت شدند ولی امسال همه ی آنتی ویرروس های جهان آپدایت میشنو ما هم به تریتیب می ریم سراغ برترین آنتی ویرروس ها:
می پردازیم به تجزیه و تحلیل McAfee ViruseScan 2.0.21 (راستش ورژن جدید تری هم داست متاسفانه لینکش خراب بود ولی فرق این ۲ ورژن در یک هفته هست)
این آنتی ویرووس ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله ی آنها :
ـ به صورت خودکار spyware ها و adware ها را شناسايي و تعيين هويت مي کند و آنها را يا بلوکه مي کند و يا آنها را از بين مي برد ، اين نرم افزار توانايي شناختن اين دو جاسوس را در برنامه هايي که به روي سيستم شما نصب شده است و شما از بودن جاسوسها در آن برنامه خبر نداريد را دارد .
ـ به صورت خودکار سيستم شما محافظت مي شود و سيستم شما را از هر خطري که بي مقدمه شما را تهديد مي کند حفظ مي کند .
ـ به صورت خودکار تمامي ويروسها ، کرمها ، تروژان ها ، اکتيو ايکسها و چيزهاي خطرناک ديگر را کشف مي کند و پاک سازي يا از بين مي برد .
در کل اين برنامه بسيار معروف و کارا مي باشد ، اين نرم افزار در بين افرادي که دوست دارند روي سيستم خود يک آنتي ويروس نصب کنند بيشتر به چشم مي خورد تا برنامه هاي ديگر .
از من میشنوید این آنتی ویرووس را جایگزین آنتی ویرووس قبلی کنید و از آن نهایت استفاده رو ببرید !
http://www210.fixdown.com/zvs10211-2005-08-02.rar
 

navidba

Well-Known Member
حالا میریم سراغ آنتی ویرووسی که محبوبیت آن به قدر محبوبیت McAfee هست و استفاده ی زیادی داره و معروف هست : Norton AntiViruse 2006 Beta
در کنار نام این ضد ویرووس مشهور کلمه ی Beta مشاهده می شود که در مورد این کلمه توضیح خاصی نیاز هست! این کالمه با هر برنامه ای بیاد یعنی این نسخه ی آزمایشی برنامه هست و بدین معنا است که این برنامه را به خاطر آرمایش بیرون داده اند و نسخه ی اصلی آن یا Full Version نسخه ای خواهد بود که در آن خطا های ورژن Beta گرفته شده و وقعا آنتی ویرووس خوبی هست!
این آنتی ویرووس از ساخته های شرکت Symantec هست . همونطور که من در توضیح انگیلیش در سایت خودش خوندم این آنتی ویرووس تمام ویرووس ها و کرم ها و اسب های تروا را شناسایی می کند و بدون گرفتن وقت شما آنها را از روی سیستم شما پاکسازی می کند!
ftp://ftp.symantec.com/misc/sabu/nav_beta_2006/NAV_2006b.exe

……………………………………




آنتی بوتر
https://www.sharemation.com/eblisempire222/Anti-Boot & Exploit.zip?uniq=-beicri

..............................................
یه آنتی ویروس به اسم آنتی ویر.
خودم تستش کردم بد نیست. راحت هم update می شه.
با حجم 10,563 کیلو بایت
http://www.4shared.com/file/1930898/3c3a7d48/antivir_workstation_win7u_en_h.html
 

navidba

Well-Known Member
Norton AntiVirus 2006 Full
کمتر کسی است که نام نورتون آنتی ویروس این محصول پرطرفدار شرکت سیمانتک را نشنیده باشد، نرم افزار قدرتمندی که با شناسایی و حذف ویروس ها کامپیوتر شما در مقابل انواع فایلهای و برنامه های مخرب محافظت میکند، این برنامه در هنگام اتصال به اینترنت به صورت کاملاً خودکار به روز میشود و سیستم شما را در مقابل ویروس های جدید ایمن میسازد، برخلاف آنتی ویروس مک آفی که محدودیت هایی برای به روز رسانی از طریق آی پی های داخل ایران دارد خوشبختانه این نرم افزار هنوز محدودیتی در این مورد ندارد.
نورتون آنتی ویروس به علت حجم بالا و قابلیت های ویژه ایی که دارد موقع اجرا بخش قابل توجهی از منابع سیستم را به خود اختصاص میدهد، در صورتی که سیستم پر سرعتی ندارید بعد از نصب نورتون آنتی ویروس، سرعت سیستم شما به شدت کاسته میشود و بهتر است از نرم افزار های انتی ویروس مشابه استفاده کنید!
رهنمای نصب و فعال سازی:
- با استفاده از شماره سریال VKFJ9-JVBJJ-VV426-RP29M-Y2YRK برنامه را نصب کنید
- پس از نصب سیستم را Restart کنید
- پس از Restart و در هنگام عملیات فعال سازی نباید به اینترنت متصبل باشید
- در پنجره مربوط به فعال سازی گزینه Active by Phone را انتخاب کنید
- در تمام خانه های مربوط به کد فعال سازی عدد صفر را وارد کنید و در خانه آخر عدد 000999 را وارد کنید
- برنامه فعال میشود و برای مدت 2457 روز اعتبار خواهد داشت!
توضیحات اضافی را در فایل Activation Method.txt بخوانید.

دانلود - 36.3 مگابایت
پسورد: http://www.p30download.com/
http://p30download.com/dl/anti_virus/Norton_AntiVirus_2006-[p30download.com].rar
 

navidba

Well-Known Member
McAfee VirusScan Enterprise 8.0i + How To Install
نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise براي ايستگاه کاري و سرويس دهنده در محيط Windows میباشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ويروسها، کرم ها (Worm)، اسب هاي تروا (Trojan) و ديگر برنامه هاي مخرب در محيط Windows بر روي ايستگاههاي کاري (Workstation) و سرويس دهنده ها (Server) فراهم مي کند.
VirusScan Enterpris براي نيازهاي امروزي طراحي شده و قادر است خود را با شبکه هايي در هر وسعت و گستردگي و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.


شناسائي ويروس در حافظه
ويروسها و ديگر برنامه ها ي مزاحم لزوماً نبايد اثري از خود بر روي ديسک بجا بگذارند و يا فايلي ايجاد کنند تا بتوانند عمليات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائي نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزايش يافته و تقويت شده که قادر مي باشد هر گونه ويروس و برنامه مخربي را در حافظه کامپيوتر شناسائي کرده و آنرا از حافظه برداشته و پاك کند. بدين ترتيب ويروسهايي مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جايگزين مي شوند، براحتي توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائي و پاکسازي هستند.
حجم کم نرم افزار
همچنين حجم فايلهاي اطلاعاتي که براي نرم افزار VirusScan Enterprise داراي حجم بسيار کمي در مقايسه با ديگر نرم افزارهاي مشابه است. بروز رساني اين نرم افزار مورد نياز هستند، بسيار کم مي باشد. بدين ترتيب، توزيع و نصب اوليه و پس از آن، بروز رساني نرم افزار در شبکه بسيار سريع بوده و تاثيري بر روي ترافيک شبکه نخواهد داشت. سرعت عمل نرم افزار
تاکنون افزايش منابع سخت افزاري ( مانند حافظه بيشتر، پردازنده سريعتر، حجم ديسک بيشتر) نقاط ضعف و کاستي هاي نرم افزارهاي ضد ويروس را پوشانده و مانع از آشکار شدن عملکرد ضعيف و کند اين نرم افزارها شده اند. با طراحي مجدد نرم افزار VirusScan Enterprise و بکارگيري فن آوري هاي نوين در آن، نرم افزار به خودي خود سريعتر شده است. همچنين با استفاده از روش Scan Caching ديگر لزومي به کنترل چند باره فايلهاي سالم نيست. تنها فايلهايي کنترل مي شوند که جديداً ايجاد شده اند و يا به تازگي مورد استفاده قرار گرفته اند و يا تغييراتي در آنها صورت گرفته است.
بعلاوه با درجه بندي فايلها، مي توان فايلهايي را که خطر بيشتري آنها را تهديد مي کند، (مانند فايلهاي Office) با دقت بيشتري کنترل کرد و فايلهايي را که امکان آلودگي کمتري دارند ( مانند فايلهاي بايگاني) بطور عادي کنترل نمود.
بروز رساني نرم افزار
نرم افزار VirusScan Enterprise داراي ابزار Auto Update است که امکانات و روش هاي متعددي براي بروز رساني نرم افزار فراهم ميکند. از جمله بروز رساني سريع و خودکار نرم افزار از طريق Mpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http
عمل بروز رساني مي تواند زمان بندي شود، در صورت توقف از نقطه اي که متوقف شده مجدداً ادامه پيدا کند و نوع بروز رساني ( مانند: Service pack, Hot Fix,Engine و ...) نيز معين شود.
سازگاري با جديدترين فن آوريها
نرم افزار VirusScan Enterprise بر روي سيستم عامل Windows Server 2003 قابل نصب و استفاده بوده و سازگاري کامل با امکانات اين سيستم عامل مانند: Clustering Service , Active Directory و Terminal Service دارد.
ديگر امتيازات ابن نرم افزار قدرتمند عبارتند از:
- کنترل محتواي پيام هاي الکترونيکي
- کنترل فايلهاي پيوست (attachment) پيامهاي الکترونيک قبل از دسترس کاربر
- خارج کردن بعضي از امکانات و تنظيمات از دسترس کاربر عادي
- امکان کنترل انواع بسيار زيادي از فايلهاي فشرده و آرشيو
- امکان بروز رساني از طريق چندين دستگاه سرويس دهنده موجود در سطح شبکه
- نصب نرم افزار توسط برنامه نصب مايکروسافت ( MSI)

https://download.bc.edu/applications/antivirus/mcafee/netshield/8.0/VirusScan8.0Setup.exe
.................................
 

navidba

Well-Known Member
اینم یک آنتی اسنیفر
http://packetstormsecurity.nl/sniffers/antisniff/as-101.zip

……………………….
خب دوستان عزیز این یک برنامه باحال که خیلی توپه و من خودم باحاش خیلی حال کردم و حال بعضی از کوچولو ها که چند تا بوت یاد مگیرن و به خودوشون میگن هکر رو گرفتم خب این برنامه باعث بلوک کردن بوتر ها میشه یعنی اگه کسی بخواد شما رو بوت کنه جلو اون رو میگیره یعنی (انتی بوتر) و با option که داره جلو چند نوع بوت رو میگیره امید وارم حالشو ببرین که می برین .
http://err000r.persiangig.com/Blast-Doors.zip

……………………..
این هم قوی ترین اینتی ویروس دنیا این انتی ویروس با قدرت شناسای بیشتر ویروس ها و تروجان ها از سیستم شما همایت میکنه این انتی ویروس در ردهی خود اول شد و انتی ویروس مکاف چهارم - نروتن ششم – و پاندا دهم شد فقط این رو میتونم بگم که عالی هستش سریال اون هم این هستش :
F4A01 – 2D990 – 4B72D – 4F5C9 ===>>>>
http://www.bitdefender.com/cache/links/Download/bitdefender_prof_v9.exe
…………………….
 

mahmood_mn

Active Member
با عرض سلام ، می خواستم بگم لینک اولتون برای برنامه Mc Afee وقتی که روش کلیک می کنم یک صفحه با نوشته های چینی باز میشه که

نتونستم چیزی توش پیدا کنم . می شه یکم راهنماییم کنید . در ضمن سیستم من یه ویروسی گرفته که ویندوز رو میخوره می شه

یکم توضیح بدید باید چیکار کنم . منظورم اینه که پوشه ویندوز را از بین میبره البته فکر کنم .

با تشکر فراوان
 

navidba

Well-Known Member
برنامه هک وبلاگ اصلا وجود نداره....
باید خودت دستی هک کنی.... ابتدا آی دی رو هک کن و بعد خود وبلاگ رو...
یا می تونی کلاه برداری کنی ...مثلا با فیک پیج می تونی هک کنی ... یا تو خود می تونی برنامه های بدرد بخور پیدا کنی...

نتیجه : برنامه هک وبلاگ وجود نداره... یا اگر هم وجود داره من توی این 4-5 سالی که تو کارم هیچ لینکی ندیدم ( چندتا دیدم سرکاری بود)
در ضمن محمد جان ورودت رو به مجید آنلاین تبریک می گم... سعی کن تو خود انجمن اگه سوالی داری یه تاپیک جدید باز کنی...

موفق باشی...
باتشکر
 

nightingale

New Member
برنامه ی kaspesky ورژن جدیدشو دارین لینکشو بهم بدید که وقتی آپدیت شد گیر نده من ورژن جدیدشو دارشتم ولی بعد از مدتی اکتیویشن منو میشناخت که قلابیه هی ارور میداد میشه شما کمکم کنید
 

Cyber-DL

Member
این چه ربطی داشت به موضوع ؟ جالب بود اما اگه شد یکم قیمت ها رو پایین بیارید یا انکه تعرفه 3 ماهه بزارید . اینطوری اگه تخفیف بدید برای 3ماهه خوب میشه

در ضمن من هیچ وقت نورتون و یا مک آفی رو پیشنهاد نمی کنم . مک آفی که قدرتش خوب نیست و ضعیفه و نورتون هم که اگه ابر رایانه داشته باشی بازم کمه براش از بس CPU می گیره .

بهترین ها NOD32 و Kaspersky هست . اگه یک چیزی میخواهید که اصلا سیستم رو کند نکنه و آن چنان خطری کامپیوتر شما رو تهدید نمی کنه NOD32 بهترین گزینه است . اما اگه سایت دارید یا سرور و امنیت خیلی مهمه از Kaspersky استفاده کنید

برای دریافت یوزر و پسورد برای NOD32 و اکتیوشن برای Kasper از سایت
www.cyber-dl.com می توانید دریافت کنید به صورت روزانه
 

amir-yazdel

Member
سلام

عزیزان خشته نباشید.
من نود 32 دانلود کردم ولی برنامه پچ اون مشکل داره. یعنی طبق آموزشی که تو همون پوشه دانلود شده بود فایل پچ بعد از زدن کلید اینتر ادامه پیدا نمیکنه.
البته نسخه NOD32 Antivirus 3.0.621 هستش.
ممنون میشم اگه کمکم کنید. البته در مورد آپدیتش هم اگه پست بدید عالی میشه.
 

navidba

Well-Known Member
عجب آدمایی پیدا می شنا.... هرکی رو می بینی با ند کار می کنه...دی:

من با ند کار نکردم....ولی توی خود سایتش نبود...؟
 

[SOBHAN]

Active Member
به تازگي و با اجازه خودم (!)يك تورجان وارد كامپيوترم شده و اعصابم رو ديگه داره خورد ميكنه !

بخاطر اين مي گم با اجازه خودم چون يه سي دي آموزي برا اجراش بايد به اين تروجانه اجازه ميدادي تا اتو ران برنامه اجرا بشه !

حالا دوستا يه آنتي تروجان خيلي قوي كه آپديت هم بشه دارن برام آپ كنن ؟

ممنون از شما ...


موفق باشيد
محمد حسين
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا