.:. بانک دانلود آپدیت آنتی ویروس ها .:.

navidba

Well-Known Member
avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز است. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود. avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) است.






دانلود


منبع : تبیان
 

navidba

Well-Known Member
شرکت نورتن سایمانتک یکی از شرکت هایی است که در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و تنوع نرم افزاری متنوعی در این زمینه دارد. این مجموعه برای به روز کردن سری نرم افزارهای امنیتی این شرکت می باشد که در ذیل به آنها اشاره شده است. Norton Antivirus 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2009 for Windows XP/Home/XP Pro/Vista Norton Antivirus 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2008 for Windows XP/Home/XP Pro/Vista Norton 360 version 2.0 for Windows XP/Vista Symantec Endpoint Protection 11.0

دانلود

منبع : تبیان
 

navidba

Well-Known Member
(kaspersky Internet Security 2009 (Update

بدون شک شرکت kaspersky قدرت بلامنازع نرم افزارهای امنیتی دنیا است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه در سیستم خود نرم افزار امنیتی مناسبی داشته باشید از این نرم افزار استفاده نمایید.

پارت 1

پارت 2

پارت 3

پارت 4

منبع : تبیان
 

ava282009

Member
مهاجرت به اتریش و تحصیل در کشور اتریش ممکن است یک گزینه جذاب برای شما باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اتریش اشاره شده است: 1. **انتخاب دوره تحصیلی:** - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. اتریش دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با کیفیت است.2. **آموزش زبان:**- برخی از دوره‌ها به زبان آلمانی یا زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر دوره شما به زبان آلمانی باشد، نیاز به یادگیری این زبان و گرفتن آزمون‌های زبان معترف به آن (مانند ÖSD یا Goethe) دارید.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:* - پس از انتخاب رشته، دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به شرایط پذیرش، مدت زمان دوره، و سایر جزئیات مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. ممکن است برخی از دانشگاه‌ها برای پذیرش نیاز به ارائه مدارک و یا مصاحبه داشته باشند.5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، برای مهاجرت به اتریش باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اتریش:**- مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اتریش اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اتریش را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا